MENU
Darmowa dostawa

Rynek usług morskiej żeglugi wycieczkowej

(eBook)
0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
  • Druk: Warszawa, 2016

  • Autor: Ilona Urbanyi-Popiołek, Joanna Kizielewicz

  • Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN

  • Formaty:
    mobi
    ePub
    (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Dostępne formaty i edycje
Rok wydania
Cena
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka

Rynek usług morskiej żeglugi wycieczkowej

Publikacja jest oryginalnym opracowaniem wypełniającym lukę na polskim rynku wydawniczym. Nie ma zwartej publikacji, ani w obszarze ekonomiki transportu morskiego ani ekonomiki turystyki, tak wyczerpująco i interesująco prezentującej zagadnienia rynku usług morskiej żeglugi wycieczkowej. (...) Praca prezentuje najbardziej aktualne z dostępnych dane, charakteryzuje szeroko, ale w uporządkowany sposób zjawiska właściwe dla podjętej tematyki, napisana w sposób przystępny, treść jest interesująca. Prof. dr hab. Elżbieta Załoga

  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
    Minimalne wymagania sprzętowe:
    procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    Pamięć operacyjna: 512MB
    Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
    Minimalne wymagania oprogramowania:
    System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
    Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
    Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
Wprowadzenie                                                              7

ROZDZIAŁ 1. MORSKA ŻEGLUGA WYCIECZKOWA W ROZWAŻANIACH TEORETYCZNYCH                                           9
	1.1. Pojęcie i istota morskiej żeglugi wycieczkowej (Joanna Kizielewicz, Ilona Urbanyi-Popiołek)                                 9
	1.2. Klasyfikacja morskiej żeglugi wycieczkowej (Joanna Kizielewicz)                 12
	1.3. Rys historyczny rozwoju morskiej żeglugi wycieczkowej                        19
		1.3.1. Rozwój turystyki statkami wycieczkowymi (Joanna Kizielewicz)             19
		1.3.2. Rozwój turystyki promowej (Ilona Urbanyi-Popiołek)                     32
	1.4. Motywy podejmowania morskich podróży wycieczkowych                       44
		1.4.1. Motywy morskich podróży statkami wycieczkowymi (Joanna Kizielewicz)     44
		1.4.2. Motywy turystycznych podróży promami (Ilona Urbanyi-Popiołek)           52

ROZDZIAŁ II. ŻEGLUGA MORSKA STATKAMI WYCIECZKOWYMI (Joanna Kizielewicz)                                             59
	2.1. Morskie destynacje turystyczne                                             59
	2.2. Morskie terminale pasażerskie – studia przypadków                            74
	2.3. Organizatorzy żeglugi morskiej statkami wycieczkowymi – studia przypadków       82
	2.4. Oferta armatorów morskich linii wycieczkowych – studia przypadków              90
		2.4.1. Zakres usług oferowanych pasażerom morskich statków wycieczkowych       90
		2.4.2. Trasy morskich rejsów wycieczkowych                                 100

ROZDZIAŁ III. WYBRANE EKONOMICZNE ASPEKTY FUNKCJONOWANIA RYNKU USŁUG MORSKIEJ ŻEGLUGI WYCIECZKOWEJ (Joanna Kizielewicz)                                            107
	3.1. Struktura przewozów morskimi statkami wycieczkowymi                        107
	3.2. Koszty armatorów statków wycieczkowych                                   113
	3.3. Zatrudnienie na morskich statkach wycieczkowych                             117
	3.4. Wydatki pasażerów statków wycieczkowych                                  122

ROZDZIAŁ IV. MORSKA ŻEGLUGA WYCIECZKOWA NA PROMACH PASAŻERSKICH (Ilona Urbanyi-Popiołek)                         126
	4.1. Morskie połączenia promowe o charakterze turystycznym                        126
	4.2. Pasażerskie terminale promowe – studia przypadków                           134
	4.3. Organizatorzy turystyki promowej – studia przypadków                         143
	4.4. Oferta armatorów linii promowych na rynku turystycznym – studia przypadków      158

ROZDZIAŁ V. WYBRANE EKONOMICZNE ASPEKTY FUNKCJONOWANIA RYNKU USŁUG TURYSTYKI PROMOWEJ (Ilona Urbanyi-Popiołek)                                          166
	5.1. Struktura rynku przewozów promowych o charakterze turystycznym               166
	5.2. Koszty armatorów linii promowych                                         182
	5.3. Wydatki pasażerów linii promowych                                        188

ROZDZIAŁ VI. MORSKA ŻEGLUGA WYCIECZKOWA W POLSCE             192
	6.1. Turystyka statkami wycieczkowymi w Polsce (Joanna Kizielewicz)                192
	6.2. Turystyka promowa w Polsce (Ilona Urbanyi-Popiołek)                         205

Bibliografia                                                                216
	Publikacje zwarte                                                            216
	Źródła internetowe                                                           222

Spis tabel                                                                  225

Spis rysunków                                                             228

Spis fotografii                                                              230

Spis wykresów                                                              232
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR
(epub)
Brak informacji
(mobi)
Brak informacji

Inni Klienci oglądali również

11,70 zł
13,00 zł

Rozmowy o rynku książki 2011

Kolejny, jedenasty już tom publikacji „Rozmowy o rynku książki” to zbiór 41 wywiadów publikowanych w dwutygodniku „Biblioteka Analiz” w 2011 roku. Bohaterami drukowanych w tomie obszernych rozmów byli przeds...
50,40 zł
56,00 zł

Rynek książki w Polsce 2012. Wydawnictwa

Piętnasta edycja sztandarowej publikacji Biblioteki Analiz. W pięciu tomach omówione zostały najważniejsze zagadnienia dotyczące funkcjonowania polskiej branży wydawniczo-księgarskiej w 2011 i pierwszej połowie 2012 roku.Istotną częś...
27,00 zł
30,00 zł

Rynek kapitałowy wobec wyzwań dekoniunktury

Podstawowym celem naukowym monografii jest przedstawienie głównych nurtów wielowątkowej dyskusji w zakresie rozwoju rynku kapitałowego w okresie ogólnej dekoniunktury oraz przegląd wyników badań prowadzonych w środowisku nau...
76,50 zł
85,00 zł

Gospodarcza działalność usługowa w prawie polskim w świetle unijnych swobód przedsiębiorczości i świadczenia usług

W monografii przeanalizowano funkcjonowanie rynku wewnętrznego w dziedzinie usług w świetle polskiego i unijnego porządku prawnego. Książka umożliwia Czytelnikom zapoznanie się z:unijnym prawem pierwotnym i wt&...
57,96 zł
69,00 zł

Marketing usług logistycznych

Celem naukowo-badawczym niniejszej monografii jest przybliżenie odbiorcom zagadnień marketingu usług logistycznych, wskazanie jego istoty i specyfiki, uwarunkowań kierunków jego rozwoju, wykorzystania instrumentów marketingowych w usługac...
32,63 zł
36,25 zł

Rola satysfakcji klienta w kształtowaniu i poziomowaniu jakości usług

Autorka monografii zdecydowała się podejść do tematyki w nowatorski sposób, szczególnie jeśli chodzi o tytuł i zakres publikacji. Dlatego użyła dwóch bardzo specyficznych słów: „kształtowanie” i „poziomowan...
22,50 zł
25,00 zł

Jakość jako determinanta budowania pozycji konkurencyjnej na rynku produktów żywnościowych

Książka stanowi przede wszystkim przegląd literatury z zakresu teorii konkurencji i konkurencyjności, jak również teorii z zakresu zarządzania jakością na rynku produktów spożywczych. Znajdą w niej Państwo m.in. informacje dotyczące znacz...
40,50 zł
54,00 zł

Rynki finansowe. Nowe wyzwania i możliwości. Tom 11

W latach 2007-2009 byliśmy świadkami na światowych rynkach finansowych największej destabilizacji od czasów wielkiego kryzysu finansowego lat trzydziestych ubiegłego stulecia. Doświadczenia kryzysu finansowego wskazują na oderwanie rynków...
22,50 zł
25,00 zł

Rynek książki w Polsce 2014 Targi, instytucje, media

Tom zawierający zestawienie najważniejszych instytucji i organizacji związanych z książką, a także wykaz mediów branżowych. W tomie podsumowujemy sytuację w sektorze targów książki, zamieszczamy również szczegółowy przegląd ...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!