MENU

Sprzedaż usług

(eBook)

Jak zwiększyć sprzedaż i opłacalność sprzedaży w firmie usługowej

0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
  • Druk: Gdańsk, 2011

  • Autor: Ulf Rader

  • Tłumacz: Danuta Młodzikowska

  • Wydawca: BL Info

  • Formaty:
    PDF
    (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Produkt niedostępny
Dodaj do schowka

Sprzedaż usług

SPRZEDAŻ USŁUG to praktyczny poradnik dla wszystkich firm sprzedających usługi, zarówno w czystej formie, jak i w połączeniu z towarami. W książce przedstawiamy różne style sprzedaży występujące w branży usługowej. Będziesz miał możliwość przeanalizowania własnego stylu sprzedaży i skorzystania ze wskazówek, jak go rozwinąć, aby osiągać dużo lepsze wyniki. Radzimy też, w jaki sposób pracować z klientami posiadającymi różny styl dokonywania zakupów. Ponadto przedstawiamy czynniki mające wpływ na zwiększenie opłacalności i efektywności sprzedaży. Radzimy również, jak przeprowadzać spotkania i pracować z klientami kluczowymi, nowymi klientami itp.

  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
    Minimalne wymagania sprzętowe:
    procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    Pamięć operacyjna: 512MB
    Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
    Minimalne wymagania oprogramowania:
    System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
    Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
    Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
O książce	7
Znaczenie sprzedaży dla firmy doradczo-usługowej	9
Przeanalizuj i rozwiń własny styl sprzedaży 14
Sprzedawca uporządkowany	16
Czy jesteś typem sprzedawcy uporządkowanego? 
W ten sposób osiągniesz lepsze wyniki.	19
Sprzedawca towarzyski	27
Czy jesteś typem sprzedawcy towarzyskiego? 
W ten sposób osiągniesz lepsze wyniki.	29
Sprzedawca entuzjastyczny	35
Czy jesteś typem sprzedawcy entuzjastycznego? 
W ten sposób osiągniesz lepsze wyniki.	37
Sprzedawca ofensywny	42
Czy jesteś typem sprzedawcy ofensywnego? 
W ten sposób osiągniesz lepsze wyniki.	45
Jaki styl prezentuje twój klient?	51
Klient uporządkowany	51
Klient towarzyski	52
Klient entuzjastyczny	53
Klient ofensywny	54
10 czynników, które mają wpływ na efektywną sprzedaż 	55
Wybierz odpowiednią strategię pracy z kluczowymi klientami	102
W jaki sposób pracujesz z klientami kluczowymi 
i jak opracowujesz system współpracy	103
W ten sposób pracujesz z kluczowymi klientami			108
Załącznik nr 1	113
Załącznik nr 2	115
Wybierz odpowiednią strategię pracy z nowymi klientami	116
W jaki sposób pracujesz z nowymi klientami 
przy sprzedaży usług	116
Rozwijaj i analizuj sposób pracy z nowymi klientami	122
Załącznik nr 3	127
Załącznik nr 4	129
Wybierz odpowiednią strategię sprzedaży ofert	131
Planuj strategicznie – pomoże to zwiększyć liczbę ofert 
akceptowanych przez klientów	131
System wspomagający proces  akceptacji ofert przez klientów	138
Załącznik nr 5	142
Załącznik nr 6	144
System sprzedaży usług  konsultingowych	146
Co może zrobić kadra zarządzająca?	146
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR
(pdf)
Brak informacji

Inni Klienci oglądali również

7,72 zł
9,90 zł

Jak rozliczać dodatkowe koszty dostawy towarów i świadczenia usług

"Publikacja przedstawia zasady rozliczenia w VAT dodatkowych kosztów związanych z dostawą towarów lub świadczeniem usług. Przedsiębiorcy dokonujący dostawy towarów oraz świadczenia usług w wykonaniu zarówno transakcji k...
19,31 zł
22,45 zł

Koszty i wyniki w systemie controllingu w przedsiębiorstwach usług logistycznych

Logistyka, uważana przez wielu analityków za „barometr” lub „krwiobieg gospodarki”, rozwija się w ostatnich latach bardzo dynamicznie w ramach działalności biznesowej. Punktem wyjścia była techniczna strona procesó...
7,72 zł
9,90 zł

Sprzedaż nieruchomości firmowej - rozliczenie podatkowe i ewidencja

Nieruchomości to najbardziej wartościowy składnik firmowego majątku. Trudności w rozliczeniu transakcji związanych z ich udziałem biorą się jednak nie tyle z ich wartości, ile z konieczności jednoczesnego uwzględnienia przepisów prawa podatkoweg...
15,52 zł
19,90 zł

Jak rozliczyć w VAT sprzedaż środków trwałych

Publikacja opisuje zasady rozliczenia w VAT sprzedaży środków trwałych, gdyż ta transakcja nie pozostaje bez wpływu na rozliczenie VAT. Obecnie w większości przypadków taka sprzedaż podlega opodatkowaniu stawką 23%. Dokonując takiej sprze...
7,72 zł
9,90 zł

Jak rozliczać i dokumentować sprzedaż wysyłkową do innych krajów UE

"Zakupy przez Internet stały się obecnie normą. Często towar jest wysyłany również za granicę do innych krajów UE. Gdy nabywca nie jest podatnikiem VAT, dostawę rozliczamy jako sprzedaż wysyłkową z kraju. Nie jest to WDT. Sposó...
8,99 zł
9,99 zł

Miłość na sprzedaż - Ponadczasowe historie miłosne Barbary Cartland

Książę Oswetry jest młodym, przystojnym arystokratą i jedna z najlepszych partii w mieście. Panny ustawiają się do niego w kolejce. Sam wplątuje się w romans z piękną, lecz przebiegłą i cyniczną wdową lady Marleną, przed którą ostrzega go nawet ...
7,72 zł
9,90 zł

Rozliczanie VAT od usług świadczonych przez Internet

"Możliwości, jakie daje Internet, doceniają i wykorzystują także przedsiębiorcy. Coraz większa ich liczba świadczy swoje usługi przez Internet. Dotyczy to także lekarzy, prawników czy doradców podatkowych. Dostosowuje się do tego r&...
22,50 zł
25,00 zł

Jakość produktów i usług – perspektywa rynku komercyjnego i sektora administracji publicznej

Niniejsza praca stanowi forum prezentacji wyników badań nad problematyką zarządzania jakością w organizacjach różnych typów. Wyniki te prezentują teoretycy – naukowcy pracujący w kilku polskich ośrodkach akademickich (Uniwers...
8,86 zł
9,84 zł

Jak zwiększyć sprzedaż wody butelkowanej w restauracji?

Niniejsza książka zawiera kilka prostych sposobów jak zwiększyć przychody restauracji ze sprzedaży wody. Udowodnimy Ci, dlaczego woda w butelce jest lepsza od wody z kranu. Nauczymy Cię, w jakich sytuacjach proponować wodę. Dzięki tej książce zd...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!