MENU

Zacznij programowanie w Go

(eBook)
0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
  • Druk: 2021

  • Autor: Nathan Youngman, Roger Peppé

  • Tłumacz: Krzysztof Konatowicz

  • Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN

  • Formaty:
    mobi
    ePub
    (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Dostępne formaty i edycje
Rok wydania
Cena
Cena katalogowa: 84,00 zł
58,80
Dodaj do schowka
Dostępność: online po opłaceniu
Produkt elektroniczny Plik do pobrania po realizacji zamówienia

Zacznij programowanie w Go

Zacznij programowanie w Go to przydatne wprowadzenie do podstaw i zasad języka Go, które może służyć jako solidna podstawa dla kolejnych programistycznych projektów. Opanujesz składnię Go, będziesz pracować z typami i funkcjami, odkryjesz bardziej zaawansowane zagadnienia jak stan i współbieżność, po drodze rozwiązując ćwiczenia, które pomogą utrwalić to, czego się nauczyłeś.
W książce poruszono następujące zagadnienia:
• programowanie imperatywne (pętle, rozgałęzienia, zmienne)
• typy (liczby rzeczywiste, liczby całkowite, duże liczby, konwersje typów)
• funkcje i metody
• tablice mądrości, wycinki, mapy
• stan i zachowanie
• programowanie współbieżne (współbieżność, stan, gorutyny).
Książka jest przeznaczona dla osób zaznajomionych z programowaniem komputerowym oraz dla każdego, kto chce się go nauczyć.

  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
    Minimalne wymagania sprzętowe:
    procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    Pamięć operacyjna: 512MB
    Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
    Minimalne wymagania oprogramowania:
    System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
    Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
    Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
Przedmowa VII
Podziękowania VIII
Informacje o tej książce X
O autorach XIV
Część 0 PIERWSZE KROKI 1
Lekcja 1 Na miejsca, gotów, start 3
Część 1 PROGRAMOWANIE IMPERATYWNE 13
Lekcja 2 Prosty kalkulator 15
Lekcja 3 Pętle i rozgałęzienia 25
Lekcja 4 Zasięg zmiennych 36
Lekcja 5 Podsumowanie – bilet na Marsa 44
Część 2 TYPY 47
Lekcja 6 Liczby rzeczywiste 49
Lekcja 7 Liczby całkowite 57
Lekcja 8 Duże liczby 67
Lekcja 9 Teksty w wielu językach 74
Lekcja 10 Konwersje typów 85
Lekcja 11 Podsumowanie – szyfr Vigenère 94
Część 3 CEGIEŁKI 97
Lekcja 12 Funkcje 99
Lekcja 13 Metody 108
Lekcja 14 Funkcje jako wartości pierwszej
klasy 115
Lekcja 15 Podsumowanie – tabele temperatur 124
Część 4 KOLEKCJE 125
Lekcja 16 Tablice mądrości 127
Lekcja 17 Wycinki – zaglądanie do tablic 136
Lekcja 18 Większy kawał tortu 144
Lekcja 19 Wszechstronne mapy 152
Lekcja 20 Podsumowanie – wycinek z życia 161
Część 5 STAN I ZACHOWANIE 167
Lekcja 21 Trochę struktury 169
Lekcja 22 Go nie ma klasy 179
Lekcja 23 Agregacja i przekierowywanie 187
Lekcja 24 Interfejsy 196
Lekcja 25 Podsumowanie – rezerwat zwierząt marsjańskich 206
Część 6 W GŁĄB SUŚLEJ NORY 209
Lekcja 26 Wskaźniki 211
Lekcja 27 Wiele hałasu o nil 229
Lekcja 28 Błądzić jest rzeczą ludzką 239
Lekcja 29 Podsumowanie – zasady sudoku 257
Część 7 PROGRAMOWANIE WSPÓŁBIEŻNE 259
Lekcja 30 Gorutyny i współbieżność 261
Lekcja 31 Współbieżność i stan 277
Lekcja 32 Podsumowanie – życie na Marsie 291
Podsumowanie Co dalej? 295
Dodatek Rozwiązania 297
Indeks 341
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR
(epub)
Brak informacji
(mobi)
Brak informacji

Inni Klienci oglądali również

9,89 zł
10,99 zł

Zacznijmy od seksu

Erin Riley uległa ciężkiemu wypadkowi. Od tej pory cierpi na amnezję. Bob Myers, z którym kiedyś była związana, postanawia jej pomóc. Zaprasza Erin do wędrówki po ich wspólnej przeszłości. Zaczyna od tego, co było w ich zwią...
32,68 zł
38,00 zł

JAVA. Programowanie obiektowe w praktyce

W podręczniku przedstawiono paradygmaty mające wpływ na sposób konstrukcji kodu źródłowego, czyli model zorientowany na procesy oraz kod działający na danych. Szczegółowo opisano mechanizmy zapewniające implementację modelu obiekto...
102,94 zł
135,45 zł

Microsoft SQL Server 2008 od środka Programowanie w języku T-SQL

Opanuj zaawansowane techniki programowania w języku T-SQL i implementuj niezawodne rozwiązaniaPoznaj efektywne konstrukcje programistyczne i tajniki T-SQL - języka programowania baz danych wbudowanego w SQL Server. Ekspert w dziedzinie T-SQL Itzi...
20,61 zł
22,90 zł

Przestań odwlekać i zacznij działać!

Prokrastynacja, czyli inaczej odkładanie rzeczy na później, to problem wielu ludzi. Co może być powodem odwlekania? Brak konsekwencji, perfekcjonizm czy strach i niepewność. W "Przestań odwlekać" Bartłomiej Popiel daje sprawdzon...
48,30 zł
69,00 zł

Programowanie obrabiarek CNC

Wydawnictwo przedstawia kolejne, najnowsze – zmienione i zaktualizowane wydanie bestsellerowej książki dotyczącej programowania obrabiarek sterowanych numerycznie.Publikacja stanowi bogate kompendium wiedzy praktycznej o technikach programo...
36,71 zł
48,30 zł

Zacznij Tu! Poznaj Microsoft Visual Basic 2012

Poziom umiejętności: PoczątkującyWymagania wstępne: BrakGotowy do nauki programowania?Poznaj podstawy programowania w języku Visual Basic i zacznij tworzyć aplikacje dla systemu Windows® 8 oraz dla Sklepu Windows. Nawet jeśli nie ...
27,30 zł
39,00 zł

ECDL S10. Podstawy programowania w języku Scratch

ECDL S10. Podstawy programowania w języku Scratch to publikacja przeznaczona dla osób, które planują uzyskać Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych z modułu S10, który dotyczy podstaw programowania. Posiadanie takiego cer...
27,30 zł
39,00 zł

ECDL S10. Podstawy programowania w języku Python

Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych (European Computer Driving Licence - ECDL) potwierdza zdobycie umiejętności w zakresie obsługi komputera i programów użytkowych po odbyciu międzynarodowego systemu szkoleń.W Polsce licencji ...
14,70 zł
21,00 zł

Nauka programowania dla początkujących: podejście graficzne

„Niniejsza książka jest łagodnym wprowadzeniem w świat programowania. Okazuje się, że nie musimy być geniuszami komputerowymi, aby nauczyć się programować. Większość ludzi ma ograniczone pojęcie o budowie i działaniu samochodu czy motocykla, ale ...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!