Strategie Szachowych Mistrzów w Biznesie
STRATEGIE
SZACHOWYCH MISTRZÓW
Jak dzięki strategii budować przewagę konkurencyjną i zdobywać nowe rynki? Poznaj strategie szachowych mistrzów i naucz się myśleć jak strateg-szachista!
Kiedy podejmować odważne decyzje? Kiedy tego nie robić? Co sprawia, że jedni odnoszą sukces, podczas gdy drudzy ledwo wiążą koniec z końcem? W jaki sposób budować strategie?
Na 208 stronach znajdziesz nie tylko inspirujące przykłady strategii szachowych, ale też modele i narzędzia do budowania własnego planu. Z ich pomocą zbudujesz własną strategię sukcesu.
Główny cel tej książki to zapoznanie Cię z strategiami, które sprawdzają się w szachach i które mogą być przeniesione do biznesu. W książce pokazuję reguły rządzące światem szachów i biznesu.
Uczestnicy moich szkoleń twierdzą, że budowanie indywidualnej strategii, która jest spójna z celami, wizją, misją i strategią organizacji, to klucz do sukcesu. Dlatego w książce pokazałem, w jaki sposób wyznaczać strategie, które pomogą Ci wygrać z konkurencją.
Książka odpowiada na szereg ważnych pytań. Przede wszystkim odpowiada na pytania: „Dlaczego warto budować strategię?” oraz: „Kiedy i jak ją budować?” To książka, która pokazuje szachy z zupełnie innej perspektywy. Biznes staje się coraz bliższy szachom i cieszę się, że masz w tym swój udział. Nie martw się, książka została napisana prostym (choć nie prostackim) językiem i okraszona jest ćwiczeniami, które pomogą Ci utrwalić pożądane nawyki.
- Kategorie:
- Język wydania: polski
- ISBN: 978-83-949998-5-8
-
Sposób dostarczenia produktu elektronicznegoProdukty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
-
Ważne informacje techniczneMinimalne wymagania sprzętowe:procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturachPamięć operacyjna: 512MBMonitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bitDysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejscaMysz lub inny manipulator + klawiaturaKarta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/sMinimalne wymagania oprogramowania:System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows MobilePrzeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScriptZalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.Informacja o formatach plików:
- PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
- EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
- MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
- Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
Rodzaje zabezpieczeń plików:- Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
- Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
Spis treści Wstęp Część 1 Strategie szachowych mistrzów w biznesie Rozdział 1 Dlaczego szachy? Rozdział 2 Jak wykorzystać grę szachowych mistrzów w biznesie Rozdział 3 W jaki sposób skutecznie wyznaczać cele? Rozdział 4 Faza debiutu (strategia błękitnego oceanu) Rozdział 5 Faza gry środkowej (jak zamienić taktykę w strategię) Rozdział 6 Faza zakończenia (kajdany kosztów utopionych) Rozdział 7 Siedem lekcji szachowych mistrzów do wykorzystania w Twoim biznesie już dziś Część 2 Wywiady z szachistami, którzy odnieśli sukces w biznesie Rozdział 8 Przemysław Gdański – Wizja, strategia i rozwój Rozdział 9 Leszek Badurowicz – O wyniku decydują detale Rozdział 10 Wiktor Słomiński – Nie każda przegrana jest porażką, a wygrana – sukcesem Rozdział 11 Andrzej Krzywda – Automatyzacji nie da się zatrzymać Rozdział 12 Marcin Kolago – Przekleństwo szachów Rozdział 13 Robert Jarczyński – Szachy otwierają drzwi Część 3: Podsumowanie i bonusy Rozdział 14 Podsumowanie Rozdział 15 Jak dalej ze mną współpracować? Rozdział 16 Bonusy Podziękowani