Informacja o cookies
Strona ksiegarnia.pwn.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych. Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach. Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrażasz zgodę na użycie tych ciasteczek. Więcej informacji, w tym o możliwości zmiany ustawień cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.
MENU
Podręczniki szkolne »

Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa (CSR) – perspektywa marketingu(eBook)

0.00  [ 0 ocen ]
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły »
  • Wydanie: Katowice, 1, 2019

  • Redakcja naukowa: Marek Drzazga

  • Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach

  • Formaty:
    PDF
    (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Dostępne formaty i edycje
Rok wydania
Cena
10,00
Cena zawiera podatek VAT.
Dodaj do schowka
Wysyłka: online

Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa (CSR) – perspektywa marketingu

Niniejsza wieloautorska monografia naukowa stanowi pokłosie dyskusji naukowej dotyczącej społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa przeprowadzonej podczas ogólnopolskiej, międzywydziałowej konferencji naukowej z udziałem przedstawicieli nauki i praktyki gospodarczej z cyklu: „Współczesne koncepcje zarządzania marketingowego” na temat: Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa – perspektywa marketingu, która odbyła się w dniach 12-13 października 2017 roku w Katowicach. Celem monografii jest prezentacja wybranych zagadnień dotyczących CSR zarówno w warstwie teoretycznej, jak i empirycznej, traktowanych głównie z punktu widzenia marketingu. W monografii wykorzystano bogate źródła literaturowe, statystyczne oraz wyniki prowadzonych badań, a także egzemplifikację wybranych praktyk rynkowych. Publikacja ta ujmuje prezentowane zagadnienie głównie w skali mikro – koncentrując się na ukazaniu zakresu i sposobu realizacji koncepcji CSR na poziomie przedsiębiorstw funkcjonujących w rożnych sektorach. Autorzy w tym przypadku odnoszą teorię CSR do teorii marketingu, wskazując na teoretyczne podstawy jej rozwoju oraz obszary i kierunki prowadzonych dotychczas badań w tym zakresie. Monografia porusza również omawiane zagadnienie w skali makro – odnosząc się do kształtowania społeczeństwa obywatelskiego i jego związków z CSR.

  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
    Minimalne wymagania sprzętowe:
    procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    Pamięć operacyjna: 512MB
    Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
    Minimalne wymagania oprogramowania:
    System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
    Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
    Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
Wstęp (Marek Drzazga)	9
Rozdział 1
CSR jako obszar badań – wymiary, tendencje (Barbara Kucharska, Mirosława Malinowska)	11
1.1. Założenia badawcze	13
1.2. CSR jako przedmiot badań w świetle analizy zawartości treści	17
Rozdział 2
Koncepcja społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa (CSR) we współczesnym marketingu (Marek Drzazga, Zbigniew Spyra)	23
2.1. Istota społecznej odpowiedzialności i koncepcji pokrewnych	25
2.2. Społeczna odpowiedzialność jako ważny obszar działań w marketingu przedsiębiorstw w XXI wieku	33
Rozdział 3
Marketing mobilny w kontekście społecznej odpowiedzialności biznesu – na podstawie badania postaw młodych konsumentów (Andrzej Bajdak, Urszula Janeczek, Zbigniew Spyra)	37
3.1. Procedura badania postaw konsumentów pokolenia Y wobec narzędzi marketingu mobilnego	37
3.2. Wybrane wyniki badania bezpośredniego w kontekście CSR	40
Rozdział 4
Hotelarstwo społecznie odpowiedzialne – wybrane aspekty (Ewa Mazur-Wierzbicka)	45
4.1. Społeczna odpowiedzialność biznesu a hotelarstwo – wprowadzenie do problematyki	45
4.2. Praktyczna implementacja społecznej odpowiedzialności biznesu w hotelarstwie – Grupa Hotelowa Radisson	49
Rozdział 5
CSR w kształtowaniu relacji koncernów motoryzacyjnych z interesariuszami (Joanna Wiechoczek)	55
5.1. Konceptualizacja kategorii CSR	56
5.2. Koncerny motoryzacyjne w rankingach firm odpowiedzialnych społecznie	60
5.3. Interesariusze w strategii CSR koncernów motoryzacyjnych	63
5.4. Formy i kanały dialogu koncernów motoryzacyjnych z interesariuszami – case study BMW Group	71
Rozdział 6
Kształtowanie relacji detalisty z pracownikami jako element społecznej odpowiedzialności biznesu (Katarzyna Bilińska-Reformat, Anna Dewalska-Opitek)	76
6.1. Społeczna odpowiedzialność biznesu – istota koncepcji	78
6.2. Specyfika relacji organizacji z pracownikami	81
6.3. Budowanie relacji detalisty z pracownikami w ramach społecznej odpowiedzialności biznesu na przykładzie sieci Biedronka	83
Rozdział 7
Społeczna odpowiedzialność biznesu w praktyce działań międzynarodowych sieci handlu detalicznego w Polsce (Beata Reformat, Paulina Reformat)	87
7.1. Koncepcja społecznej odpowiedzialności biznesu – terminologia, istota oraz kluczowe założenia	88
7.2. Uzasadnienie stosowania działań społecznie odpowiedzialnych w handlu detalicznym	89
7.3. Przykłady zastosowań koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu przez wybrane międzynarodowe sieci handlu detalicznego w Polsce	90
Rozdział 8
Społeczeństwo obywatelskie w kontekście społecznej odpowiedzialności biznesu – wybrane aspekty (Agata Jakubowska, Aleksandra Grabowska-Powaga)	99
8.1. Stan społeczeństwa obywatelskiego w Polsce	99
8.2. Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR) a społeczeństwo obywatelskie	103
Zakończenie	109
Bibliografia	113
Spis rysunków	125
Spis tabel	127
Informacja o Autorach	129
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Inni Klienci oglądali również

Odpowiedzialność w przestrzeni społeczno-pastoralnej

Niniejsza publikacja jest rozszerzoną i pogłębioną refleksją naukową dotyczącą idei odpowiedzialności rozumianej w podobny i jednocześnie różny sposób przez ekonomię i teologię. Pierwsza część monografii odnosi się przede wszystkim do ide...
22,00 zł

Bezpieczeństwo w XXI wieku. Szanse - Zagrożenia - Perspektywy

Publikacja poświęcona szeroko pojętemu problemowi bezpieczeństwa. Autorami są specjaliści z różnych dziedzin, ujmujący swoje zagadnienie z perspektywy bezpieczeństwa.

Dłużny kapitał hybrydowy w finansowaniu przedsiębiorstwa

W książce podjęto problematykę wykorzystania obligacji zamiennych przez współczesne przedsiębiorstwa. Skoncentrowano się na roli, jaką odgrywają w finansowaniu hybrydowym opcje przedterminowego wykupu instrumentów dłużnych na wniosek emit...
3,00 zł

Język w internecie - 02 Nowe media w perspektywie lingwistycznej

Tom "Język w internecie. Antologia" jest uszczegółowieniem poprzedniej publikacji redaktorek pt. "Język w mediach. Antologia". W tym cyklu ukazał się też niedawno zbiór "Język w telewizji. Antologia" (2016). ...
2,00 zł

Gatunki mowy i ich ewolucja. T. 4: Gatunek a komunikacja społeczna - 29 Gatunek listu a kompetencja lingwistyczna i komunikacyjna dzieci upośledzonych umysłowo

Tom IV kontynuuje genologiczną tradycję badań, tym razem ze szczególnym uwzględnieniem związków, jakie istnieją między gatunkowym zróżnicowaniem uniwersum mowy a formami komunikacji społecznej – dziś i w dawnej Polsce. Autorz...
48,00 zł

Asymetryczne relacje banku i przedsiębiorstwa wobec zagrożenia upadłością

W pracy podjęto ważką tematykę relacji bank – przedsiębiorstwo na tle zagrożenia upadłością. Zagadnienie kryzysu w przedsiębiorstwie, kryteria oceny zagrożeń i wykorzystywane narzędzia analityczne stanowiły podstawę do podjęcia próby spojr...

Samorząd terytorialny (zagadnienia prawne) Tom I - Marcin Gubała: Upoważnienie ustawowe do wydawania rozporządzeń dotyczących tworzenia gmin – perspektywa konstrukcyjna

„Monografia […] zawiera opracowania autorstwa naukowców reprezentujących kilkanaście wyższych uczelni i kilka ośrodków akademickich Polski południowej. […] Zamieszczone w tym tomie artykuły dotykają wielu bardzo istotn...

Odpowiedzialność za naruszenie dyscypliny finansów publicznych w obszarze zamówień publicznych

Magdalena Bielikow-Kucharska doktor nauk prawnych; wykładowca akademicki; główny specjalista ds. kontroli wewnętrznej w Biurze Kontroli Wewnętrznej Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad; ekspert w zakresie prawa zamówień p...

Jak zbudować efektywny dział marketingu?

"Książka, którą przeczytasz w godzinę, ale korzyści z niej będziesz czerpał przez lata. W jaki sposób chaos może generować zysk w firmie? Czy należy płacić pracownikom za to, że popełniają błędy i dlaczego należy to robić? Jaką rolę ...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!