Sprzedaż usług
SPRZEDAŻ USŁUG to praktyczny poradnik dla wszystkich firm sprzedających usługi, zarówno w czystej formie, jak i w połączeniu z towarami. W książce przedstawiamy różne style sprzedaży występujące w branży usługowej. Będziesz miał możliwość przeanalizowania własnego stylu sprzedaży i skorzystania ze wskazówek, jak go rozwinąć, aby osiągać dużo lepsze wyniki. Radzimy też, w jaki sposób pracować z klientami posiadającymi różny styl dokonywania zakupów. Ponadto przedstawiamy czynniki mające wpływ na zwiększenie opłacalności i efektywności sprzedaży. Radzimy również, jak przeprowadzać spotkania i pracować z klientami kluczowymi, nowymi klientami itp.
- Kategorie:
- Język wydania: polski
- ISBN: 978-83-89537-58-4
- Liczba stron: 160
-
Sposób dostarczenia produktu elektronicznegoProdukty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
-
Ważne informacje techniczneMinimalne wymagania sprzętowe:procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturachPamięć operacyjna: 512MBMonitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bitDysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejscaMysz lub inny manipulator + klawiaturaKarta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/sMinimalne wymagania oprogramowania:System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows MobilePrzeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScriptZalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.Informacja o formatach plików:
- PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
- EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
- MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
- Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
Rodzaje zabezpieczeń plików:- Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
- Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
O książce 7 Znaczenie sprzedaży dla firmy doradczo-usługowej 9 Przeanalizuj i rozwiń własny styl sprzedaży 14 Sprzedawca uporządkowany 16 Czy jesteś typem sprzedawcy uporządkowanego? W ten sposób osiągniesz lepsze wyniki. 19 Sprzedawca towarzyski 27 Czy jesteś typem sprzedawcy towarzyskiego? W ten sposób osiągniesz lepsze wyniki. 29 Sprzedawca entuzjastyczny 35 Czy jesteś typem sprzedawcy entuzjastycznego? W ten sposób osiągniesz lepsze wyniki. 37 Sprzedawca ofensywny 42 Czy jesteś typem sprzedawcy ofensywnego? W ten sposób osiągniesz lepsze wyniki. 45 Jaki styl prezentuje twój klient? 51 Klient uporządkowany 51 Klient towarzyski 52 Klient entuzjastyczny 53 Klient ofensywny 54 10 czynników, które mają wpływ na efektywną sprzedaż 55 Wybierz odpowiednią strategię pracy z kluczowymi klientami 102 W jaki sposób pracujesz z klientami kluczowymi i jak opracowujesz system współpracy 103 W ten sposób pracujesz z kluczowymi klientami 108 Załącznik nr 1 113 Załącznik nr 2 115 Wybierz odpowiednią strategię pracy z nowymi klientami 116 W jaki sposób pracujesz z nowymi klientami przy sprzedaży usług 116 Rozwijaj i analizuj sposób pracy z nowymi klientami 122 Załącznik nr 3 127 Załącznik nr 4 129 Wybierz odpowiednią strategię sprzedaży ofert 131 Planuj strategicznie – pomoże to zwiększyć liczbę ofert akceptowanych przez klientów 131 System wspomagający proces akceptacji ofert przez klientów 138 Załącznik nr 5 142 Załącznik nr 6 144 System sprzedaży usług konsultingowych 146 Co może zrobić kadra zarządzająca? 146