Rynek książki w Polsce 2014 Wydawnictwa - Outlet
Siedemnasta edycja sztandarowej publikacji Biblioteki Analiz. W pięciu tomach omówione zostały zmiany, jakie zaszły na rynku książki w Polsce.
Tom Wydawnictwa
Istotną część publikacji stanowią pogłębione analizy różnych sektorów rynku książki (literatura piękna, książka dziecięca, szkolna, naukowa, literatura religijna, kartografia i przewodniki, albumy). Ponadto zamieszczono prezentacje największych firm wydawniczych w Polsce (m.in. opisy i charakterystyki przedsiębiorstw, informacje o generowanych obrotach, wielkości produkcji wydawniczej, zatrudnieniu).
Książkę uzupełniają liczne tabele i zestawienia – m.in. z wynikami badań czytelnictwa, danymi na temat wielkości produkcji wydawniczej, informacjami o nakładach książek.
Dodatkowo tematyka została znacząco poszerzona o zagadnienia związane z digitalizacją treści i jej dystrybucją w nowych kanałach dystrybucji.
-
Kategorie:
-
Książki »
-
Publikacje akademickie »
-
Nauki ekonomiczne »
-
Marketing, reklama, PR
-
Książki »
-
Publikacje akademickie »
-
Nauki humanistyczne »
-
Antropologia, Etnologia, Kulturoznawstwo »
-
Pismo, Książka, Czasopismo, Drukarstwo, Biblioteki, Archiwa
-
Książki »
-
Encyklopedie i leksykony »
-
Informatory, Spisy
-
Książki »
-
Publikacje specjalistyczne »
-
Nauki ekonomiczne »
-
Marketing, reklama, PR
-
Książki »
-
Publikacje specjalistyczne »
-
Nauki humanistyczne »
-
Antropologia, etnologia, kulturoznawstwo »
-
Pismo, Książka, Czasopismo, Drukarstwo, Biblioteki, Archiwa
-
Język wydania:
polski
-
ISBN:
9788363879273
-
EAN:
9788363879273
-
Liczba stron:
560
-
Wymiary:
16.5x24.0cm
-
Waga:
1.03kg