MENU
Produkt pochodzący ze zwrotów, może być uszkodzony. Oferta ograniczona (w większości 1-2 egzemplarze) i ważna do wyczerpania zapasów. Z powodu dużego zainteresowania ofertą Outletu, nie możemy zagwarantować pełnej realizacji wszystkich zamówień.

Ważne rozmowy o biznesie i nie tylko.. - Outlet

(Miękka)
0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
  • Druk: Warszawa, 2018

  • Wydawca: Infor

  • Typ oprawy: miękka

Produkt niedostępny
Dodaj do schowka
Zarezerwuj i odbierz w księgarni stacjonarnej PWN

Ważne rozmowy o biznesie i nie tylko.. - Outlet

Żyjemy w szybko zmieniającej się rzeczywistości biznesowej i trudno nie zauważyć, że modele zarządzania, jakie sprawdzały się jeszcze kilka lat temu, przestają funkcjonować. Kadra kierownicza i działy personalne odczuwają silną presję, aby od nowa wypracować zasady strategii biznesowych, funkcjonowania organizacji, pozyskiwania klientów, czy rozwoju i motywowania pracowników XXI wieku. A to już zupełnie inni ludzie, niż jeszcze kilka lat temu. W pracy nastawieni na nowości technologiczne, doskonale czują się w świecie mediów społecznościowych, są zwolennikami różnorodności a wirtualna rzeczywistość czy sztuczna inteligencja nie jest im obca. Jednocześnie zupełnie inne wartości są dla nich istotne: zaufanie w stosunku do bezpośredniego przełożonego, wiara w jego kompetencje, życzliwość, uczciwość. Te zmiany wymagają przede?niowania dotychczasowych koncepcji zarządzania ludźmi i przewodzenia im. Pomoże w tym ta książka.

Proponujemy Czytelnikom zbiór najciekawszych wywiadów, które ukazały się w latach 2015-2018 w miesięczniku „Personel i Zarządzanie”, który od 1994 roku towarzyszy menedżerom i specjalistom personalnym w kształtowaniu efektywnej polityki zarządzania ludźmi w organizacji.

W książce znajdą Państwo rozmowy z uznanymi psychologami, autorami bestsellerów, konsultantami biznesowymi czy mówcami motywacyjnymi z Polski i zagranicy. Nie zabraknie inspiracji ze świata nauki reprezentowanego przez wykładowców prestiżowych uczelni europejskich. Polecamy także rozmowy z menedżerami praktykami – prezesami, dyrektorami zarządzającymi i menedżerami personalnymi firm, które odniosły sukces biznesowy. Można się od nich wiele nauczyć. I temu właśnie służy ta książka.

Czytelnicy znajdą w niej wiele inspiracji nie tylko w zakresie efektywnego zarządzania firmą i pracownikami, ale także w zakresie rozwoju zawodowego i osiągania stawianych sobie celów osobistych.

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    • Odbiór w InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • Kurier pocztowy (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Punkty partnerskie ORLEN Paczka - dostawa 1-2 dni
    • Kurier (DPD) - dostawa 1 dzień roboczy
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

WAŻNE INFORMACJE:
1. Oferta produktów z Outletu jest ograniczona (w większości 1-2 egzemplarze) i ważna do wyczerpania zapasów. Z powodu dużego zainteresowania ofertą Outletu, nie możemy zagwarantować pełnej realizacji zamówień.
2. Produkty sprzedawane jako Outlet pochodzą ze zwrotów.
3. Oferowane produkty mogą mieć w niewielkim stopniu przytarte okładki, zagięcia, zbite rogi, wgniecenia, zadrapania lub zabrudzenia.
4. Boxy i zestawy mogą być rozkompletowane, np. pozbawione CD.
5. Towary outletowe mogą mieć również rozdarte opakowania, brak folii ochronnej, a w zabawkach i grach może brakować części elementów (np. figurek, żetonów itd).
6. Produkty ze znaczkiem Outlet nie podlegają wymianie na produkty pełnowartościowe.

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!