MENU

Wybrane problemy zarządzania i marketingu w instytucjach kulktury - SERWISY INTERNETOWE INSTYTUCJI SEKTORA KULTURY ORAZ PRZEMYSŁÓW KULTURY EUROREGIONU ŚLĄSKA CIESZYŃSKIEGO - ANALIZA I OCENA

(eBook)
0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
  • Druk: 2015

  • Redakcja naukowa: Joanna Kurowska-Pysz, Łukasz Wróblewski

  • Wydawca: Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej

  • Formaty:
    PDF
    (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Produkt niedostępny
Dodaj do schowka

Wybrane problemy zarządzania i marketingu w instytucjach kulktury - SERWISY INTERNETOWE INSTYTUCJI SEKTORA KULTURY ORAZ PRZEMYSŁÓW KULTURY EUROREGIONU ŚLĄSKA CIESZYŃSKIEGO - ANALIZA I OCENA

Rozwój rynku usług, zarówno od strony podaży, jak i popytu, skutkuje dynamicznymi przeobrażeniami w sektorze kultury. W Europie Zachodniej od lat narasta tendencja wspierania rozwoju współpracy międzysektorowej z wykorzystaniem komponentu kulturowego. Trend ten jest obecny m.in. w Strategii „Europa 2020”. Zmiany zachodzące na rynku dóbr i usług kultury dokonują się właśnie za sprawą rozszerzającego się partnerstwa sektora publicznego, organizacji pozarządowych i wreszcie mądrego, odpowiedzialnego biznesu. Poprzez współpracę z instytucjami kultury, podmioty komercyjne realizują własne cele związane z kreowaniem wizerunku, promowaniem marek produktów i usług, działalnością w obszarze społecznej odpowiedzialności biznesu, ale jednocześnie stają się hojnymi sponsorami wielu wartościowych
wydarzeń i przedsięwzięć, zaspokajają społeczne potrzeby wyższego rzędu, a zarazem uprawiają marketing terytorialny. Wykorzystywanie
komponentu kulturowego w innych sektorach generuje warunki sprzyjające przekształcaniu innowacyjnych idei w produkty i usługi. Przedstawiciele biznesu wiedzą, że od ludzi kultury można się uczyć kreatywności i twórczego myślenia, zaś otwarci na nowe doświadczenia ludzie kultury czują potrzebę zdobywania umiejętności i kompetencji menedżerskich, zgłębiania sztuki organizacji, zarządzania czy marketingu. Te uwarunkowania otwierają nowe, niezwykle interesujące pole do badań naukowych o charakterze
poznawczym i aplikacyjnym. Współczesna kultura staje się bowiem sferą wzajemnego przenikania się emocji i wartości biznesowych, a zarządzanie
instytucjami kultury we współczesnym świecie wymaga zarówno wyczucia preferencji i oczekiwań odbiorców dóbr i usług kultury, jak też znajomości reguł, jakimi rządzi się gospodarka rynkowa.

  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
    Minimalne wymagania sprzętowe:
    procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    Pamięć operacyjna: 512MB
    Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
    Minimalne wymagania oprogramowania:
    System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
    Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
    Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

Inni Klienci oglądali również

21,50 zł
25,00 zł

Sustainable Management — Marketing Perspective. Essence, Determinants and Manifestations

The reviewed work, according to its author, aims to „start a discussion on the innovative approach to management, which will lead to the reorientation of management activities so that they take into account the concept of sustainability as a new ...
49,50 zł
66,00 zł

Zarządzanie w kulturze, sztuce i turystyce kulturowej

(...) Wokół relacji pomiędzy kulturą a mechanizmami rynkowymi narosło wiele mitów. Najogólniej rzecz ujmując można wyróżnić dwa przeciwstawne ujęcia problemu: rynkowe i antyrynkowe. Zwolennicy pierwszej opcji są przekonani, ...
32,40 zł
36,00 zł

Cywilizacja współczesna i globalne problemy

Książka jest autorską syntezą łączącą liczne kwestie dotyczące współczesnego świata w skali globalnej. Przedstawia w ujęciu socjologiczno-kulturoznawczym oraz antropologicznym główne problemy i niepokoje cywilizacji współczesnej. C...
33,54 zł
39,00 zł

Bezpieczeństwo w wymiarze lokalnym. Wybrane obszary

Celem książki jest prezentacja i omówienie podstawowych kategorii odnoszących się do bezpieczeństwa wspólnot lokalnych wraz z prezentacja zadań, obowiązków i kompetencji poszczególnych organów władzy publicznej w z...
47,94 zł
79,90 zł

Polityka rachunkowości w instytucjach kultury 2022 z komentarzem do planu kont

Publikacja „Polityka rachunkowości w instytucjach kultury” to odpowiedź na najczęściej zadawane pytania i rozwiązania skomplikowanych zagadnień związanych z prowadzeniem instytucji kultury w czasie pandemii. Warto nie tylko wiedzieć, jak r...
30,87 zł
34,30 zł

Problemy energetyczne Polski. Część I. Surowce

Badania Katedry Historii Gospodarczej i Społecznej w 2015 r. zostały poświęcone wybranym problemom z dziejów polskiej energetyki. Monografia, będąca efektem badań, dzieli się na dwie części. Pierwsza, poświęcona okresowi międzywojennemu, zawiera...
10,92 zł
13,65 zł

Wiersze wybrane

Obszerny wybór wierszy Stanisława Grochowiaka obejmujący utwory od jego debiutanckiego tomu „Ballada rycerska” z 1956 roku do „Bilardu”, wydanego w roku 1975. Zbiór ten zawiera wszystkie najlepsze i najbardziej zna...
54,24 zł
60,27 zł

Mikrokosmos "człowieka poczciwego" według Mikołaja Reja . Studia z antropologii kultury szlachty polskiej XVI w.

SPIS TREŚCIWSTĘP1. Uzasadnienie podjęcia tematu ............................................................. 132. Przedmiot badań ................................................................................... 213. Cel prac...
23,61 zł
27,45 zł

Kultura przeworska

Tom, który oddajemy obecnie do rąk Czytelników to 25 autorskich wypowiedzi, oryginalnych i w przewadze nowatorskich, zachowujących przy tym najwyższe standardy naukowe. Łączy je wspólna tematyka, jaką stanowią przemiany i transform...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!