Informacja o cookies
Strona ksiegarnia.pwn.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych. Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach. Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrażasz zgodę na użycie tych ciasteczek. Więcej informacji, w tym o możliwości zmiany ustawień cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.
MENU

Tajniki projektowania gier w Unreal Engine 4(Kartonowa Foliowana)

Tytuł oryginalny: MASTERING GAME DEVELOPMENT WITH UNREAL ENGINE 4 SECOND EDITION

0.00  [ 0 ocen ]
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły »
Cena detaliczna: 79,80 zł
52,61
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 27,19 zł
Stan magazynowy: Mała ilość
Zarezerwuj i odbierz w księgarni stacjonarnej PWN
Dodaj do schowka
Wysyłka: 24h
Dostawa
Produkt posiadamy w magazynie i wyślemy go w ciągu 24 godzin w dni robocze.

Uwaga! Całkowity czas oczekiwania na zamówienie = czas wysyłki podany na stronie każdego produktu + dostawa przez przewoźnika. 
Podane terminy dotyczą dni roboczych (poniedziałek-piątek,
z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
Dostawa i płatność
Cennik dostaw
Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski.
Od 250 zł paczki dostarczamy GRATIS!
Zamówienia z minimum jedną książką Wydawnictwa Naukowego PWN, PZWL lub WNT wysyłamy taniej.

Płatność elektroniczna (PayU, Masterpass)
dla zamówień
PWN/PZWL/WNT
Kiosk RUCHu - odbiór osobisty
7,75 zł
6,75 zł
Poczta Polska - odbiór w punkcie
7,75 zł
6,75 zł
Kurier pocztowy
11,75 zł
10,75 zł
Paczkomaty InPost
11,75 zł
10,75 zł
Kurier
12,75 zł
11,75 zł

Płatność za pobraniem - wyłączona do odwołania
dla zamówień
PWN/PZWL/WNT
Poczta Polska - odbiór w punkcie
10,75 zł
9,75 zł
Kurier pocztowy
14,75 zł
13,75 zł
Kurier
15,75 zł
14,75 zł

Tajniki projektowania gier w Unreal Engine 4

Budowanie atrakcyjnych gier AAA przy użyciu UE 4
Aby zbudować prostą strzelankę od zera, wystarczy szybko nadpisać istniejące już klasy UE4, po czym dodać i zaim-plementować proste funkcje C++ w trakcie ich konstruowania. Prawdziwa zabawa zaczyna się później. Zbudujemy postać gracza z rozbudowanym sterowaniem, utworzymy logikę tej postaci, zmienianie broni, ataki i ruch, przechodzenie pomiędzy scenami i poziomami, zachowywanie ekwipunku i parametrów i wiele innych. Pokażemy też budowanie wroga kontrolowanego przez sztuczną inteligencję, jak i fizyczną symulację uderzeń pocisków.
Czytelnik zapozna się też z zaawansowanymi funkcjami, jak Volumetric Lightmaps realizujące wstępnie obliczone oświetlenie albo Atmospheric i Volumetric Fog, pozwalające tworzyć zaawansowane efeky wizualne.
W dalszym ciągu przedstawiane są narzędzia potrzebne do zbudowania filmowych przerywników zapewniających pro-fesjonalne wrażenia w rozgrywce i prowadzące opowieść.
Po drodze zostanie zaimplementowany solidny interfejs użytkownika, w tym możliwość zapisu i ładowania stanu gry w dowolnym momencie. Pokazane też zostanie przygotowanie i budowanie wersji VR i AR oraz przeniesienie ich z edyto-ra do rzeczywistego świata, przy czym zbudujemy dwa nowe projekty dla tych całkiem nowych obszarów UE4 i zinte-grujemy z AR klasy z głównego projektu !
Po ukończeniu książki Czytelnik będzie znał wszystkie główne funkcje UE4 i będzie w stanie sprawić, że wymarzona przez niego gra stanie się rzeczywistością dzięki Unreal Engine 4.18+.
Umiejętności, które można zdobyć:

Podstawy tworzenia gry bitewnej, pozwalające na pracę z innymi systemami krytycznymi dla rozgrywki: sterowanie, obsługa ekwipunku, przeciwnicy sterowani przez AI, interfejs użytkownika oraz dźwięk
Korzystanie z narzędzi wydajności i dobieranie efektów stosowanie do możliwości platformy w edytorze materiałów
Ulepszanie efektów wizualnych przy użyciu takich systemów UE4, jak Volumetric Lightmaps, Precomputed Lighting lub przerywniki filmowe
Poznanie metod przechodzenia pomiędzy scenami lub poziomami u strategie zarządzania
Implementacja zgodności czasowej dźwięku i animacji
Integracja Augmented Reality z grą przy użyciu nowego narzędzia ARKit i wsparcia dla ARCore
Wykonywanie niemal dowolnej logiki gry poprzez skryptowanie blueprintów i rozumienie, kiedy należy ją implemen-tować w C++

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Paczka w RUCHu - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w urzędzie Poczty Polskiej - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa Pocztą Polską - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w Paczkomacie InPost - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa kurierem - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór własny w księgarni PWN - dostawa 3 dni robocze
    Ważne informacje o wysyłce:
    • Nie wysyłamy paczek poza granice Polski.
    • Dostawa do części Paczkomatów InPost oraz opcja odbioru osobistego w księgarniach PWN jest realizowana po uprzednim opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem.
    • Całkowity czas oczekiwania na paczkę = termin wysyłki + dostawa wybranym przewoźnikiem.
    • Podane terminy dotyczą wyłącznie dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Inni Klienci oglądali również

AutoCad 2017/ LT2017 / 360+. Kurs projektowania parametrycznego i nieparametrycznego 2D i 3D

Podręcznik zawiera kompletny kurs projektowania parametrycznego i nieparametrycznego 2D/3D oraz drukowania dokumentacji wyrobów dowolnej branży i o dowolnym stopniu złożoności, za pomocą programów: AutoCAD 2017 lub AutoCAD LT 2017 (tylko ...
34,90 zł

Wieloświaty część 2 Gra o przyjaźń

Adaś niedługo zabawił w rodzinnym domu na Ziemi. Aimeiz znów przyciągnęła go do siebie. Całe szczęście, bo jego tamtejsi przyjaciele mają nowe problemy... i jest ich coraz więcej. Adaś, Marta i Kuba będą musieli stawić czoła wielu niebezpieczeń...

Geniusz. Gra

Nikomu nie ufaj. Każda kamera jest okiem. Każdy mikrofon uchem. Znajdź mnie, a razem zdołamy go powstrzymać. REX: Siedemnastoletni Amerykanin meksykańskiego pochodzenia. Jeden z najlepszych programistów na świecie. Zdeterminowany, by odnaleźć swojeg...

Gra w yote

Wyrzucony z Akademii Teatralnej student wpada w falę ostatniego w Polsce poboru. Przekorę artysty sąd wojskowy kwituje zesłaniem do kompanii karnej. Jednostka, która ma żołnierzy resocjalizować, okazuje się zagłębiem przekrętów i wypacz...

Konstrukcje stalowe Wybrane zagadnienia obliczania i projektowania

Praktyczne obliczanie i projektowanie konstrukcji stalowych z uwzględnieniem Eurokodu 3!Książka zawiera wybór zagadnień dotyczących praktycznego obliczania i projektowania konstrukcji stalowych. W nowym, uaktualnionym i rozszerzonym ...

Bored? Games! English board games for learners and teachers. Gry do nauki angielskiego

Jesteś już zmęczony tradycyjnymi metodami nauki i chciałbyś, żeby angielskie konstrukcje same wchodziły Ci do głowy? A może musisz okiełznać dużą (lub nieco mniejszą) grupę niesfornych uczniów i brakuje Ci już pomysłów na nowe zabawy? Jeś...

Gra peryferyjna

Prezentowana książka stanowi studium z zakresu krytycznej socjologii wiedzy. Wybranym do badania przypadkiem są tu nauki polityczne w ich polskim wydaniu. Na ich przykładzie autorzy pokazują ogólniejsze prawidłowości, które w mniejszym lu...
38,00 zł

Tymon i piłka w grze

Jest to niezwykła książka, bo napisana z perspektywy dziewięcioletniego chłopca, który się jąka. Pomaga ona zrozumieć dzieciom, które borykają się z jąkaniem, a także ich bliskim, wychowawcom, koleżankom i kolegom, uczucia, myśli oraz tru...

Wielkie kolorowanie. Wielka księga gier i zabaw na święta

Seria Wielkie kolorowanie to oryginalne kolorowanki-książki, które nie tylko zapewnią dziecku rozrywkę w formie kolorowania ilustracji, ale też dzięki ciekawym tekstom będą pełnić funkcję edukacyjną.

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!