Schizm II: Kameleon - poradnik do gry
Ilustrowany opis przejścia przygodowej gry logicznej „Schizm II: Kameleon”, wyjaśniający w jaki sposób poradzić sobie z mnóstwem najróżniejszych szarad, zestawianiem układanek czy wyprowadzaniem wzorów, które napotkamy w niezwykłej krainie Sarpedonu.
Schizm II: Kameleon - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.
02. STACJA KOSMICZNA cz.2
42. WIELKA WIEŻA cz.1
01. STACJA KOSMICZNA cz.1
11. TAJEMNICZA JASKINIA cz.2
10. TAJEMNICZA JASKINIA cz.1
09. PLAŻA TOWARZYSZY
08. STREFA NEUTRALNA cz.2
07. STREFA NEUTRALNA cz.1
06. PLAŻA TOWARZYSZY
05. HANGAR PROMÓW cz.2
Informacja o grze
Schizm II: Kameleon to druga część wydanej w 2001 roku gry przygodowej Schizm: Prawdziwe Wyzwanie. Gracz wciela się w młodego mężczyznę imieniem Sen, który budzi się po dwustu latach snu w komorze kriogenicznej, będącego karą za spustoszenie planety Sarpedon. Jego zadaniem jest dowiedzieć się, co tak naprawdę się zdarzyło i kto był tego przyczyną. Za warstwę fabularną gry wyprodukowanej przez studio Detallion odpowiada Terry Dowling, australijski pisarz science-fiction .
Gra Mysterious Journey II: Chameleon, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier przygodowych. Tytuł wydany został w Polsce w 2004 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: pełna polska.
- Kategorie:
- Język wydania: polski
- ISBN: 978-83-8050-489-9
- Liczba stron: 93
-
Sposób dostarczenia produktu elektronicznegoProdukty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
-
Ważne informacje techniczneMinimalne wymagania sprzętowe:procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturachPamięć operacyjna: 512MBMonitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bitDysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejscaMysz lub inny manipulator + klawiaturaKarta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/sMinimalne wymagania oprogramowania:System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows MobilePrzeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScriptZalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.Informacja o formatach plików:
- PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
- EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
- MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
- Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
Rodzaje zabezpieczeń plików:- Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
- Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
-Wstęp
-01. STACJA KOSMICZNA cz.1
-02. STACJA KOSMICZNA cz.2
-03. STACJA KOSMICZNA cz.3
-04. HANGAR PROMÓW cz.1
-05. HANGAR PROMÓW cz.2
-06. PLAŻA TOWARZYSZY
-07. STREFA NEUTRALNA cz.1
-08. STREFA NEUTRALNA cz.2
-09. PLAŻA TOWARZYSZY
-10. TAJEMNICZA JASKINIA cz.1
-11. TAJEMNICZA JASKINIA cz.2
-12. PLAŻA TOWARZYSZY
-13. STREFA NEUTRALNA
-14. LAS HALCYON
-15. TOUCHSTONE
-16. PORT TRANSAI cz.1
-17. PORT TRANSAI cz.2
-18. LYRA cz.1
-19. LYRA cz.2
-20. LYRA cz.3
-21. PORT TRANSAI
-22. TOUCHSTONE
-23. LASY HALCYON
-24. STREFA NEUTRALNA
-25. BRADA COE cz.1
-26. BRADA COE cz.2
-27. BRADA COE cz.3
-28. BRAMA MORSKA ANSALA
-29. GALLEAS DÓŁ
-30. BRADA COE
-31. CELA
-32. BRADA COE
-33. GALERIA BOHATERÓW
-34. PLATFORMA WYROCZNI
-35. BRADA COE
-36. MOST WINDMILL
-37. OGRÓD WODNY
-38. PORT TRANSAI
-39. TOUCHSTONE cz.1
-40. TOUCHSTONE cz.2
-41. LASY HALCYON
-42. WIELKA WIEŻA cz.1
-43. WIELKA WIEŻA cz.2
-44. LYRA cz.1
-45. LYRA cz.2
-46. PORT TRANSAI
-47. GALLEAS GÓRA cz.1
-48. GALLEAS GÓRA cz.2
-49. STACJA KOSMICZNA cz.1
-50. STACJA KOSMICZNA cz.2
-51. STACJA KOSMICZNA cz.3
-52. STACJA KOSMICZNA cz.4
-53. ZAKOŃCZENIE