MENU

Wykorzystanie instrumentów marketingu relacji w jednostkach samorządu terytorialnego

(eBook)
0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
  • Druk: 2020

  • Autor: Agata Niemczyk, Aneta Oleksy-Gębczyk

  • Wydawca: C.H.Beck

  • Formaty:
    PDF
    (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Cena katalogowa: 89,00 zł
74,76
Dodaj do schowka
Dostępność: online po opłaceniu
Produkt elektroniczny Plik do pobrania po realizacji zamówienia

Wykorzystanie instrumentów marketingu relacji w jednostkach samorządu terytorialnego

Autorki monografii prezentują koncepcję wykorzystania instrumentów marketingu relacji (Identyfikacja, Indywidualizacja, Interakcja, Integracja, Uczciwość relacji) w kształtowaniu więzi w jednostkach terytorialnych.

Publikacja:
wypełnia lukę badawczą w zakresie skuteczności wykorzystania instrumentów marketingu relacji w jednostkach terytorialnych;
będzie mogła posłużyć jako źródło informacji dla lokalnych liderów chcących wykorzystać zalety płynące z budowania długotrwałych więzi relacyjnych;
zawiera nowatorską koncepcję kreowania sukcesu jednostki terytorialnej, mierzonego liczbą zadowolonych zarówno mieszkańców, przedsiębiorców, jak i turystów, która to koncepcja jest zweryfikowana empirycznie, dając podstawę rekomendacji dla władz samorządowych;

Monografia jest adresowana zarówno do naukowców podejmujących problematykę marketingu relacji w jednostkach terytorialnych, jak i do praktyków w ich działalności samorządowej, szczególnie menedżerów samorządu terytorialnego, a ponadto do wykładowców i studentów w procesie edukacji na kierunkach zarządzania oraz gospodarki i administracji publicznej.


Zdaniem recenzenta przygotowana monografia nosi znamiona nowości, wypełnia lukę badawczą w przedmiotowym aspekcie. Autorki proponują bowiem nie tylko inne niż dotychczas dominujące spojrzenie na kwestię relacji z interesariuszami w jednostkach terytorialnych, ale także przedstawiają skuteczny sposób radzenia sobie z tym wyzwaniem. Oryginalny wkład Autorek odnosi się głównie do adaptacji instrumentów marketingu relacji 5"I" do specyfiki jednostki terytorialnej oraz opracowania narzędzi i procedury badawczej umożliwiającej określenie oddziaływania poszczególnych instrumentów na wyodrębnione grupy interesariuszy. (...) Odpowiednio stosowane modele zaproponowane przez Autorki mogą stanowić ważną pomoc w ocenie rzeczywistych relacji pomiędzy władzami samorządowymi a interesariuszami. Atutem pracy jest wykonanie obliczeń w programie R.

dr hab. Wiesława Kuźniar, prof. UR
Uniwersytet Rzeszowski
Instytut Ekonomii i Finansów

  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
    Minimalne wymagania sprzętowe:
    procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    Pamięć operacyjna: 512MB
    Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
    Minimalne wymagania oprogramowania:
    System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
    Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
    Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR
(pdf)
Brak informacji

Inni Klienci oglądali również

27,30 zł
35,00 zł

Sprawcy i/lub ofiary działań pozornych w edukacji szkolnej

Oficyna wydawnicza IMPULS prezentuje pierwszy tytuł z nowej serii: "Palące Problemy Edukacji i Pedagogiki", pod red. Marii Dudzikowej i Henryki Kwiatkowskiej pt. "Sprawcy i/lub ofiary działań pozornych w edukacji szkolnej".Pub...
46,80 zł
60,00 zł

Przełom dwoistości w pedagogice polskiej

PRZEDMOWANajpierw pozwolę sobie na wyznanie, spisane już po wielomiesięcznym wysiłku budowania tej książki. Przepraszam Czytelników, że między okładkami ukryte są tu, nie tylko z powodów objętościowych tekstu, ze cztery co najmniej ...
7,16 zł
7,95 zł

O naturze wojny

"Wojna jest tylko kontynuacją polityki innymi środkami" ? pisał Carl von Clausewitz. Jego traktat "O naturze wojny", opublikowany po raz pierwszy w 1832 roku, już po śmierci autora, do dziś pozostaje najważniejszą rozprawą poświęcon...
11,70 zł
13,00 zł

Rozmowy o rynku książki 2011

Kolejny, jedenasty już tom publikacji „Rozmowy o rynku książki” to zbiór 41 wywiadów publikowanych w dwutygodniku „Biblioteka Analiz” w 2011 roku. Bohaterami drukowanych w tomie obszernych rozmów byli przeds...
18,06 zł
21,00 zł

Analiza i ocena funkcjonowania kontroli zarządczej w jednostkach sektora finansów publicznych

Zasadniczym celem przedstawianej monografii jest analiza i ocena systemu kontroli zarządczej w jednostkach sektora finansów publicznych w świetle obowiązujących regulacji prawnych oraz dorobku różnych dyscyplin naukowych. W rozdziale pier...
41,40 zł
69,00 zł

Marketing Automation

Marketing jest jedną z tych dziedzin, które stale ulegają największym i najbardziej dynamicznym zmianom. To czego już jesteśmy świadomi, mianowicie stale poszerzająca się gama kanałów komunikacji i zmiany w wykorzystaniu tych kanałó...
99,90 zł
111,00 zł

Usprawnianie zarządzania w samorządzie terytorialnym poprzez budżet

W warunkach ciągle zwiększającego się zakresu zadań i silnych ograniczeń finansowych jednostek samorządu terytorialnego, coraz większe znaczenie należy przykładać do usprawniania zarządzania, w tym zarządzania ich finansami. Z tych m.in. względó...
41,40 zł
69,00 zł

Marketing w erze technologii cyfrowych

Publikacja stanowi spektrum trendów i rozwiązań związanych z technologiami cyfrowymi, które będą miały istotne znaczenie dla procesu ewolucji marketingu w najbliższych latach. To interdyscyplinarna publikacja wieloautorska, prezentująca d...
61,78 zł
79,20 zł

Prewspółczynnik w jednostkach budżetowych

Od 1 stycznia 2016 r. jednostki sektora finansów publicznych będące podatnikami VAT, dokonując zakupów towarów i usług – wykorzystywanych zarówno do celów wykonywanej działalności gospodarczej, jak i do cel&oacu...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!