Informacja o cookies
Strona ksiegarnia.pwn.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych. Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach. Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrażasz zgodę na użycie tych ciasteczek. Więcej informacji, w tym o możliwości zmiany ustawień cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.
Podręczniki akademickie »
MENU

Twoja firma w social mediach Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw(Miękka)

0.00  [ 0 ocen ]
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły »
Cena detaliczna: 39,90 zł
23,94
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 15,96 zł
Stan magazynowy: Duża ilość
Dodaj do schowka
Wysyłka: 24h
Dostawa
Produkt posiadamy w magazynie i wyślemy go w ciągu 24 godzin w dni robocze.

Uwaga! Całkowity czas oczekiwania na zamówienie = czas wysyłki podany na stronie każdego produktu + dostawa przez przewoźnika. 
Podane terminy dotyczą dni roboczych (poniedziałek-piątek,
z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
Dostawa i płatność
Cennik dostaw
Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski.
Od 200 zł paczki dostarczamy GRATIS!

Płatność elektroniczna (PayU, BLIK, Masterpass)
Kiosk RUCHu - odbiór osobisty
5,99 zł
Poczta Polska - odbiór w punkcie
9,99 zł
Kurier pocztowy
11,99 zł
Paczkomaty InPost
11,99 zł
Kurier
16,99 zł
Odbiór w księgarni PWN (tylko PayU i BLIK)
GRATIS!
Płatność za pobraniem
Poczta Polska - odbiór w punkcie
12,99 zł
Kurier pocztowy
14,99 zł
Kurier
19,99 zł

Twoja firma w social mediach Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw

Czy da się rozwijać biznes bez social mediów?
Dwadzieścia lat temu nie istniały. Dziesięć lat temu przedsiębiorcy korzystali z nich sporadycznie. Dziś prowadzenie bloga, profilu na Facebooku, kanału w serwisie YouTube, konta na Instagramie czy na Twitterze staje się powoli nie wyborem, ale koniecznością dla każdej firmy, której klienci życzą sobie mieć z nią stały kontakt. Więcej - firmy niewyrażające gotowości do takiego kontaktu narażają się na to, że klient się od nich odwróci. Ludzie nie spędzają dziś wiele czasu na Twojej stronie WWW. Godzin pracy punktu handlowego, menu lokalu oraz zdjęć nowej oferty butiku odzieżowego szukają w mediach społecznościowych. Jeśli szybko nie znajdą tam pożądanej informacji, pójdą do konkurencji.

Jednak nie wystarczy być po prostu obecnym w social mediach. Dziś trzeba się w nich poruszać bardzo świadomie, zdawać sobie sprawę z tego, jakie cele chce się za ich pośrednictwem osiągać - zwiększyć sprzedaż, budować wizerunek (i jaki), co i jak komunikować, by osiągnąć oczekiwany efekt, w jaki sposób reagować na ewentualne kryzysy.

Jeśli właśnie zakładasz profil swojej firmy w serwisie Faceboook albo jeśli już go prowadzisz, ale czujesz, że możesz to robić lepiej, ta książka powinna się stać Twoją lekturą do poduszki i... do klawiatury. Znajdziesz w niej m.in. dane i informacje o funkcjach dostępnych w poszczególnych kanałach, ale przede wszystkim wiele porad i inspiracji. Dostarczy Ci ona mnóstwa gotowych do zastosowania pomysłów na działanie. Dowiesz się z niej, jak przygotować kampanię skrojoną idealnie na swoje potrzeby. Pomoże Ci także powrócić do sedna, praprzyczyny, dla której media społecznościowe w ogóle powstały - do człowieka. Dzięki lekturze dowiesz się, jak prowadzić z innymi dialog w wirtualnej rzeczywistości, ale także poznasz sposoby na to, jak jeszcze mocniej zaprząc social media do rozwijania Twoich pomysłów biznesowych - teraz jest to możliwe znacznie bardziej niż dawniej. Nie trać czasu, tylko wykorzystaj okazję.

O autorze

Marcin Żukowski — cyfrowy tubylec, account manager w agencji interaktywnej Mint Media, gdzie opiekuje się kluczowymi klientami. Aktywny działacz IAB Polska, autor artykułów branżowych. Występuje na konferencjach i szkoleniach. Wykłada na Uczelni Łazarskiego. Założył fundację Cyfrowi Tubylcy. Przez pięć lat prowadził Stowarzyszenie MłodaRP, aktywizujące młodych ludzi na polu polityki, gospodarki i kultury. Pisze, komentuje i doradza w zakresie e-marketingu mediom, firmom i instytucjom.

"Nazywam siebie cyfrowym tubylcem, a więc gościem, który żyje w symbiozie z nowymi mediami i technologiami. Staram się utrzymywać równowagę w tym cyfrowym świecie.

Na co dzień zajmuję się marketingiem internetowym, szczególnie mediami społecznościowymi. Doradzam firmom i instytucjom. Regularnie prowadzę szkolenia, a także jestem konsultantem w projektach marketingowych. Jestem wykładowcą Uczelni Łazarskiego. Mam za sobą kilka lat pracy w agencji interaktywnej i współpracę z dużymi markami m.in. PKO Bankiem Polskim, Unilever, Medicover czy Maspex.

Jestem autorem dwóch bestsellerów – „Twoja firma w social mediach” oraz „Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego”. Przez pięć lat prowadziłem Stowarzyszenie MłodaRP aktywizujące młodych ludzi na polu polityki, gospodarki i kultury. Piszę, komentuję i doradzam w zakresie marketingu i komunikacji mediom, firmom i instytucjom.

A poza tym jestem mężem i ojcem (bardzo polecam)"

Więcej informacji o autorze dostępnych na jego stronie: http://www.cyfrowytubylec.pl/

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Paczka w RUCHu - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w urzędzie Poczty Polskiej - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa Pocztą Polską - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w Paczkomacie InPost - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa kurierem - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór własny w księgarni PWN - dostawa 3 dni robocze
    Ważne informacje o wysyłce:
    • Nie wysyłamy paczek poza granice Polski.
    • Dostawa do części Paczkomatów InPost oraz opcja odbioru osobistego w księgarniach PWN jest realizowana po uprzednim opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem.
    • Całkowity czas oczekiwania na paczkę = termin wysyłki + dostawa wybranym przewoźnikiem.
    • Podane terminy dotyczą wyłącznie dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

    Polecamy

    Inne autora

    Inni Klienci oglądali również

    41,66 zł

    der die das neu 6 Podręcznik do języka niemieckiego + CD

    Nowa edycja dla uczniów klas IV-VI szkoły podstawowej. Realizacja kursu umożliwia opanowanie języka niemieckiego na poziomie A2 według Europejskiego Systemu Opisu Kształcenia Językowego.
    199,00 zł

    Chirurgia małych zwierząt Tom 1

    Bezdyskusyjny bestseller światowej listy podręczników z zakresu weterynarii. Jest to książka, z której korzysta się latami, w miarę praktyki i nabywania doświadczenia wybierając rozdziały dotyczące coraz bardziej zaawansowanych technik i ...
    103,90 zł

    Uno dos tres… ya! 2 Podręcznik

    Curso de espanol para ninos en dos niveles.Cada nivel se compone de:- Libro del alumno + audio descargable- Cuaderno de actividades- Guia del profesor
    Produkt
    niedostępny

    Punkt 6 Podręcznik z ćwiczeniami z dostępem do WSiPnet.pl i CD

    Punkt to podręcznik idealnie dopasowany do potrzeb i zainteresowań uczniów szkoły podstawowej. Zapewnia systematyczny rozwój wszystkich sprawności językowych, przygotowuje do aktywnego posługiwania się językiem niemieckim w codziennej ko...
    18,90 zł

    Marketing Podręcznik

    W podręczniku w bardzo przystępny sposób wyjaśnione są podstawowe pojęcia z zakresu marketingu. Dużą zaletą podręcznika jest wzbogacenie treści teoretycznych licznymi przykładami, które przybliżają uczniom omawiane zagadnienia.

    Click millionaires czyli internetowi milionerzy E-biznes na twoich zasadach

    Sukces ukryty pod Twoimi palcami.Wyobraź sobie poniedziałkowy poranek. Na samą myśl o pójściu do pracy uśmiechasz się i radośnie zrywasz z łóżka. Niemożliwe? A jednak robią tak już tysiące ludzi, którzy zdecydowali się ...
    36,90 zł

    Sprzedaż towarów Obsługa klienta Podręcznik do nauki zawodu technik handlowiec sprzedawca technik księgarstwa Część 1

    Podręcznik do nauki zawodu sprzedawca i technik handlowiec realizujący treści z zakresu 2 części kwalifikacji A.18 (Sprzedaż towarów). Prezentuje wiedzę i uczy umiejętności związanych z przestrzeganiem zasad obsługi klienta w różnych form...
    115,40 zł

    Espanol lengua viva 3 podręcznik + CD audio

    Czteropoziomowy kurs języka hiszpańskiego dla licealistów i dorosłych od poziomu dla początkujących (A1-A2), poprzez B1, B2 aż do poziomu dla zaawansowanych (C1) zgodnie z wymogami programowymi wyznaczonymi przez Instytut Cervantesa oraz Europej...
    59,00 zł

    Polskie media w Wielkiej Brytanii na początku XXI wieku

    Książka jest panoramicznym obrazem współczesnych polskich mediów działających na Wyspach Brytyjskich. Oparta na dostępnych źródłach i szczegółowych badaniach mediów londyńskich, stanowi diagnozę kondycji prasy drukowa...

    Recenzje

    Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!