MENU

To jest marketing!

(eAudiobook)
0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
  • Druk: 2019

  • Autor: Seth Godin

  • Tłumacz: Anita Doroba

  • Lektor: Wojciech Masiak

  • Wydawca: MT Biznes

  • Formaty:
    mp3
    (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Cena katalogowa: 44,90 zł
40,41
Dodaj do schowka
Dostępność: online po opłaceniu
Produkt elektroniczny Plik do pobrania po realizacji zamówienia

To jest marketing!

# 1 Wall Street Journal Bestseller
Czas przestać kłamać, spamować i mieć poczucie winy z powodu tego, co robimy.
Czas przestać mylić liczbę obserwatorów w mediach społecznościowych z prawdziwymi relacjami.
Czas przestać tracić pieniądze na kradzież uwagi, bo w dłuższej perspektywie to się nie opłaca.
Czas zostać zauważonym, ale najpierw nauczyć się widzieć.
Przez ostatnie dwadzieścia pięć lat Seth Godin nauczał i inspirował miliony przedsiębiorców, marketingowców, liderów i fanów ze wszystkich środowisk, poprzez swój blog, kursy online, wykłady i bestsellery. Jest autorem niezliczonych pomysłów, które znalazły się w głównym nurcie języka marketingowego. Teraz, po raz pierwszy, Godin oferuje clue swojej mądrości i doświadczenia w jednym, kompaktowym, dostępnym, ponadczasowym pakiecie, zebranym w książce To jest marketing!.
Istotą jego podejścia jest wielka idea: Wybitni marketingowcy nie wykorzystują konsumentów do rozwiązywania problemów swojej firmy, lecz wykorzystują marketing do rozwiązywania problemów innych ludzi. Ich taktyka polega na empatii, budowaniu więzi i pracy emocjonalnej, a nie na kradzieży uwagi i na spamowych ścieżkach e-mailowych.
Seth wykorzystuje swoją autorską mieszankę wglądu, obserwacji i zapadających w pamięć przykładów, aby nauczyć cię:
- identyfikować najmniejszą opłacalną grupę odbiorców,
- zdobywać zaufanie i przyzwolenie swojego rynku,
- przyjmować narrację już stosowaną przez twoich fanów,
- jak znaleźć w sobie odwagę, by wytwarzać i rozładowywać napięcie,
- a przede wszystkim – jak dać ludziom narzędzia i przedstawić narracje, które będą mogli wykorzystać dla osiągnięcia swoich celów.
Niezależnie od tego, czy jesteś twórcą technologii, właścicielem małej firmy, czy częścią dużej korporacji, ani od tego, jaki produkt lub usługę sprzedajesz, ta książka pomoże ci zmienić sposób, w jaki są one prezentowane światu, aby w znaczący sposób nawiązać kontakt z osobami, które tego chcą.
To, co robisz, ma znaczenie. Zrób wokół tego szum.
***
Seth Godin jest autorem 18 międzynarodowych bestsellerów, które zmieniły sposób, w jaki ludzie myślą o marketingu, m.in. Marketing za przyzwoleniem, Fioletowa krowa, Najmocniejsze ogniwo i Potrząśnij pudełkiem. Książki te zostały przetłumaczone na 38 języków.
Jego codzienne wpisy na seths.blog są czytane przez miliony, a jego warsztaty pomagają ludziom z całego świata. Jest założycielem altMBA, założycielem i byłym dyrektorem generalnym Squidoo.com, byłym wiceprezesem Yahoo!, a także założycielem pionierskiego startupu internetowego Yoyodyne. Znalazł się też w Marketingowej Galerii Sław (Marketing Hall of Fame).
Więcej informacji na sethgodin.com.

  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
    Minimalne wymagania sprzętowe:
    procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    Pamięć operacyjna: 512MB
    Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
    Minimalne wymagania oprogramowania:
    System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
    Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
    Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
Wstęp do polskiego wydania
Od autora
Rozdział 1. Niemasowy, bez spamu, nieżenujący…
Rozdział 2. Marketingowiec uczy się widzieć
Rozdział 3. Marketing zmienia ludzi przez narrację, relacje i doświadczenia
Rozdział 4. Najmniejszy opłacalny rynek
Rozdział 5. W poszukiwaniu „lepszego”
Rozdział 6. Więcej niż towary
Rozdział 7. Kanwa marzeń i pragnień
Rozdział 8. Jeszcze o tym, dla kogo: poszukiwanie najmniejszego opłacalnego rynku
Rozdział 9. Ludzie tacy jak my robią takie rzeczy
Rozdział 10. Zaufanie i napięcie wprawiają w ruch
Rozdział 11. Status, dominacja i przynależność
Rozdział 12. Lepszy biznesplan
Rozdział 13. Semiotyka, symbole i język
Rozdział 14. Traktuj różnie różnych ludzi
Rozdział 15. Docieranie do właściwych ludzi
Rozdział 16. Cena jest narracją
Rozdział 17. Przyzwolenie i niezwykłość w spirali sukcesu
Rozdział 18. Zaufanie jest tak trudno dostępne jak uwaga
Rozdział 19. Lejek
Rozdział 20. Organizowanie i przywództwo w plemieniu
Rozdział 21. Kilka analiz przypadków z wykorzystaniem metody
Rozdział 22. Marketing działa, a teraz twój ruch
Rozdział 23. Marketing skierowany do najważniejszej osoby
O autorze
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR
(mp3)
Brak informacji

Inni Klienci oglądali również

17,96 zł
19,95 zł

Piekło jest we mnie

Joe Alex, autor kryminałów i konsultant Scotland Yardu, rozwiązuje kolejną kryminalną zagadkę. Tym razem morderca jest na wyciągnięcie ręki – i to dosłownie… Zbrodni dokonano na pokładzie samolotu, którym podróżuje Ale...
4,49 zł
4,99 zł

To jest mój tatuś! Opowiastki familijne

Opowiastki familijne pokochały już setki tysięcy dzieci i rodziców w Polsce! Ciepłe, wzruszające, wychowawcze, pobudzające wyobraźnię, uczące empatii, wrażliwości, układania relacji z rówieśnikami i starszymi, odróżniani...
16,02 zł
26,70 zł

Sztuka bycia zdrowym

Poznaj drugą książkę Wallace'a D. Wattlesa, która podobnie jak pierwsza z tej serii - „Sztuka wzbogacania się” – zrobiła ogromne wrażenie na wszystkich czytelnikach z całego świata. Lektura, która potrafi szeroko otworzyć oczy na temat naszego zdro...
13,74 zł
22,90 zł

ABC Mądrego Rodzica: Inteligencja Twojego Dziecka

Dowiedz się, jak rozbudzić w Twoim dziecku jego wrodzoną inteligencję i ukryte talenty... Wyobraź sobie, że Twoje dziecko jest już duże. Patrzysz na jego osiągnięcia. Patrzysz, jak dzielnie radzi sobie z życiem, jak pozytywną i szczęśliwą j...
35,91 zł
39,90 zł

Mit przedsiębiorczości

Mit przedsiębiorczości to mit, w który wierzy większość ludzi zakładających małe firmy. To tragiczne w skutkach łudzenie się, że jeśli ktoś zna się na pracy technicznej w firmie, może z powodzeniem prowadzić firmę wykonującą tę pracę.Ten f...
13,02 zł
21,70 zł

Sztuka wzbogacania się

Czy chcesz pozbyć się złych przekonań dotyczących pieniędzy i bogactwa? Skoro trafiłeś na tę stronę, to prawdopodobnie zdarza Ci się czytać książki na temat tego jak oszczędzać lub jak pomnażać pieniądze. Czy robiąc to nadal nie osiągasz takich rezul...
14,82 zł
24,70 zł

Sukces w każdych negocjacjach

Wszystko, co powinieneś wiedzieć na temat skutecznych negocjacji! Jak to jest, że niektórzy w wyniku pewnych dyskusji osiągają niesamowite rezultaty, a inni muszą za każdym razem godzić się z porażką i ulegać? Czy sukces tkwi we wrodzonym t...
35,91 zł
39,90 zł

Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II

Czy da się rozwijać biznes bez social mediów?Dwadzieścia lat temu nie istniały. Dziesięć lat temu przedsiębiorcy korzystali z nich sporadycznie. Dziś prowadzenie bloga, profilu na Facebooku, kanału w serwisie YouTube, kon...
22,46 zł
24,95 zł

To jest futbol! Krótka historia piłki nożnej

Ręka Maradony, pęknięty but Deyny, skradziony Puchar Rimeta i piesek Pickles, który go odnalazł… Historia piłki nożnej pełna jest nie tylko wspaniałych akcji i wybitnych strzelców, lecz także ciekawych anegdot. Dlaczego Francuzi ni...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!