MENU
Produkt pochodzący ze zwrotów, może być uszkodzony. Oferta ograniczona (w większości 1-2 egzemplarze) i ważna do wyczerpania zapasów. Z powodu dużego zainteresowania ofertą Outletu, nie możemy zagwarantować pełnej realizacji wszystkich zamówień.

W supermarkecie szczęścia - Outlet

(Miękka)

O różnorodności zachowań konsumenckich w kontekście jakości życia

0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka
Zarezerwuj i odbierz w księgarni stacjonarnej PWN

W supermarkecie szczęścia - Outlet

Książka ma na celu analizę konsekwencji, jakie dla jakości życia i poczucia szczęścia ma codzienne życie w kulturze zdominowanej przez konsumpcję. Przedstawia aktualne kierunki poszukiwań wyznaczników decyzji i zachowań człowieka w tej sferze. Wskazuje nowe tendencje i zjawiska w zachowaniach konsumenckich, takie jak „konsumowanie” pracy, merkantylizacja religii, kupowanie doznań i doświadczeń w miejsce produktów i usług oraz różne formy antykonsumpcji. Główny cel książki i kluczowe jej przesłanie odzwierciedla sam tytuł, odwołujący się do pojęcia supermarketu. Pojęcie to – znajome, zrozumiałe i ujmujące charakterystyczne cechy naszego życia – ułatwia skrótowe komunikowanie złożonych treści, odnoszących się do wielu wymiarów ludzkiego bytowania w kulturze, edukacji, pracy, religii, polityce czy rodzinie. Tytułowy supermarket, oferując różnorodność obiektów, sensów i znaczeń, poprzez włączenie ludzi-konsumentów w rozbudowany dyskurs handlowo-rozrywkowy, powinien – wedle ich oczekiwań i nadziei – zapewnić im szczęście i satysfakcję życiową. O tym, czy nadzieje te i oczekiwania zostają spełnione, traktuje właśnie prezentowana książka. Ma ona charakter interdyscyplinarny, autorzy rozdziałów to psychologowie, socjologowie i ekonomiści. Zawiera zarówno prace empiryczne, w których przedstawione są aktualne wyniki badań, jak i teoretyczne rozdziały przeglądowe. Kierujemy ją do szerokiego kręgu odbiorców – studentów i nauczycieli akademickich, praktyków zajmujących się marketingiem, reklamą, zachowaniami konsumenckimi oraz do wszystkich osób zainteresowanych jakością życia w kulturze konsumpcji. Odbiorcami książki mogą być psychologowie, pedagodzy, socjologowie, ekonomiści, rodzice, wychowawcy, terapeuci, ludzie mediów, politycy oraz wszyscy ci, dla których ważna jest problematyka konsumpcji jako zjawiska głęboko zakorzenionego we współczesnej kulturze, oddziałującego na dobrostan jednostek i społeczeństwa jako całości.

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    • Odbiór w InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • Kurier pocztowy (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Punkty partnerskie ORLEN Paczka - dostawa 1-2 dni
    • Kurier (DPD) - dostawa 1 dzień roboczy
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

WAŻNE INFORMACJE:
1. Oferta produktów z Outletu jest ograniczona (w większości 1-2 egzemplarze) i ważna do wyczerpania zapasów. Z powodu dużego zainteresowania ofertą Outletu, nie możemy zagwarantować pełnej realizacji zamówień.
2. Produkty sprzedawane jako Outlet pochodzą ze zwrotów.
3. Oferowane produkty mogą mieć w niewielkim stopniu przytarte okładki, zagięcia, zbite rogi, wgniecenia, zadrapania lub zabrudzenia.
4. Boxy i zestawy mogą być rozkompletowane, np. pozbawione CD.
5. Towary outletowe mogą mieć również rozdarte opakowania, brak folii ochronnej, a w zabawkach i grach może brakować części elementów (np. figurek, żetonów itd).
6. Produkty ze znaczkiem Outlet nie podlegają wymianie na produkty pełnowartościowe.

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!