MENU

Scratch. Komiksowa przygoda z programowaniem

(Miękka)
0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
  • Druk: 2021

  • Wydawca: Helion

  • Typ oprawy: miękka

Cena katalogowa: 39,90 zł
Najniższa cena z 30 dni: 23,84 zł
Cena produktu

Cena katalogowa – rynkowa cena produktu, często jest drukowana przez wydawcę na książce.

Najniższa cena z 30 dni – najniższa cena sprzedaży produktu w księgarni z ostatnich 30 dni, obowiązująca przed zmianą ceny.

Wszystkie ceny, łącznie z ceną sprzedaży, zawierają podatek VAT.

27,59
Dodaj do schowka
Dostępność: 3-5 dni
Towar na zamówienie
Dostawa i płatność
Termin wysyłki
- Zamów z DPD (kurier lub punkty) do 19:30, a Twoją paczkę wysyłamy jeszcze dziś i dostarczymy jutro!
- Dotyczy dni roboczych (poniedziałek-piątek, z bez dni wolnych od pracy) oraz towarów dostępnych w magazynie.
- Pozostałe zamówienia realizujemy w terminie deklarowanym na stronie produktu.
- Czas oczekiwania na zamówienie = wysyłka + dostawa przez przewoźnika.
Dostawa i płatność
- Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski; od 249 zł dostawa GRATIS!
- Dla zamówień o wartości powyżej 500 zł wyłącznie płatność elektroniczna.


Przedpłata (Przelewy24)
do 249 zł
od 249 zł
Dostawa 
- Kurier DPD
12,49 zł
0 zł
1 dzień
- Odbiór w punktach DPD
10,99 zł
0 zł
1 dzień
- InPost Paczkomaty 24/7
13,99 zł
0 zł
1 dzień
- ORLEN Paczka
9,99 zł
0 zł
1-2 dni
- Odbiór w Punktach Poczta, Żabka
10,99 zł
0 zł
2 dni
- Pocztex
11,99 zł
0 zł
2 dni
- Odbiór w księgarni PWN
0 zł
0 zł
2-3 dni

Pobranie
do 249 zł
od 249 zł
Dostawa 
- Kurier DPD
16,49 zł
0 zł
1 dzień
- Odbiór w Punktach Poczta, Żabka
14,99 zł
0 zł
1-2 dni
- Pocztex
15,99 zł
0 zł
2 dni

Scratch. Komiksowa przygoda z programowaniem

Scratch jest znany jako projekt edukacyjny, służący młodym ludziom do nauki programowania. W rzeczywistości stał się czymś więcej: jest to cyfrowa piaskownica, w której każdy może wyrazić swoją kreatywność. W trakcie tworzenia projektów w Scratchu można nie tylko nauczyć się sposobu myślenia właściwego najlepszym programistom, ale także ćwiczyć systematyczność, innowacyjność, umiejętność znajdywania rozwiązań i pracy zespołowej. Na stronie Scratcha czeka cała gama ciekawych projektów: animowane historyjki, gry przygodowe, interaktywne samouczki, wycieczki z przewodnikiem, eksperymenty naukowe i wiele innych. Bez wątpienia każdy młody człowiek znajdzie tam inspirację, tylko... co dalej? Jak zacząć? Jak napisać pierwszą instrukcję?

Dzięki tej książce najmłodsi przyszli programiści, inżynierowie i naukowcy spożytkują swoją energię i pomysłowość na tworzenie grywalnych gier komputerowych. Nauczą się podstaw programowania i poznają sposób działania bloków kodu. W przyszłości zaowocuje to łatwiejszą nauką "poważnych" języków programowania. Zabawa, jaką jest pokonywanie kolejnych wyzwań programistycznych, prędko doprowadzi adeptów Scratcha do pisania własnych gier i przyswojenia takich pojęć jak zmienne, kontrola przepływu danych, instrukcje czy podprogramy. Książka jest kolorowa, utrzymana w komiksowej stylistyce, co kapitalnie ułatwia i uprzyjemnia korzystanie z zawartych w niej materiałów. Jest to po prostu najfajniejszy pierwszy przewodnik po programowaniu!

Razem z tą książką:

poznasz Scratcha i jego duszki
nauczysz się programować ruchy, reakcje i efekty dźwiękowe duszków
dowiesz się, jak programować zachowanie duszków i kontrolować przebieg gry
dodasz do gry muzykę, animowane tło i zaczniesz zliczać wyniki
napiszesz strzelanki, wyścigówki, podróż przez labirynt i... grę piłkarską!
Publikacja powstała dzięki projektowi LEAD, inicjatywie edukacyjnej mającej wspomagać rozwój kreatywnego myślenia poprzez wykorzystanie technologii. Projekt, prowadzony przez The Hong Kong Federation of Youth Groups we współpracy z MIT Media Lab, proponuje młodym ludziom interaktywne ćwiczenia oparte na projektowaniu, służące pobudzaniu innowacyjności, doskonaleniu umiejętności rozwiązywania problemów i obyciu technologicznemu.

Wyobraź sobie. Twórz. Graj. Podziel się. Przemyśl. I zrób to znowu!
O autorze
Projekt LEAD (nauka poprzez inżynierię, sztukę i projektowanie) jest inicjatywą edukacyjną mającą wspomagać rozwój kreatywnego myślenia poprzez wykorzystanie technologii. Projekt został stworzony przez stowarzyszenie The Hong Kong Federation of Youth Groups we współpracy z MIT Media Lab Instytutu Technologicznego w Massachusetts. Promuje interaktywne ćwiczenia oparte na projektowaniu, doskonalące innowacyjne myślenie, umiejętność rozwiązywania problemów i obycie technologiczne.

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    • Odbiór w InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • Kurier pocztowy (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Punkty partnerskie ORLEN Paczka - dostawa 1-2 dni
    • Kurier (DPD) - dostawa 1 dzień roboczy
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

Inni Klienci oglądali również

20,85 zł
29,90 zł

Przygoda z Azją - kreatywna książeczka

"Przygoda z Azją" to kreatywna książeczka, dzięki której dziecko bawiąc się przyswaja wiele ciekawych informacji o kontynencie rekordów ? Azji. Różnorodne polecenia sprawiają, że każda kolejna strona książeczki staje się ...
61,54 zł
89,00 zł

Programowanie w Pythonie dla średnio zaawansowanych.

Programistów Pythona ograniczają tylko wyobraźnia i technologia. Nic dziwnego, że rzesza osób zafascynowanych Pythonem stale rośnie, podobnie jak liczba adeptów programowania w tym języku. Po ugruntowaniu podstaw tworzenia kodu moż...
18,45 zł
25,90 zł

Kajtkowe przygody

Świat ludzi i zwierząt widziany oczyma sympatycznego boćka nazwanego Kajtkiem. Niezwykle popularna opowieść dla dzieci i jedna z najbardziej lubianych lektur szkolnych. Zabawne przygody, pogodny nastrój, ciekawa fabuła, oryginalny spos&oac...
35,52 zł
49,90 zł

Przygody Koziołka Matołka

Cykl obrazkowych historyjek z fabułą pisaną wierszem (księgi 1-4). Autor z humorem kreśli przygody koziołka, który w poszukiwaniu Pacanowa, gdzie "kozy kują" popada w liczne tarapaty na lądzie, morzu, w dalekich i egzotycznych krajach....
14,98 zł
19,99 zł

Lego City Przygoda w dżungli

Książka z opowiadaniami:• przygody ulubionych bohaterów ze świata LEGO® w nowej odsłonie• wspaniałe ilustracje oraz pełna humoru fabuła• duży druk i przejrzysty układ tekstu na stronie ułatwiają czytanie
14,69 zł
19,99 zł

Lego Jurassic World Przygody z dinozaurami

Książka z zadaniami, opowiadaniem, komiksami oraz minifigurką LEGO® • bestsellerowa seria doskonale znana nie tylko fanom budowania• pełne przygód i humoru opowiadanie oraz komiksy• ciekawe zadania, łamigł&oa...
15,56 zł
20,90 zł

Przygoda w Grecji

AMarnie Porter poznaje na plaży przystojnego mężczyznę, Leonidasa Kanonidou. Spędzają razem dzień, zwiedzając wyspę, a potem cudowną noc. Marnie nie wie prawie nic o Leonidasie, ale jest zachwycona, że pojawił się w jej życiu. Nazajutrz spotyka g...
65,38 zł
84,90 zł

Przygody Alicji w Krainie Dziwów

Jedna z najpiękniejszych i najbardziej fascynujących powieści dla dzieci Razem z Alicją poczuj magię niezwykłej Krainy Dziwów Przygody Alicji w Krainie Dziwów, powieść opublikowana po raz pierwszy w roku 1865, na pokolenia zawładnęła se...
123,71 zł
139,00 zł

Programowanie w języku C++

Wyjątkowy podręcznik omawiający podstawy nowoczesnego języka C++. Profesor Bogusław Cyganek, ceniony ekspert w dziedzinach widzenia komputerowego, sztucznej inteligencji oraz programowania systemów mikroprocesorowych, prezen...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!