MENU

Tworzenie wartości dla klienta z perspektywy konsumentów i przedsiębiorstw

(eBook)
0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
  • Druk: Warszawa, 2014

  • Autor: Beata Stępień, Henryk Mruk

  • Wydawca: PWE

  • Formaty:
    PDF
    (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Dostępne formaty i edycje
Rok wydania
Cena
Cena katalogowa: 47,90 zł
Najniższa cena z 30 dni: 35,93 zł
Cena produktu

Cena katalogowa – rynkowa cena produktu, często jest drukowana przez wydawcę na książce.

Najniższa cena z 30 dni – najniższa cena sprzedaży produktu w księgarni z ostatnich 30 dni, obowiązująca przed zmianą ceny.

Wszystkie ceny, łącznie z ceną sprzedaży, zawierają podatek VAT.

40,24
Dodaj do schowka
Dostępność: online po opłaceniu
Produkt elektroniczny Plik do pobrania po realizacji zamówienia

Tworzenie wartości dla klienta z perspektywy konsumentów i przedsiębiorstw

Książka obejmuje wiedzę o tworzeniu, komunikowaniu i dostarczaniu wartości dla klienta, pokazaną zarówno od strony przedsiębiorstwa, jak i klienta. Autorzy przedstawili:

•istotę wartości i jej postrzeganie z perspektywy rynku międzynarodowego;
•tworzenie wartości dla klienta z punktu widzenia przedsiębiorstw międzynarodowych;
•wartość i system zarządzania wartością dla klienta w świetle badań;
•opinie konsumentów o działalności marketingowej polskich i międzynarodowych przedsiębiorstw;
•kreowanie i zarządzanie wartością na rynku mebli dla klientów instytucjonalnych;
•wartość dla pacjenta na rynku farmaceutycznym;
•wartość na rynku produktów kosmetycznych;
•wartość na rynku produktów żywnościowych.


Książka jest przeznaczona dla specjalistów w dziedzinie: marketingu, handlu międzynarodowego, zarządzania, może też być przydatna dla studentów kierunków ekonomicznych.

  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
    Minimalne wymagania sprzętowe:
    procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    Pamięć operacyjna: 512MB
    Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
    Minimalne wymagania oprogramowania:
    System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
    Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
    Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
Wstęp

 

1. Wartość — jej istota i postrzeganie z perspektywy rynku międzynarodowego 
1.1. Koncepcja marketingu — zmiana paradygmatu 
1.2. Istota i znaczenie wartości w ofercie przedsiębiorstwa 
1.3. Proces zakupu a wartość dla klienta 
1.4. Sposoby tworzenia wartości dla konsumenta 
1.5. Obszary kreowania wartości dla klienta 
1.6. Wartość dla klienta a elementy marketingu 
1.7. Sposoby dodawania wartości dla klienta

 

2. Tworzenie wartości dla klienta z perspektywy przedsiębiorstw międzynarodowych 
2.1. Strategie przedsiębiorstw międzynarodowych — pomiędzy standaryzacją, adaptacją a zachowaniami izomorficznymi 
2.2. Charakterystyka rynku goszczącego a kształt systemu zarządzania wartością dla klienta 
2.3. Wewnętrzne cechy korporacji międzynarodowych wpływające na stopień standaryzacji/adaptacji CVM

 

3. Zakres, przedmiot i metodyka badań pierwotnych dotyczących zarządzania wartością dla klienta 
3.1. Cele, przedmiot i zakres badań 
3.2. Zastosowane metody i narzędzia badawcze 
3.3. Charakterystyka badanych podmiotów 
3.3.1. Konsumenci 
3.3.2. Podmioty uczestniczące w ankiecie internetowej

 

4. Postrzeganie wartości i systemu zarządzania wartością dla klienta przez polskich odbiorców — wyniki badań 
4.1. Postrzeganie wartości przez polskiego klienta — wyniki badań ankietowych 
4.1.1. Postrzeganie wartości przez kobiety i mężczyzn 
4.1.2. Postrzeganie wartości przez konsumentów w różnym wieku 
4.1.3. Postrzeganie wartości a wykształcenie konsumentów 
4.2. Ocena klientów dotycząca współpracy z przedsiębiorstwami i wpływu działań marketingowych na wartość 
4.2.1. Ocena wpływu działalności marketingowej na wartość przez kobiety i mężczyzn 
4.2.2. Ocena wpływu działalności marketingowej na wartość przez różne grupy wiekowe 
4.2.3. Ocena wpływu działalności marketingowej a wykształcenie respondentów

 

5. Opinie konsumentów na temat działalności marketingowej przedsiębiorstw polskich i międzynarodowych 
5.1. Kto lepiej tworzy i oferuje wartość dla klienta — wyniki badań 
5.1.1. Opinie kobiet i mężczyzn na temat tworzenia wartości w przedsiębiorstwach polskich i międzynarodowych 
5.1.2. Tworzenie wartości w przedsiębiorstwach polskich i międzynarodowych w opiniach osób w różnym wieku 
5.1.3. Opinie na temat tworzenia wartości w przedsiębiorstwach polskich i międzynarodowych — podział ze względu na wykształcenie 
5.2. Opinie konsumentów na temat współpracy z przedsiębiorstwami w kreowaniu dla nich wartości

 

6. Czym jest wartość i jak jest tworzona — wyniki badań przedsiębiorstw 
6.1. Czym jest wartość — opinie przedsiębiorstw 
6.2. Sposób obsługi klienta i charakter gromadzonych o nim informacji — wyniki badań 
6.3. Procedura kreacji i oceny tworzonej wartości dla klienta w przedsiębiorstwach — wyniki badań 
6.4. Pożądane zmiany w polityce marketingowej — opinie przedsiębiorstw

 

7. CVM a charakterystyka klientów i branż ankietowanych przedsiębiorstw 
7.1. Jacy są i czego oczekują nasi klienci — opinie ankietowanych przedsiębiorstw 
7. 2. Charakter konkurencji w opinii badanych przedsiębiorstw — wybrane aspekty 
7.2.1. Występowanie nieuczciwej konkurencji w opinii badanych przedsiębiorstw 
7.2.2. Podmioty stosujące nieuczciwą konkurencję w opinii ankietowanych 
7.2.3. Charakter nieuczciwej konkurencji według ankietowanych podmiotów 
7.2.4. Podejście do klientów zagranicznych w opinii ankietowanych podmiotów

 

8. Kreowanie i zarządzanie wartością na rynku mebli w sferze B2B 
8.1. Cechy rynku instytucjonalnego 
8.2. Różnorodność powiązań a wartość na rynku instytucjonalnym 
8.3. Wartość tworzona przez przedstawicieli handlowych 
8.4. Wartość dla segmentu i wartość indywidualizowana 
8.5. Proces decyzyjny na rynku instytucjonalnym a wartość 
8.6. Relacje sposobem tworzenia wartości 
8.7. Dostarczanie wartości 
8.8. Zaufanie jako wartość na rynku B2B

 

9. Wartość dla pacjenta na rynku farmaceutycznym 
9.1. Cechy szczególne rynku farmaceutycznego 
9.2. Wartość w ofercie producentów oraz hurtowni farmaceutycznych 
9.3. Tworzenie, komunikowanie i dostarczanie wartości dla pacjenta na poziomie aptek 
9.4. Wartość z perspektywy macierzy Ansoffa 
9.5. Opieka farmaceutyczna formą wartości dla pacjenta 
9.6. Potrzeby pacjentów a oferowanie wartości 
9.7. Wartość tworzona we wnętrzu apteki i w kontaktach z pacjentem

 

10. Wartość na rynku produktów kosmetycznych 
10.1. Makrotrendy zachowań konsumentów a wartość 
10.2. Wartość w kanałach dystrybucji produktów kosmetycznych 
10.3. Szanse i bariery w aktywności konsumentów — substytucja kosmetyków 
10.4. Wartość wzmacniana oddziaływaniem na zmysły 
10.5. Przełamywanie schematów źródłem wartości 
10.6. Szkolenia elementem tworzenia wartości 
10.7. Wartość w przekroju elementów marketingu

 

11. Wartość na rynku produktów żywnościowych 
11.1. Wydatki na żywność — kierunki rozwoju 
11.2. Bariery w strategiach wchodzenia na nowe rynki z produktami żywnościowymi 
11.3. Opakowanie a wartość produktów żywnościowych 
11.4. Komunikowanie wartości na rynku żywności 
11.4.1. Reklama w komunikowaniu wartości 
11.4.2. Promocja sprzedaży a wartość 
11.4.3. Promocja wartości za pomocą pozostałych narzędzi

 

Podsumowanie

 

Bibliografia
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

Słowa kluczowe: wartość dla klienta

Inni Klienci oglądali również

20,58 zł
29,40 zł

Człowiek wobec wartości etycznych

Celem niniejszej publikacji jest poszukiwanie i opisanie różnorakich mechanizmów odpowiedzialnych za uruchamianie zachowań człowieka, które mogą być postrzegane jako mniej lub bardziej etyczne. Autorzy zbioru w swych tekstach ukazu...
48,16 zł
56,00 zł

Międzynarodowa ekspansja przedsiębiorstw w warunkach globalizacji. Motywy, strategie, tendencje

Prof. dr hab. Jerzy RóżańskiProblemy umiędzynarodowienia przedsiębiorstw w globalizującej się gospodarce należą wciąż do aktualnych, niedostatecznie spenetrowanych zarówno w warstwie teoretycznej, jak i w badaniach empirycznych, zagadn...
21,42 zł
23,80 zł

LSP Perspectives 2. Języki specjalistyczne - nowe perspektywy 2

To druga monografia z serii Language Perspectives.Tym razem zostały w niej zamieszczone artykuły polskojęzyczne, rozszerzając spektrumaktualnych oraz potencjalnych współautorów. Badacze języków specjalistycznych z...
9,36 zł
12,00 zł

Gospodarka i społeczeństwo w europejskiej perspektywie

Współczesne organizacje sektora prywatnego i publicznego funkcjonują w warunkach globalizacji, wysokiej dynamiki zmian otoczenia, nasilonej konkurencji, powodującej m.in. wzrost oczekiwań klientów w zakresie jakości oferowanych produkt&oa...
207,00 zł
230,00 zł

Ustawa o ochronie konkurencji i konsumentów. Komentarz

Komentarz jest praktycznym przewodnikiem po skomplikowanych i wysoce specjalistycznych dziedzinach prawa, jakimi są prawo konkurencji i prawo konsumenckie. Jego autorzy - wysokiej klasy specjaliści pracujący zarówno w kancelariach prawniczych, j...
45,75 zł
61,00 zł

Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych

„Oddawana do rąk Czytelników książka pt. Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościo­wych ma szczególną wartość w związku z dokonującymi się przeobrażeniami rynkowym...
29,64 zł
38,00 zł

Kształtowanie wartości dydaktycznych i wychowawczych w procesie edukacji matematycznej z wykorzystaniem technik multimedialnych

Internet stał się krwiobiegiem świata, coraz więcej przedsiębiorstw wymienia za jego pomocą informacje, przyjmuje zamówienia, steruje produkcją, logistyką i dystrybucją. Rośnie także liczba usług, które są wykonywane za pomocą Internetu: ...
14,36 zł
16,70 zł

Kobiece i męskie wzory (re)konstrukcji własnej biografii w perspektywie zmiany zawodowej

Autorka podejmuje problematykę związaną z konstruowaniem i rekonstruowaniem własnej biografii przez kobiety i mężczyzn doświadczających zmiany zawodowej. W przeprowadzonych badaniach uwzględnia perspektywę (re)konstrukcji biograficznych w szerszym kont...
32,27 zł
35,86 zł

W perspektywie czasu

Książki tej Tadeusz Boy-Żeleński nie zdołał już opublikować. Maszynopis złożył we Lwowie w Wydawnictwie Mniejszości Narodowych na dwa tygodnie przed swą tragiczną śmiercią. Tom zawiera eseje i recenzje pisane przez Boya we wcześniejszym okresi...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!