MENU

Turystyka na obszarach miejskich. Uwarunkowania rozwoju. Narzędzia promocji. SE 119

(ePrasa)
0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
  • Druk: Katowice, 2012

  • Redakcja naukowa: Teresa Żabińska

  • Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach

  • Formaty:
    PDF
    (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Dostępne formaty i edycje
Rok wydania
Cena
Cena katalogowa: 20,00 zł
19,00
Dodaj do schowka
Dostępność: online po opłaceniu
Produkt elektroniczny Plik do pobrania po realizacji zamówienia

Turystyka na obszarach miejskich. Uwarunkowania rozwoju. Narzędzia promocji. SE 119

Przestrzeń problemową rozważań niniejszego opracowania wyznaczają dwa zagadnienia: uwarunkowania rozwoju turystyki na obszarach miejskich oraz promocja i jej narzędzia. Szeroko prezentowana problematyka uwarunkowań odnosi się zarówno do makrouwarunkowań (koncepcja rozwoju metropolitalnego), jak i ważnych uwarunkowań na poziomie miasta, takich jak: zaangażowanie finansowe sektora publicznego, uwarunkowania transportowe, popytowe oraz współpraca sieciowa w zarządzaniu rozwojem turystyki miejskiej. Obejmują one zatem zarówno „miękkie”, jak i „twarde” czynniki rozwoju turystyki w miastach. Artykuły poświęcone promocji koncentrują się na nowoczesnych narzędziach promocji turystycznej miast, wykorzystujących nowe technologie i wydarzenia (eventy), oraz na warunkach ich skuteczności.
Studia podejmują ważną, choć ciągle jeszcze słabo rozpoznaną, problematykę turystyki w miastach. Zamieszczone artykuły, potwierdzają wieloaspektowość zjawiska, jakim jest turystyka na obszarach miejskich, i potrzebę interdyscyplinarnych badań w tym zakresie, ich rozwijania i pogłębiania.
„Studia Ekonomiczne” nr 119 – Zeszyty Naukowe Wydziałowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach.

  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
    Minimalne wymagania sprzętowe:
    procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    Pamięć operacyjna: 512MB
    Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
    Minimalne wymagania oprogramowania:
    System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
    Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
    Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
WSTĘP	7

Urszula Szubert-Zarzeczny: TURYSTYKA MIEJSKA W KONCEPCJI ROZWOJU METROPOLITALNEGO W POLSCE 	9
Summary	19

Józef Sala: MIASTA JAKO CEL PODRÓŻY TURYSTYCZNYCH W POLSCE	20
Summary	32

Ewa Dziedzic: ZAANGAŻOWANIE FINANSOWE SEKTORA PUBLICZNEGO W ROZWÓJ PODAŻY TURYSTYCZNEJ W MIASTACH 	33
Summary	44

Magdalena Kachniewska: ZASTOSOWANIE ANALIZY SIECI SPOŁECZNYCH W ZARZĄDZANIU ZRÓWNOWAŻONYM ROZWOJEM TURYSTYKI MIEJSKIEJ	45
Summary	59

Krzysztof Borodako: WSPÓŁPRACA SIECIOWA PARTNERÓW TURYSTYKI MIEJSKIEJ NA PRZYKŁADZIE KRAKOWA	60
Summary	71

Katarzyna Czernek: ROLA ZAUFANIA WE WSPÓŁPRACY NA RZECZ ROZWOJU TURYSTYKI – PRZYKŁAD WYBRANYCH GMIN MIEJSKICH BESKIDU ŚLĄSKIEGO	72
Summary	86

Barbara Pabian: PERSPEKTYWY I BARIERY ROZWOJU TURYSTYKI PIELGRZYMKOWEJ W PRZESTRZENI MIASTA CZĘSTOCHOWY	87
Summary	98

Dominik Ziarkowski: O POTRZEBIE PROWADZENIA BADAŃ NAD TURYSTYKĄ MOTYWACYJNĄ W POLSCE	99
Summary	110
 
Teresa Gądek- Hawlena: ROLA TRANSPORTU LOTNICZEGO W OBSŁUDZE RUCHU TURYSTYCZNEGO W ASPEKCIE ROZWOJU TURYSTYKI MIEJSKIEJ NA PRZYKŁADZIE MIASTA KRAKOWA	111
Summary	124

Zygmunt Kruczek, Bartłomiej Walas: MIASTO JAKO PODMIOT PROMOCJI. OCENA DZIAŁAŃ PROMOCYJNYCH KRAKOWA JAKO DESTYNACJI TURYSTYCZNEJ	125
Summary	140

Jolanta Ćwiklińska: OFICJALNE PORTALE MIAST W PROCESIE PROMOWANIA TURYSTYKI MIEJSKIEJ	141
Summary	152

Paweł Piotrowski: DETERMINANTY SKUTECZNOŚCI WYDARZEŃ MARKETINGOWYCH W TWORZENIU TURYSTYCZNEGO WIZERUNKU MIASTA	153
Summary	161
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

Inni Klienci oglądali również

16,14 zł
16,99 zł

Koński Targ 2/2013

Koński Targ powstał w roku 1996 jako nowatorski kwartalnik zawierający ogłoszenia sprzedaży koni pochodzących od prywatnych hodowców. Od tamtej pory niezmiennie jest jedyną gazetą ogłoszeniową o koniach na polskim rynku.Na przestrzen...
35,63 zł
37,50 zł

Demograficzne uwarunkowania rozwoju społecznego. SE 98

Związków polityki społecznej z demografią nie trzeba uzasadniać, bowiem od liczebności populacji i natężenia określonych procesów demograficznych zależy skala potrzeb społecznych. Polityka społeczna odpowiada na te potrzeby, a socjologia,...
21,38 zł
22,50 zł

Wyzwania w rozwoju podstaw metodycznych projektowania systemów informatycznych zarządzania. SE 128

Pomimo ogromnego postępu w obszarze doskonalenia technologii informacji, wciąż trwają poszukiwania racjonalnych rozwiązań metodologicznych tworzących fundament doskonalszych, niż wykorzystywane obecnie, systemów informatycznych wspierających zar...
25,18 zł
26,50 zł

Demograficzne uwarunkowania rozwoju gospodarczego. SE 103

„Studia Ekonomiczne” nr 103 – Zeszyty Naukowe Wydziałowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach. Tytułowe kwestie znalazły odzwierciedlenie w pracach zebranych w niniejszym tomie, które ujęto w cztery bloki tematyczne: 1...
35,91 zł
37,80 zł

„Chowanna” 2016. T. 1 (46): Kierunki rozwoju etyki pedagogicznej i teorii wychowania moralnego

Red. naczelna Ewa Syrek, redaktor części monograficznej Alicja ŻywczokIntencją redaktora części monograficznej ("Kierunki rozwoju etyki pedagogicznej i teorii wychowania moralnego", red. Alicja Żywczok) było włączenie się w dyskus...
25,65 zł
27,00 zł

Problemy edukacji wobec rozwoju społeczno-gospodarczego. SE 131

Dyskusja w środowisku polityków społecznych przyczynia się do wzbogacenia piśmiennictwa na temat współczesnych problemów i stanowi podstawę rekomendacji nowych rozwiązań. Jednym z pilniejszych wyzwań jest wykorzystanie ogromnego za...
15,96 zł
16,80 zł

„Nowa Biblioteka. New Library. Usługi, Technologie Informacyjne i Media” 2017, nr 4 (27): Narzędzia i systemy komunikacji naukowej

Publikowany numer czasopisma „Nowa Biblioteka. Usługi, Technologie Informacyjne i Media” poświęcony jest systemom i narzędziom komunikacji naukowej – problematyce, która znalazła już swoje miejsce w obszarze badań humanistyczn...
29,93 zł
31,50 zł

"Chowanna" 2010, R. 53 (66), T. 2 (35): Psychologiczne uwarunkowania innowacyjności

W niniejszym tomie „Chowanny” autorzy artykułów podejmują problematykę innowacyjności, niezwykle istotnej we współczesnej gospodarce. Omawiane są psychologiczne uwarunkowania innowacyjności, ważne dla praktyki gospodarczej, ek...
31,92 zł
33,60 zł

„Chowanna” 2011, R. 54 (67), T. 1 (36): Twórczość – ekspresja – aktywność artystyczna w rozwoju dzieci i młodzieży

Tom „Chowanny” pod redakcją Katarzyny Krasoń mieści artykuły skupione wokół tematyki unowocześniania siebie, rozumianego jako autokreacja i ekspresja twórcza, wzbogacone o zagadnienia z obszaru edukacji artystycznej. Kolejne t...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!