Informacja o cookies
Strona ksiegarnia.pwn.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych. Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach. Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrazasz zgode na uzycie tych ciasteczek. Wiecej informacji, w tym o mozliwosci zmiany ustawien cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatnosci.
MENU

Twórz własne gry w Scratchu!(Książka)

0.00  [ 0 ocen ]
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły »
Cena detaliczna: 69,00 zł
53,82
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 15,18 zł
Stan magazynowy: Duża ilość
Zarezerwuj i odbierz w księgarni stacjonarnej PWN
Dodaj do schowka
Wysyłka: 24h
Dostawa
Produkt posiadamy w magazynie i wyślemy go w ciągu 24 godzin w dni robocze.

Uwaga! Całkowity czas oczekiwania na zamówienie = czas wysyłki podany na stronie każdego produktu + dostawa przez przewoźnika. 
Podane terminy dotyczą dni roboczych (poniedziałek-piątek,
z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
Dostawa i płatność
Cennik dostaw
- Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski.
- Od 250 zł dostawa GRATIS!
- Dla zamówień o wartości powyżej 500 zł wyłącznie płatność elektroniczna.
- Zamówienia z minimum jedną książką Wydawnictwa Naukowego PWN, PZWL lub WNT wysyłamy taniej.

Płatność elektroniczna (PayU, Masterpass)
dla zamówień
PWN/PZWL/WNT
Kiosk RUCHu - odbiór osobisty
7,75 zł
6,75 zł
Poczta Polska - odbiór w punkcie
7,75 zł
6,75 zł
Kurier pocztowy
11,75 zł
10,75 zł
Paczkomaty InPost
11,75 zł
10,75 zł
Kurier
12,75 zł
11,75 zł

Płatność za pobraniem
dla zamówień
PWN/PZWL/WNT
Poczta Polska - odbiór w punkcie
10,75 zł
9,75 zł
Kurier pocztowy
14,75 zł
13,75 zł
Kurier
15,75 zł
14,75 zł

Twórz własne gry w Scratchu!

Jeśli programowanie jest twoim hobby, książka Twórz własne gry w Scratchu! jest zdecydowanie dla ciebie. Mimo tego, iż dopasowywanie klocków w Scratch jest łatwe w użyciu, program opiera się na tych samych pomysłach, co każdy inny język programowania. Niezależnie od tego, czy wiesz, jak tworzy się gałęzie, używa zmiennych, pętli itd. lub też musisz się tego nauczyć, Scratch jest doskonałym wprowadzeniem do wszystkich tych pojęć! Będzie jeszcze łatwiejsze, gdy skorzystasz z porad zawartych w Twórz własne gry w Scratchu! Scratch to kreatywne narzędzie stworzone z myślą o dzieciach, jednak każdy, niezależnie od wieku, może z niego korzystać. Za pomocą Scratch można w łatwy sposób stworzyć prostą grę lub animowaną historię, a do projektu dołączyć własne postacie oraz sztukę!

  • Język wydania: polski
  • EAN: 9788301213633
  • Liczba stron: 170
  • Wymiary: 16.5x23.5cm
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Paczka w RUCHu - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w urzędzie Poczty Polskiej - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa Pocztą Polską - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w Paczkomacie InPost - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa kurierem - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór własny w księgarni PWN - dostawa 3 dni robocze
    Ważne informacje o wysyłce:
    • Nie wysyłamy paczek poza granice Polski.
    • Dostawa do części Paczkomatów InPost oraz opcja odbioru osobistego w księgarniach PWN jest realizowana po uprzednim opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem.
    • Całkowity czas oczekiwania na paczkę = termin wysyłki + dostawa wybranym przewoźnikiem.
    • Podane terminy dotyczą wyłącznie dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Anna Anthropy

Anna Anthropy jest projektantką gier komputerowych, autorką oraz pedagogiem. Mieszka w Chicago z małym, czarnym kotem, o imieniu Encyclopedia Frown (Pomarszczona Encyklopedia), gdzie uczy projektowania gier na Uniwersytecie DePaul. Stworzyła wiele gier o kotach.

Przewozy na potrzeby własne 45 praktycznych wskazówek

Przewozy na potrzebne własne. 45 Praktycznych wskazówek zawiera aktualne problemy przedsiębiorców, które zostały rozwiązane przez ekspertów specjalizujących się w transporcie drogowym. W książce znajdziesz odpowiedzi na trud...

Na własne oczy

Czy można doświadczalnie stwierdzić, że Ziemia jest kulą? Czy mapy Księżyca zmieniły się od czasów Jana Heweliusza? Dlaczego gwiazdy migocą? Skąd się biorą srebrzyste obłoki? Jak obserwować Słońce? Czy Księżyc w ogóle się obraca, skor...

Na własne ryzyko

Intrygująca książka jednego z najbardziej znanych ekonomistów na świecie, która podważa nasze przekonania na temat ryzyka i korzyści, polityki i religii, finansów i osobistej odpowiedzialnościW swojej najbardziej jak dotąd pr...
109,95 zł

Cooking From Scratch

120 simple and delicious recipes in a cookbook that's chock-full of nutritional information and expert advice from Seattle's popular grocer, PCC Community Markets. Eating healthy, local food prepared from scratch is at the heart of this cookbook from P...

ECDL S10. Podstawy programowania w języku Scratch

ECDL S10. Podstawy programowania w języku Scratch to publikacja przeznaczona dla osób, które planują uzyskać Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych z modułu S10, który dotyczy podstaw programowania. Posiadanie takiego certyfi...

Sposób na listę to-do Twórz listy zadań, które nie stresują a pomagają!

Listy zadań są jednym z najpopularniejszych systemów zarządzania czasem, wykorzystywanym zarówno przez zabiegane mamy, jak i korporacyjnych wyjadaczy. Jednak mimo swojej prostoty nadzwyczaj często stają się źródłem frustracji. Czas...

Nasze własne piekło

Namiętność, która zwycięża uprzedzenia. Kiedy pewnego dnia Nina zadzwoniła po taksówkę, nie spodziewała się, że to zapoczątkuje ważne zmiany w jej życiu. Również Artur nie mógł przewidzieć, że kobieta, która właśnie zamówiła u niego kurs...

Twórz własne gry komputerowe w Pythonie

NIE POPRZESTAWAJ NA GRANIU – ZACZNIJ PISAĆ WŁASNE GRY! Z książki Twórz w języku Python własne gry komputerowe dowiesz się, jak tworzyć gry komputerowe w tym popularnym języku programowania. Nawet jeżeli jest ...

Bawimy się, programując w Scratchu

Scratch, barwny język programowania metodą przeciągnij i upuść, jest używany przez miliony zupełnych nowicjuszy, a dzięki książce Bawimy się, programując w Scratchu

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!