Informacja o cookies
Strona ksiegarnia.pwn.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych. Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach. Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrażasz zgodę na użycie tych ciasteczek. Więcej informacji, w tym o możliwości zmiany ustawień cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.
MENU

Wirtualne Targi Książki - rabaty do -43%

Transformacja cyfrowa(Miękka)

Perspektywa marketingu

0.00  [ 0 ocen ]
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły »
Cena detaliczna: 79,00 zł
63,20
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 15,80 zł
Stan magazynowy: Duża ilość
Zarezerwuj i odbierz w księgarni stacjonarnej PWN
Dodaj do schowka
Wysyłka: 24h
Dostawa
Produkt posiadamy w magazynie i wyślemy go w ciągu 24 godzin w dni robocze.

Uwaga! Całkowity czas oczekiwania na zamówienie = czas wysyłki podany na stronie każdego produktu + dostawa przez przewoźnika. 
Podane terminy dotyczą dni roboczych (poniedziałek-piątek,
z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
Dostawa i płatność
Cennik dostaw
- Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski.
- Od 300 zł dostawa GRATIS!
- Dla zamówień o wartości powyżej 500 zł wyłącznie płatność elektroniczna.


Płatność elektroniczna
do 199,99 zł
od 200 zł do 299,99 zł
- ORLEN Paczka
8,99 zł
6,99 zł
- Odbiór w Punktach Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
8,99 zł
6,99 zł
- Kurier pocztowy
10,99 zł
8,99 zł
- InPost Paczkomaty 24/7
10,99 zł
8,99 zł
- Kurier
12,99 zł
10,99 zł

Płatność za pobraniem
do 199,99 zł
od 200 zł do 299,99 zł
- Odbiór w Punktach Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
11,99 zł
9,99 zł
- Kurier pocztowy
13,99 zł
11,99 zł
- Kurier
15,99 zł
13,99 zł

Transformacja cyfrowa

Transformacja cyfrowa, której wyrazem jest przenikanie technologii cyfrowych przez wszystkie aspekty działania organizacji i aktywności jej reprezentantów oraz klientów, to jedno z kluczowych zjawisk opisujących współczesną rzeczywistość gospodarczą. Pozwala osiągnąć zwiększoną wydajność i sprawność działania organizacji, ale również wymusza silne skupienie się na kliencie oraz ułatwia powstawanie nowych źródeł zysku. Ogromną rolę w procesach transformacyjnych odgrywa marketing, który także – za sprawą internetu i rozwiązań cyfrowych – ulega głębokim przeobrażeniom.

Książka ma na celu zidentyfikowanie całokształtu zmian jakie wywołuje technologia cyfrowa na koncepcję, instrumenty i działania marketingowe. Najnowsza wiedza teoretyczna przeplata się z licznymi przykładami z praktyki gospodarczej. Opisane zostały także badania na wybitnych, światowej klasy ekspertach od technologii i marketingu oraz menedżerach i specjalistach marketingu z polskich przedsiębiorstw. To wszystko stanowi przyczynek do głębszej dyskusji oraz pogłębionej analizy nad rolą marketingu i współczesnego menedżera marketingu w organizacji.

Cechą publikacji, stanowiącą o jej szczególnej wartości i przydatności jest holistyczne, kompleksowe, całościowe i logiczne ujęcie skomplikowanego zagadnienia, jakim jest transformacja cyfrowa gospodarki koncentrujące się na jej obszarze mikroekonomicznym – biznesowym. Autor przedstawia istotę i dokonuje charakterystyki transformacji cyfrowej, charakteryzuje technologie transformacyjne (media społecznościowe, sztuczna inteligencja, internet rzeczy, wirtualna i rozszerzona rzeczywistość, technologie mobile, big data i technologie chmurowe) i ich wpływ na marketing, by w końcowej części zwrócić uwagę na konsekwencje transformacji cyfrowej dla marketingu. Podstawowym celem książki jest autorskie spojrzenie na problematykę transformacji cyfrowej, technologii ją determinujących i wpływu opisywanych zjawisk na marketing – jego istotę, koncepcję oraz zarządzanie.
Z recenzji prof. dr hab. Andrzeja Sznajdera, Szkoła Główna Handlowa

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa do 3 dni robocze
    • InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • Kurier - dostawa do 2 dni roboczych
    • Poczta Polska (kurier pocztowy oraz odbiór osobisty w Punktach Poczta, Żabka, Orlen, Ruch) - dostawa do 2 dni roboczych
    • ORLEN Paczka - dostawa do 2 dni roboczych
    Ważne informacje o wysyłce:
    • Nie wysyłamy paczek poza granice Polski.
    • Dostawa do części Paczkomatów InPost oraz opcja odbioru osobistego w księgarniach PWN jest realizowana po uprzednim opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem.
    • Całkowity czas oczekiwania na paczkę = termin wysyłki + dostawa wybranym przewoźnikiem.
    • Podane terminy dotyczą wyłącznie dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Grzegorz Mazurek

Dr hab. - profesor Akademii Leona Koźmińskiego, wykładowca, naukowiec oraz konsultant specjalizujący się w tematyce transformacji cyfrowej marketingu i organizacji. Jest również dyrektorem Centrum Badań Transformacji Cyfrowej – CYBERMAN. W swoim dorobku posiada kilkadziesiąt anglo- i polskojęzycznych książek, rozdziałów oraz artykułów naukowych opublikowanych m.in. w Emerald Publishing, Routledge i wielu renomowanych czasopismach naukowych. Odbywał staże oraz prowadził badania i zajęcia dydaktyczne w takich ośrodkach jak m.in.: IESE Business School (Hiszpania), University of Tilburg (Holandia), ESCP Europe i École de Management de Normandie (Francja), ISCTE (Portugalia), Nottingham Trent University (Wielka Brytania), Soongsil University (Korea Płd.), Universidad del Pacifico (Peru), Univeristy of Reykjavik (Islandia). Jest twórcą i koordynatorem studiów magisterskich i podyplomowych związanych z innowacjami cyfrowymi.

Przeczytaj fragment

Podstawy projektowania układów cyfrowych

Szczegółowe opisy metod i technik projektowania szeroko pojętych układów cyfrowych poprzedzono analizą zadań projektowych. Pokazano jak konstruować elementy o większej złożoności z elementów prostszych, nie pomijając żadnego z etapów pośrednich. Dzi...

Transformacja gospodarcza w Polsce

Pierwsza na rynku publikacja analizująca w sposób dogłębny i kompleksowy przebieg procesu transformacji aż do roku 2004!- książka zawiera prezentację wszystkich najważniejszych problemów decydujących o charakterze i głębi tran...

Podstawy układów sterowań cyfrowych i komputerowych

Książka przedstawia podstawowe wiadomości na temat układów automatycznych sterowań, które obecnie opanowały nie tylko procesy produkcji oraz organizację i realizację usług, lecz również wszelkiego rodzaju urządzenia stosowane w życiu prywatnym. Obec...

Grzegorz W. Kołodko i ćwierćwiecze transformacji

Książka zbiera imponujący dorobek Grzegorza W. Kołodki poświęcony dwudziestu pięciu latom transformacji. Tom otwiera długa rozmowa o polskich przemianach, jaką z G.W. Kołodką przeprowadził Paweł Kozłowski. W drugiej części znajdziemy teksty G.W. Kołodk...

Cyfrowy świat seniora

Postanowiłeś kupić smartfon, tablet, a może czytnik?To świetna decyzje! Tylko co dalej?A może już go masz? Ale mało go ogarniasz?Nie martw się, na ratunek przychodzi Ci właśnie ta książka.Dzięki niej nauczysz się korzystać z urządzeń...

Rozwój regionów i polityka regionalna w krajach Europy Środkowo-Wschodniej w okresie transformacji i globalizacji

Przystąpienie dziesięciu krajów Europy Środkowo-Wschodniej do Unii Europejskiej zachęca z jednej strony do sporządzenia bilansu otwarcia pokazującego przemiany przestrzeni gospodarczej państw tej części Europy w ostatnich latach przed uzyskaniem...

Pamięć przeszłości pokolenia transformacji

Pokolenie transformacji zostało ukształtowane przez przełom ustrojowy roku 1989. Po raz pierwszy od siedemdziesięciu lat w dorosłość weszła generacja Polaków znająca wojnę i niewolę jedynie z przekazów. Tak wyjątkowa chwila wymaga pogłębi...

Algorytmy pomiarowe i decyzyjne cyfrowej automatyki elektroenergetycznej

W książce autorzy omawiają cyfrowe przetwarzanie sygnałów w układach automatyki elektroenergetycznej, filtrację cyfrową, teorię pomiarów cyfrowych, oraz podstawy podejmowania decyzji.

Platformy cyfrowe i gospodarka współdzielenia

Kolejna monografia prof. Włodzimierza Szpringera, cenionego naukowca i autora wielu książek na temat nowoczesnych technologii, jest poświęcona głównym siłom napędowym czwartej rewolucji przemysłowej. Zagadnienia związane z rozwojem sieci i tworz...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!