MENU

Ścięgna konsumpcyjne

(eBook)

Próby z kulturoznawstwa krytycznego

0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
  • Druk: Gdańsk, 2013

  • Redakcja naukowa: Mariusz Czubaj, Wojciech J. Burszta

  • Wydawca: Katedra Wydawnictwo Naukowe

  • Formaty:
    mobi
    PDF
    ePub
    (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Produkt niedostępny
Dodaj do schowka

Ścięgna konsumpcyjne

Książka jest próbą zastosowania założeń kulturoznawstwa krytycznego. Teksty w niej zawarte mają różny charakter, ale ich spoiwem jest zarówno intuicyjne, jak i „wyrozumowane” zastosowanie strategii krytycznych odnoszonych do różnych aspektów współczesności, poczynając od rynku, pracy i ekonomii, a kończąc na popkulturze i innych sferach symboliczności w czasach deficytu demokracji jako pola praktykowania wolności.

"Mimo mnogości tekstów udało się zachować myślowy porządek i ideę przewodnią pracy. Poszczególne artykuły dialogują ze sobą, uzupełniając się w często intrygujący sposób. „Próba kulturoznawstwa krytycznego” okazała się w rezultacie nader udana, prowokująca i oryginalna. Na polskim rynku nie ma obecnie pracy porównywalnej pod względem merytorycznym i, użyjmy tego słowa, ideologicznym. Świetnie pomyślana i skutecznie przeprowadzona idea leżąca u źródeł tomu winna znaleźć mu czytelników w środowiskach nauk humanistycznych, społecznych, a także daleko poza nimi". - dr hab. Waldemar Kuligowski

  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
    Minimalne wymagania sprzętowe:
    procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    Pamięć operacyjna: 512MB
    Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
    Minimalne wymagania oprogramowania:
    System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
    Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
    Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
SPIS TREŚCI
Nauka w neoliberalnych objęciach – Wojciech J. Burszta, Mariusz Czubaj
Narcyzm, kontrkultura i styl życia. W stronę kulturoznawstwa krytycznego – Wojciech J. Burszta
Kultura popularna jako pole bitwy. Wokół kulturoznawstwa krytycznego Stuarta Halla – Krzysztof Jaskułowski
Pięćdziesiąt lat później. Niepokoje amerykańskie Jana Strzeleckiego i długie trwanie w popkulturze – Mariusz Czubaj
„Doing culture is dirty working”. Szkic z kulturoznawstwa stosowanego – Karolina Charewicz-Jakubowska
Tożsamość czy podmiotowość? Antropologia jako polityka – Michał Rauszer
Dwie twarze kultury. Rzecz o rozkoszy i przemocy – Marcin Lisiecki
Niepewność jako neoliberalny aksjomat. Ekonomia, kultura, jednostki i programowa niestabilność – Jacek Drozda
Nowa gospodarka. Informacjonizm, neoliberalizm, trzecia droga – Michał Michalski
Głębokie gardło neoliberalizmu. O pułapkach zaangażowania i iluzjach oporu – Marek Pawlak
Perspektywy radykalnej wyobraźni politycznej – refleksje dotyczące praktyk oporu i utopii w czasach kryzysu – Rafał Majka
Prometejski bunt neoplemion w świecie ponowoczesnym – Maciej J. Dudziak
Techno-ciało: podmiotowość, cielesność, technologia – Bartosz Wrześniewski
Krew czy swoboda. Wojny kultur na przykładzie rodziny – Anna Jawor
Pomiędzy zabawą, zbawieniem, rozrywką i zmianą, czyli trochę przekorniej o istocie kultury – Jędrzej Sudnikowicz
Nasz Durden. Jestem potrzebą istnienia Tylera – Piotr Jezierski
Produkcja kulturowa i refleksyjność kultury popularnej – street art – Łukasz Biskupski
Moda na muzyczną „alternatywę”. Paradoksy postrockowego pejzażu – Marcin Rychlewski
Posłowie, czyli kilka uwag o potrzebie diagnostyczno-krytycznych ram współczesnego kulturoznawstwa – Anna Zeidler-Janiszewska
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

Inni Klienci oglądali również

30,60 zł
34,00 zł

Nowoczesne rozwiązania marketingowe na rynku produktów konsumpcyjnych

W monografii „poddano wnikliwej analizie wybrane nowoczesne rozwiązania marketingowe mające zastosowanie w odniesieniu do produktów konsumpcyjnych. Autorzy słusznie zaliczyli do tych rozwiązań kształtowanie przez oferentów relacji z...
33,60 zł
40,00 zł

Muzułmańska kultura konsumpcyjna

Muzułmanie są często postrzegani przez Zachód jako obca, całkowicie odrębna społeczność. Tymczasem pod wpływem globalnych trendów przyswajają i przetwarzają zachodnie wzorce kulturowe, zachowując jednak własną specyfikę i nie wyrzekając s...
37,80 zł
42,00 zł

Lwowskie sacrum

Lwów – magiczna nazwa miasta w II Rzeczypospolitej i miejsce tęsknoty mieszkańców Kresów oraz wszystkich, którzy zaczytywali się w powieściach Henryka Sienkiewicza. Tam bowiem, 1 kwietnia 1656 r. po „potopie&rdqu...
17,94 zł
23,00 zł

Wpadnij, to pogadamy...

Czas, czas – w jednostkowych biografiach tej książki przegląda się często. W przerzucaniu się sądami, wartościami, istnieniem i nieistnieniem, niezgodą na niesprawiedliwość losu i – w pogodzeniu się z rzeczywistością… Czytając rozmo...
36,75 zł
49,00 zł

Ochrona i edukacja konsumentów na rynku kredytów hipotecznych i konsumpcyjnych

W dzisiejszych czasach konsument jest przedmiotem zainteresowania nie tylko producentów oraz sprzedawców dóbr i usług konsumpcyjnych, ale także instytucji bankowych, parabankowych, które kuszą bogatą ofertą kredytów l...
3,20 zł
4,26 zł

Kanały dystrybucji – kształtowanie relacji (wyd. II). Rozdział 4. Handel detaliczny w systemie dystrybucji na rynku produktów konsumpcyjnych w Polsce

Książka Zbigniewa Spyry jest jedną z nielicznych na polskim rynku publikacji podejmujących problematykę relacji międzyorganizacyjnych w kanale dystry­bucji w sposób tak kompleksowy i udokumentowany. Dla lepszego zrozumienia poruszanej proble...
65,70 zł
73,00 zł

Niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową sprzedaży konsumenckiej

Stan prawny na 1.11.2009 r. Efektem wejścia w życie ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej i o zmianie Kodeksu cywilnego jest dualizm reżimów odpowiedzialności sprzedawcy za nienależytą jakość s...
37,44 zł
48,00 zł

Orientacje konsumpcyjne młodzieży akademickiej t.5

Mateusz Marciniak autor „Orientacje konsumpcyjne młodzieży akademickiej” podejmuje się trudnego zadania, dyskusji z założeniami Zygmunta Baumana, jednego z najchętniej czytanych i cenionych polskich socjologów ostatnich lat. Analiza ...
0,86 zł
1,00 zł

Zachowania konsumpcyjne ludzi w wieku starszym

Głównym celem pracy jest ocena zachowań konsumpcyjnych ludzi w wieku starszym. Podjęty problem badawczy zrealizowano na podstawie danych pozyskanych z badań bezpośrednich (ilościowych i jakościowych). Podmiotem badania stali się konsumenci indyw...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!