Runaway 2: Sen Żółwia - poradnik do gry
Ilustrowany opis przejścia przygodowej gry Runaway 2: Sen Żółwia, dzięki któremu nie powinniście mieć większych problemów z kolejnymi zadaniami, przed którymi stawać będzie jej główny bohater – Brian.
Runaway 2: Sen Żółwia - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in. Surfując na Mala (1) (Rozdział II)Uwięziony w dżungli (1) (Rozdział I)Uwięziony w dżungli (2) (Rozdział I)Surfując na Mala (2) (Rozdział II)Nurkując w przeszłość (1) (Rozdział V)Ukryta latarnia awernu (1) (Rozdział VI)Ukryta latarnia awernu (2) (Rozdział VI)Prostsze niż A.M.E.B.A. (2) (Rozdział III)Prostsze niż A.M.E.B.A. (1) (Rozdział III)Surfując na Mala (5) (Rozdział II)
Informacja o grze
Druga część znakomitej gry przygodowej przygotowanej przez hiszpańskie Pendulo Studios. Podobnie jak w poprzedniczce, tak i tu spotykamy się dwójką głównych bohaterów, niezmiennie, niezwykle seksowną Giną oraz Brianem.
Gra Runaway 2: The Dream of the Turtle, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier przygodowych. Tytuł wydany został w Polsce w 2007 roku i dostępny jest na platformach: PC, NDS, Wii. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: z polskimi napisami.
- Kategorie:
- Język wydania: polski
- ISBN: 978-83-8054-189-4
- Liczba stron: 68
-
Sposób dostarczenia produktu elektronicznegoProdukty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
-
Ważne informacje techniczneMinimalne wymagania sprzętowe:procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturachPamięć operacyjna: 512MBMonitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bitDysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejscaMysz lub inny manipulator + klawiaturaKarta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/sMinimalne wymagania oprogramowania:System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows MobilePrzeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScriptZalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.Informacja o formatach plików:
- PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
- EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
- MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
- Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
Rodzaje zabezpieczeń plików:- Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
- Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
-Wstęp
-Rozdział I
-Uwięziony w dżungli (1)
-Uwięziony w dżungli (2)
-Rozdział II
-Surfując na Mala (1)
-Surfując na Mala (2)
-Surfując na Mala (3)
-Surfując na Mala (4)
-Surfując na Mala (5)
-Rozdział III
-Prostsze niż A.M.E.B.A. (1)
-Prostsze niż A.M.E.B.A. (2)
-Prostsze niż A.M.E.B.A. (3)
-Prostsze niż A.M.E.B.A. (4)
-Rozdział IV
-Ten kto wie, nie mówi (1)
-Ten kto wie, nie mówi (2)
-Ten kto wie, nie mówi (3)
-Ten kto wie, nie mówi (4)
-Rozdział V
-Nurkując w przeszłość (1)
-Nurkując w przeszłość (2)
-Nurkując w przeszłość (3)
-Nurkując w przeszłość (4)
-Rozdział VI
-Ukryta latarnia awernu (1)
-Ukryta latarnia awernu (2)