MENU

Sposoby promocji współczesnej polskiej prasy drukowanej

(eBook)
0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
  • Druk: Łódź, 2015

  • Autor: Joanna Mikosz

  • Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

  • Formaty:
    PDF
    (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Dostępne formaty i edycje
Rok wydania
Cena
Cena katalogowa: 26,50 zł
22,79
Dodaj do schowka
Dostępność: online po opłaceniu
Produkt elektroniczny Plik do pobrania po realizacji zamówienia

Sposoby promocji współczesnej polskiej prasy drukowanej

Książka przedstawia interesujące zagadnienie promocji współczesnej prasy drukowanej. Autorka wyodrębniła i scharakteryzowała metody badań rynku polskiej prasy drukowanej (badania sondażowe, jakościowe, niereaktywne, historyczno-porównawcze, ewaluacyjne) oraz instytucje zajmujące się takimi badaniami. Omówiła: kanały i metody dystrybucji prasy (konsumentów prasy i ich zachowania, dystrybucję tradycyjną i cyfrową); zewnętrzne i wewnętrzne nośniki wykorzystywane w reklamowaniu tytułów prasowych; fokusowanie wzroku czytelników prasy (poprzez rozwiązania graficzne, układ kompozycyjny, fotografie); niestandardową reklamę prasową jako element promocyjny pisma (reklamy w postaci okładek, przykrywające tekst, ingerujące w strukturę pisma lub jego leyout, wykorzystujące w swej kompozycji różne gatunki papieru lub inne materiały, samoistnie dołączane do pisma); zawartość prasy jako sposób zdobycia czytelników (różne aspekty opiniotwórczości, publikowanie skrajnych, bulwersujących poglądów przedstawicieli różnych środowisk, opinie autorytetów, komentarze specjalistów, cytowalność danego pisma w innych tytułach i mediach, zamieszczanie przedruków z innych pism); przedsięwzięcia promocyjne redakcji prasowych (akcje społeczne, eventy, konkursy, działania podnoszące prestiż redakcji, działania poza redakcją prasową, promocję w innych mediach).

  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
    Minimalne wymagania sprzętowe:
    procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    Pamięć operacyjna: 512MB
    Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
    Minimalne wymagania oprogramowania:
    System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
    Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
    Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
Wstęp  8

Rozdział 1 – Metody badań rynku polskiej prasy drukowanej  22
1.1.	Istota badań marketingowych  23
1.1.1.	Badania sondażowe  28
1.1.2.	Badania jakościowe gazet i czasopism  30
1.1.3.	Badania jakościowe przy testowaniu nowego produktu  31
1.1.4.	Analiza jakościowa treści przekazu w gazecie lub czasopiśmie  32
1.1.5.	Badania ilościowe na rynku prasowym  33
1.1.6.	Badania niereaktywne  35
1.1.7.	Badania historyczno-porównawcze  36
1.1.8.	Badania ewaluacyjne  37
1.2.	Instytucje zajmujące się badaniem rynku prasy  38

Rozdział 2 – Kanały i metody dystrybucji prasy  50
2.1.	Charakterystyka konsumentów prasy oraz ich zachowań  53
2.2.	Sposoby dystrybucji prasy  54
2.2.1.	Dystrybucja tradycyjna  54
2.2.2.	Dystrybucja cyfrowa  73

Rozdział 3 – Zewnętrzne i wewnętrzne nośniki wykorzystywane w reklamowaniu tytułów prasowych  88
3.1.	Nośniki zewnętrzne  89
3.2.	Nośniki wewnętrzne  99

Rozdział 4 – Fokusowanie wzroku czytelników prasy  110
4.1.	Rozwiązania graficzne przyciągające uwagę odbiorców  111
4.2.	Układ kompozycyjny stron pisma wpływający na jakość odbioru zamieszczonych treści  129
4.3.	Fotografia w prasie  140
4.3.1.	Fotograficzne gatunki dziennikarskie  141

Rozdział 5 – Niestandardowa reklama prasowa jako element promocyjny pisma  158
5.1.	Rozwiązania niestandardowe stosowane w prasie  161
5.1.1.	Reklamy w postaci okładek  164
5.1.2.	Reklamy przykrywające tekst dziennikarski  168
5.1.3.	Reklamy ingerujące w strukturę pisma  173
5.1.4.	Reklamy ingerujące w layout gazety  178
5.1.5.	Reklamy, które wykorzystują w swojej kompozycji różne gatunki papieru lub inne materiały  179
5.1.6.	Reklamy samoistne dołączane do pisma  182

Rozdział 6 – Zawartość prasy – sposobem na zdobycie czytelników  186
6.1.	Różne aspekty opiniotwórczości w prasie  188
6.2.	Publikowanie skrajnych, bulwersujących poglądów przedstawicieli różnych środowisk  210
6.3.	Opinie autorytetów o danym tytule prasowym  212
6.4.	Komentarze specjalistów, fachowców będących autorytetami w danej dziedzinie wiedzy  214
6.5.	Cytowalność danego pisma w innych tytułach prasowych lub mediach  218
6.6.	Zamieszczanie przedruków tekstów z innych pism  219
6.7.	Inne sposoby uatrakcyjniania zawartości treściowej pism  222

Rozdział 7 – Przedsięwzięcia promocyjne redakcji prasowych  232
7.1.	Akcje społeczne  235
7.2.	Eventy  239
7.3.	Konkursy  243
7.4.	Działania promocyjne mające na celu podnieść prestiż redakcji prasowej  248
7.5.	Działania promocyjne poza redakcją prasową  263
7.6.	Inne metody promocji tytułów  268
7.7.	Promocja tytułu prasowego w innych mediach  276

Zakończenie  288
Wykaz fotografii  296
Wykaz tabel  300
Bibliografia  302
Od Redakcji  318
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR
(pdf)
Brak informacji

Inni Klienci oglądali również

46,80 zł
60,00 zł

Przełom dwoistości w pedagogice polskiej

PRZEDMOWANajpierw pozwolę sobie na wyznanie, spisane już po wielomiesięcznym wysiłku budowania tej książki. Przepraszam Czytelników, że między okładkami ukryte są tu, nie tylko z powodów objętościowych tekstu, ze cztery co najmniej ...
5,40 zł
6,00 zł

Do Polski, Rosji, Słowian

Sprawa Polski, podzielonej pomiędzy trzech zaborców, zajmuje szczególne miejsce w publicystyce Bakunia. Konsekwentnie domagał się niepodległości Polski. „Polacy to nasi najbliżsi sąsiedzi. Historia do tego stopniazwiązała nas ...
19,50 zł
25,00 zł

Frank i frankiści polscy 1726-1816. Monografia historyczna osnuta na źródłach archiwalnych i rękopiśmiennych. Tom drugi

Frankiści – zwolennicy Jakuba Franka, członkowie żydowskiej grupy religijnej, sekty heretyckiej w stosunku do judaizmu. Sekta istniała w drugiej połowie XVIII wieku do około 1820 roku, głównie na terenach południowej Polski oraz w Czechach...
30,60 zł
34,00 zł

Procesy innowacyjne w polskiej gospodarce – potencjał zmian

Innowacje wpisane w jeden z priorytetowych obszarów rozwoju gospodarki Unii Europejskiej są przedmiotem wielu rozważań, zarówno tych o charakterze teoretycznym, jak i praktycznym. Pojęcie innowacji, wprowadzone do literatury ekonomicznej ...
6,93 zł
9,90 zł

Czytaj po polsku. T. 12: Jacek Hugo-Bader: „Maską w stronę wiatru”. Włodzimierz Nowak: „Radiobudzik pani Mohs”. Wyd. 2.

W prezentowanym tomie z serii „Czytaj po polsku. Materiały pomocnicze do nauki języka polskiego jako obcego” umieszczono fragmenty reportaży "Radiobudzik pani Mohs" Włodzimierza Nowaka oraz "Maską w stronę wiatru" Jacka ...
58,50 zł
65,00 zł

Polska sztuka wojenna w okresie wczesnofeudalnym

Pomimo upływu półwiecza Polską sztukę wojenną w okresie wczesnofeudalnym należy nadal czytać i z niej korzystać, gdyż – powtarzając opinię sprzed półwiecza – jest w dalszym ciągu pozycją „cenną, która na stałe zaj...
38,34 zł
42,60 zł

Polskie złudzenia narodowe

Z typowym dla siebie dystansem, Stomma demaskuje mity i niedorzeczności z historii Polski. Nie boi się tematów uważanych za niemal święte, jak choćby reduta Ordona, wiktoria wiedeńska, Konstytucja 3 maja, Monte Cassino, Powstanie Warszawskie....
83,16 zł
99,00 zł

Sądy i trybunały oraz pozasądowe sposoby załatwiania sporów międzynarodowych. Perspektywa polska

Opracowanie „Sądy i trybunały oraz pozasądowe sposoby załatwiania sporów międzynarodowych. Perspektywa polska” zawiera wybór zagadnień, które autorzy – na gruncie przedmiotu określonego w tytule niniejszej monogra...
37,80 zł
42,00 zł

Nazewnictwo geograficzne o polskiej genezie na świecie

rezentowany w tej książce zbiór nazw nadanych na świecie przez Polaków i na ich cześć jest interesujący nie tylko ze względu na ogromną ilość (niemal 800) zebranych nazw. Jest również pierwszym opracowaniem, w którym przedst...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!