Teoria komunikowania masowego
Uznany na całym świecie podręcznik do komunikowania masowego napisany przez czołowego teoretyka w tej dziedzinie. Składa się z 7 części i imponującej bibliografii. Dwie pierwsze części omawiają narodziny mediów masowych, główne modele komunikowania i teorie mediów w ujęciu społecznym i kulturowym. Kolejne części są poświęcone poszczególnym ogniwom procesu komunikowania:
* strukturze mediów, w tym zasadom rządzącym pracą dziennikarską, odpowiedzialnością społeczną mediów i zarządzaniem mediami w kontekście procesów globalizacyjnych;
* organizacji i kulturze mediów;
* treściom i gatunkom medialnym, z uwzględnieniem jakościowych i ilościowych metod badania przekazu masowego;
* widowni mediów i teoriom odbioru przekazu medialnego;
* społeczno-kulturowemu oddziaływaniu mediów, a także komunikowaniu politycznemu i opinii publicznej.
-
Kategorie:
-
Książki »
-
Publikacje PWN »
-
Podręczniki PWN
-
Książki »
-
Publikacje PWN »
-
Podręczniki PWN »
-
Nauki społeczne »
-
Socjologia
-
Książki »
-
Publikacje akademickie »
-
Nauki humanistyczne »
-
Antropologia, Etnologia, Kulturoznawstwo
-
Książki »
-
Publikacje akademickie
-
Książki »
-
Publikacje akademickie »
-
Nauki społeczne »
-
Socjologia, Społeczeństwo »
-
Komunikacja społeczna, Media, Dziennikarstwo
-
Książki »
-
Publikacje specjalistyczne »
-
Nauki humanistyczne »
-
Antropologia, etnologia, kulturoznawstwo
-
Książki »
-
Publikacje specjalistyczne »
-
Nauki społeczne »
-
Socjologia, Społeczeństwo »
-
Komunikacja społeczna, Media, Dziennikarstwo
-
Język wydania:
polski
-
ISBN:
9788301151539
-
EAN:
978830115153902
-
Liczba stron:
576
-
Wymiary:
16.5x23.5cm
-
Waga:
0.81kg
-
Tytuł oryginalny:
Mass Communication Theory