Informacja o cookies
Strona ksiegarnia.pwn.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych. Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach. Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrażasz zgodę na użycie tych ciasteczek. Więcej informacji, w tym o możliwości zmiany ustawień cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.
MENU
PWN PRO

Strategie Szachowych Mistrzów w Biznesie(eBook)

0.00  [ 0 ocen ]
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły »
  • Wydanie: 1, 2019

  • Autor: Michał Kanarkiewicz

  • Wydawca: Kanarkiewicz Strategy Consulting

  • Formaty:
    mobi
    ePub
    (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Cena detaliczna: 49,00 zł
44,10
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 4,90 zł
Dodaj do schowka
Wysyłka: online

Strategie Szachowych Mistrzów w Biznesie

STRATEGIE SZACHOWYCH MISTRZÓW Jak dzięki strategii budować przewagę konkurencyjną i zdobywać nowe rynki? Poznaj strategie szachowych mistrzów i naucz się myśleć jak strateg-szachista! Kiedy podejmować odważne decyzje? Kiedy tego nie robić? Co sprawia, że jedni odnoszą sukces, podczas gdy drudzy ledwo wiążą koniec z końcem? W jaki sposób budować strategie? Na 208 stronach znajdziesz nie tylko inspirujące przykłady strategii szachowych, ale też modele i narzędzia do budowania własnego planu. Z ich pomocą zbudujesz własną strategię sukcesu. Główny cel tej książki to zapoznanie Cię z strategiami, które sprawdzają się w szachach i które mogą być przeniesione do biznesu. W książce pokazuję reguły rządzące światem szachów i biznesu. Uczestnicy moich szkoleń twierdzą, że budowanie indywidualnej strategii, która jest spójna z celami, wizją, misją i strategią organizacji, to klucz do sukcesu. Dlatego w książce pokazałem, w jaki sposób wyznaczać strategie, które pomogą Ci wygrać z konkurencją. Książka odpowiada na szereg ważnych pytań. Przede wszystkim odpowiada na pytania: „Dlaczego warto budować strategię?” oraz: „Kiedy i jak ją budować?” To książka, która pokazuje szachy z zupełnie innej perspektywy. Biznes staje się coraz bliższy szachom i cieszę się, że masz w tym swój udział. Nie martw się, książka została napisana prostym (choć nie prostackim) językiem i okraszona jest ćwiczeniami, które pomogą Ci utrwalić pożądane nawyki.

  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
    Minimalne wymagania sprzętowe:
    procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    Pamięć operacyjna: 512MB
    Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
    Minimalne wymagania oprogramowania:
    System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
    Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
    Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
Spis treści

Wstęp

Część 1 Strategie szachowych mistrzów w biznesie

Rozdział 1 Dlaczego szachy?

Rozdział 2 Jak wykorzystać grę szachowych mistrzów w biznesie

Rozdział 3 W jaki sposób skutecznie wyznaczać cele?

Rozdział 4 Faza debiutu (strategia błękitnego oceanu)

Rozdział 5 Faza gry środkowej (jak zamienić taktykę w strategię)

Rozdział 6 Faza zakończenia (kajdany kosztów utopionych)

Rozdział 7 Siedem lekcji szachowych mistrzów do wykorzystania
w Twoim biznesie już dziś

Część 2 Wywiady z szachistami, którzy odnieśli sukces w biznesie

Rozdział 8 Przemysław Gdański – Wizja, strategia i rozwój

Rozdział 9 Leszek Badurowicz – O wyniku decydują detale

Rozdział 10 Wiktor Słomiński – Nie każda przegrana jest porażką,
a wygrana – sukcesem

Rozdział 11 Andrzej Krzywda – Automatyzacji nie da się zatrzymać

Rozdział 12 Marcin Kolago – Przekleństwo szachów

Rozdział 13 Robert Jarczyński – Szachy otwierają drzwi

Część 3: Podsumowanie i bonusy

Rozdział 14 Podsumowanie

Rozdział 15 Jak dalej ze mną współpracować?

Rozdział 16 Bonusy

Podziękowani
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR
(mobi)
Brak informacji
(epub)
Brak informacji

4,00 zł

Modele biznesu wobec wyzwań współczesnego zarządzania - Modele społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw

Burzliwe otoczenie rynkowe wyznacza nowe mechanizmy funkcjonowania przedsiębiorstw. To, iż przedsiębiorstwa konkurują modelami biznesu, już dawno stało się faktem. Teraz nie chodzi już o posiadanie modelu biznesu, lecz o umiejętne jego konfigurowanie w...
2,00 zł

Między ewolucją a rewolucją - w poszukiwaniu strategii energetycznej Tom 2 - ODPADY KOMUNALNE JAKO ŹRÓDŁO TANIEJ ODNAWIALNEJ ENERGII

Przyszłość energetyki ma kluczowe znaczenie dla wszystkich. Dalszy jej rozwój, a precyzyjniej kierunki, w których będzie on postępował, ma przemożny wpływ na to, co będzie działo się w świecie przez kolejne dekady. Dotyczy to każdej sfery...
99,00 zł

Ryzyko, ciągłość biznesu, odpowiedzialność społeczna

W monografii przedstawione zostały podejścia do zarządzania kryzysowego, antykryzysowego w ramach zarządzania ryzykiem oraz ich wpływ na zarządzanie ciągłością biznesową. W książce omówiono między innymi: rolę i znaczenie systemu zarządzania jak...
10,00 zł

Rocznik Strategiczny 2018/19 - INDYJSKA STRATEGIA RÓWNOWAŻENIA W REGIONIE AZJI I PACYFIKU PO 2014 R.

ROCZNIK STRATEGICZNY 2018/19. PRZEGLĄD SYTUACJI POLITYCZNEJ, GOSPODARCZEJ I WOJSKOWEJ W ŚRODOWISKU MIĘDZYNARODOWYM POLSKI 2018/19 Ze względu na zmianę prawno-finansowych uwarunkowań wydawania publikacji naukowych, Rocznik Strategiczny wraca do swojej p...
20,00 zł

Koherencja metod kreowania personelu sprzedaży i strategii marketingowej

Przedmiot zainteresowania monografii stanowi koherencja metod kreowania kapitału ludzkiego i strategii marketingowej. Nadając pracy charakter interdyscyplinarny, autorka określiła w niej m.in. rodzaje koherencji oraz jej rangę przy formułowaniu i wdraż...
5,00 zł

Nowoczesne koncepcje zarządzania - Andrzej Kupich, Ladislav Vaškovič: Stan i perspektywy słowackich przedsiębiorstw w opinii biznesu. Raport z badań

Nowoczesne koncepcje zarządzania to monografia zrealizowana jako pokłosie VI Międzynarodowej Konferencji Naukowej GOSPODARKA – ZMIANY – ZARZĄDZANIE 2018, zadania finansowanego w ramach umowy numer 745/P-DUN/2018 (Działalność Upowszechniając...
21,00 zł

Biznes w kulturze – kultura w biznesie

Celem publikacji jest identyfikacja oraz ocena kierunków rozwoju relacji zachodzących pomiędzy wybranymi jednostkami kultury w Polsce a szeroko pojętym otoczeniem biznesowym. Jego realizację oparto na bogatych źródłach literaturowych, sta...
26,70 zł

CzasNaE-Biznes

Poznaj sprawdzone i skuteczne metody zarabiania w Internecie, spisane na 652 stronach przez specjalistę od marketingu internetowego. Musisz mieć tę książkę, jeżeli: - Masz palące pragnienie posiadania w Internecie dochodowego biznesu, który auto...
2,00 zł

Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w mediach audiowizualnych. T. 4 - Ewa Ficek: Non nova, sed nove? O dzisiejszym (tele)poradnictwie i towarzyszących mu strategiach autopromocyjnych i/lub autoprezentacyjnych myśli kilka

Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w mediach audiowizualnych stanowi zbiór artykułów, które tym razem strategii kreowania wizerunku poszukują w mediach audiowizualnych. Przywołane taktyki są zatem asumptem nie tylko do podjęc...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!