Skyrim - główny wątek fabularny - poradnik do gry
Poradnik opisujący główny wątek fabularny do gry The Elder Scrolls V: Skyrim zawiera szczegółowy opis przejścia wraz z możliwymi wariantami pozwalającymi na przechodzenie wybranych misji na kilka różnych sposobów. Nie zabrakło w nim również szeregu porad.
Skyrim - główny wątek fabularny - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in. WstępOdnalezienie Prastarego Zwoju (2) (Pradawna wiedza)Paarthurnax - Pokonanie PaarthurnaxaUcieczka przed smokiem (Zerwane kajdany)Stoczenie bitwy z Alduinem (Zguba Alduina)Odnalezienie Prastarego Zwoju (1) (Pradawna wiedza)Wyprawa do Ściany Alduina (Ściana Alduina)Wyprawa do Czarnygłazu (1) (Czarnygłaz)Uwięzienie smoka (Upadły)Wyprawa do świątyni Skuldafn (Gniazdo Pożeracza Światów)
Informacja o grze
The Elder Scrolls V: Skyrim to wyprodukowana przez firmę Bethesda Game Studios piąta odsłona popularnego cyklu cRPG. Akcja gry osadzona została 200 lat po wydarzeniach przedstawionych w The Elder Scrolls IV: Oblivion. Gracze wcielają się w rolę jednego z ostatnich łowców smoków (dovakhin) i podążając tropem starożytnej przepowiedni próbują powstrzymać nadejście Alduina, boga zniszczenia, który zagraża całemu kontynentowi Tamriel. Wraz z postępami w grze postać nabywa nowe umiejętności i doskonali już posiadane.
Gra The Elder Scrolls V: Skyrim, entuzjastycznie przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku RPG akcji. Tytuł wydany został w Polsce w 2011 roku i dostępny jest na platformach: PC, X360, PS3. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: polska i angielska.
- Kategorie:
- Język wydania: polski
- ISBN: 978-83-8055-278-4
- EAN: 5908305202622,93155
- Liczba stron: 219
-
Sposób dostarczenia produktu elektronicznegoProdukty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
-
Ważne informacje techniczneMinimalne wymagania sprzętowe:procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturachPamięć operacyjna: 512MBMonitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bitDysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejscaMysz lub inny manipulator + klawiaturaKarta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/sMinimalne wymagania oprogramowania:System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows MobilePrzeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScriptZalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.Informacja o formatach plików:
- PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
- EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
- MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
- Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
Rodzaje zabezpieczeń plików:- Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
- Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
-The Elder Scrolls V: Skyrim - poradnik, mapy, questy
-Wstęp
-Prolog
-Zerwane kajdany
-Ucieczka przed smokiem
-Przeprawa przez twierdzę w towarzystwie Hadvara
-Przeprawa przez twierdzę w towarzystwie Ralofa
-Cisza przed burzą
-Spotkanie się z Alvorem
-Spotkanie się z Gerdur
-Wyprawa do Białej Grani
-Czarnygłaz
-Spotkanie się z Farengarem
-Wyprawa do Czarnygłazu (1)
-Wyprawa do Czarnygłazu (2)
-Budzenie smoka
-Spotkanie się z jarlem
-Pokonanie smoka
-Droga głosu
-Wyprawa do siedziby Siwobrodych
-Odbycie szkolenia u Siwobrodych
-Róg Jurgena Wiatrowładnego
-Wyprawa do świątyni Ustengrav (1)
-Wyprawa do świątyni Ustengrav (2)
-Odzyskanie rogu i dostarczenie go Siwobrodym
-Ostrze w ciemnościach
-Spotkanie się z Delphine
-Wyprawa do smoczego cmentarzyska
-Pokonanie smoka
-List żelazny
-Spotkanie się z Delphine
-Przedostanie się na przyjęcie w ambasadzie
-Pozyskanie informacji na temat powrotu smoków (1)
-Pozyskanie informacji na temat powrotu smoków (2)
-Wydostanie się z ambasady
-Szczur zapędzony w kąt
-Ustalenie miejsca pobytu Esberna
-Odnalezienie Esberna
-Za obopólną korzyścią
-Odbycie rozmowy z Brynjolfem
-Dokonanie kradzieży
-Ściana Alduina
-Odeskortowanie Esberna
-Wyprawa do Ściany Alduina
-Gardło Świata
-Spotkanie się z Siwobrodymi
-Wyprawa do Gardła Świata
-Spotkanie się z Paarthurnaxem
-Pradawna wiedza
-Wyprawa do Zimowej Twierdzy
-Zlokalizowanie Septimusa Signusa
-Odnalezienie Prastarego Zwoju (1)
-Odnalezienie Prastarego Zwoju (2)
-Zguba Alduina
-Odczytanie Prastarego Zwoju
-Stoczenie bitwy z Alduinem
-Upadły
-Opracowanie planu odnalezienia Alduina
-Przygotowanie się do uwięzienia smoka
-Uwięzienie smoka
-Niekończąca się pora roku
-Zaproszenie zwaśnionych stron do negocjacji
-Wzięcie udziału w rokowaniach pokojowych
-Paarthurnax - Pokonanie Paarthurnaxa
-Gniazdo Pożeracza Światów
-Wyprawa do świątyni Skuldafn
-Dotarcie do portalu (1)
-Dotarcie do portalu (2)
-Przejście przez portal
-Sovngard
-Dotarcie do Komnaty Męstwa
-Spotkanie się z norskimi wojownikami
-Zabójca smoków
-Pokonanie Alduina
-Powrót do Skyrim