The Holocaust Ethos in the 21st Century. Dilemmas and Challenges
The contributions to this volume on the ethos of the Holocaust in the 21st century, and the dilemmas and challenges of Holocaust education, represent a wealth of experience based on studies conducted by scholars from Israel and beyond. Each offers a unique perspective on this issue.
- Kategorie:
- Język wydania: angielski
- ISBN: 978-83-61978-43-5
- Liczba stron: 562
-
Sposób dostarczenia produktu elektronicznegoProdukty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
-
Ważne informacje techniczneMinimalne wymagania sprzętowe:procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturachPamięć operacyjna: 512MBMonitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bitDysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejscaMysz lub inny manipulator + klawiaturaKarta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/sMinimalne wymagania oprogramowania:System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows MobilePrzeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScriptZalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.Informacja o formatach plików:
- PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
- EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
- MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
- Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
Rodzaje zabezpieczeń plików:- Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
- Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
Acknowledgements
Introduction
Section I: Holocaust Instruction in Israel and Worldwide –
An International Perspective on Holocaust Instruction and conveyance
The Role of the Holocaust in Jewish Identity
and Memory // Yair AuronTeaching Civics and Instilling Democratic Values in
High School Students Particularist (Jewish and Israeli)
and Universal Aspects of Formal and Informal
Interdisciplinary Curricula // Nitza Davidovitch & Dan SoenTeaching the Holocaust in Elementary Schools
in Israel: A Review // Batya BrutinTeaching about the Holocaust with the Aid
of Visual Arts // Batya BrutinRepresentation of “Holocaust and Heroism” in the IDF:
“Bamachane” Army Newspaper and IDF Archival
Documents 1948–1973 // Lea GanorConstructing the Memory – The Case of the Polish
Peoples’ Republic and the United States
of America // Anna Sommer Schneider & Hadar HazanThe Holocaust Memory and Education in Germany –
Then and Now // Hadar Hazan & Florian VoigtländerThe Past in Transition – Conveyance of the Holocaust on
the Internet – General Remarks // Marek KaźmierczakThe Holocaust in the Ultra-Orthodox Press –
Attitude of the Ultra-Orthodox Press to the
Holocaust, as a Measure of the Conflict over Shaping
the Past // Ada KleinLearning about Meaningful Life as a Way of Coping with Situations
of Stress and Anxiety: – The second Generation Holocaust
Survivors // Yael Wilchek-Aviad & Diana Cohenca-ShibyThe Jewish Image of Poland. Paradise or Hell? //
Waldemar SzczerbinskiSection II: The Trips to Holocaust Sites – Challenges and Dilemmas
Israeli Youth Pilgrimages to Poland: Rationale and
Polemics // Dan Soen & Nitza DavidovitchYouth Trips to Poland – A Case Study of the Israeli Youth
Movement Model // Dan Soen, Nitza Davidovitch &
Hadar Hazan“Witnesses in Uniform” – IDF Delegations to Poland:
Education or Indoctrination? // Nitza Davidovitch,
Amir Haskel, & Dan Soen“Remember Forever!” Israeli Trips to the Valley of Death in
Poland – Three Settings, Three Lessons // Dan Soen &
Nitza DavidovitchRethinking School Trips to Auschwitz. A Case Study
of Italian Memorial Trains: Deterioration of Holocaust
Pedagogy? // Laura FontanaThe Challenges of Holocaust Instruction and
Remembrance – Particular and Universal Aspects in
Formal and Informal Interdisciplinary Curricula in Israel
and Abroad // Nitza Davidovitch, Anat Chaskalovic,
Dan Soen & Olivier LalieuSection III: The Holocaust and New Anti-Semitism
Holocaust Education and Anti-Semitism in Western Countries //
Zehavit GrossContinuing to Distort the Holocaust: 2009–2011 //
Manfred GerstenfeldAntisemitism: Precursors to the Holocaust and Threats
of an Islamic-Initiated Holocaust // Noah MilgramSection IV: Future Challenges of Holocaust Teaching
Teaching the Holocaust in the 21st Century – Conveying
Holocaust Consciousness and Heritage // Hanna YaozThe Ethos of Dialoguing in the Shoah Landscape //
Annamaria Orla-BukowskaConclusion – Remembrance Originates from Within //
Nitza Davidovich, Dan Soen & Lili HaberEpilogue: Who Will Tell The Story?
About the Authors