Informacja o cookies
Strona ksiegarnia.pwn.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych. Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach. Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrażasz zgodę na użycie tych ciasteczek. Więcej informacji, w tym o możliwości zmiany ustawień cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.
Sesja z PWN »
MENU

Zarządzanie i planowanie marketingowe(Miękka)

3.40  [ 5 ocen ]
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły »
Cena detaliczna: 49,00 zł
40,18
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 8,82 zł
Stan magazynowy: Mała ilość
Dodaj do schowka
Wysyłka: 24h
Dostawa
Produkt posiadamy w magazynie i wyślemy go w ciągu 24 godzin w dni robocze.

Uwaga! Całkowity czas oczekiwania na zamówienie = czas wysyłki podany na stronie każdego produktu + dostawa przez przewoźnika. 
Podane terminy dotyczą dni roboczych (poniedziałek-piątek,
z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
Dostawa i płatność
Cennik dostaw
Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski.
Od 250 zł paczki dostarczamy GRATIS!
Zamówienia z minimum jedną książką Wydawnictwa Naukowego PWN, PZWL lub WNT wysyłamy taniej.

Płatność elektroniczna (PayU, Masterpass)
dla zamówień
PWN/PZWL/WNT
Kiosk RUCHu - odbiór osobisty
7,75 zł
6,75 zł
Poczta Polska - odbiór w punkcie
7,75 zł
6,75 zł
Kurier pocztowy
11,75 zł
10,75 zł
Paczkomaty InPost
11,75 zł
10,75 zł
Kurier
12,75 zł
11,75 zł
Odbiór w księgarni PWN
GRATIS!
GRATIS!
Płatność za pobraniem
dla zamówień
PWN/PZWL/WNT
Poczta Polska - odbiór w punkcie
10,75 zł
9,75 zł
Kurier pocztowy
14,75 zł
13,75 zł
Kurier
15,75 zł
14,75 zł

Zarządzanie i planowanie marketingowe

Podręcznik akademicki, przedstawiający zagadnienia zarządzania i planowania marketingowego w sposób interakcyjny, uwzględniający zintegrowanie działalności marketingowej z finansami, produkcją oraz innowacjami. Autor analizuje przedstawione problemy w 3 płaszczyznach: strategicznej, operacyjnej oraz zarządzania wiedzą, które stanowi osnowę całego podręcznika. Poza teorią, praca zawiera również liczne przykłady z praktyki gospodarczej.

Kompleksowe podejście do przedstawianej problematyki oraz bogata bibliografia zamieszczona w końcowej części. (...) Poszczególne rozdziały zakończone pytaniami i problemami do dyskusji, co pozwala na sprawdzić wiedzę czytelnikowi po zapoznaniu się z daną partią materiału.
Dr inż. Wiesław Szopiński, Uniwersytet Rzeszowski
Do naczelnych zalet powyższej publikacji należy zaliczyć niezwykle jasne i klarowne usystematyzowanie zagadnień w obszarze budowania strategii marketingowej oraz całego procesu zarządzania marketingowego.(...) Autor w sposób logiczny i zwięzły wyodrębnia poszczególne etapy zarządzania i planowania marketingowego, omawiając je w kolejnych rozdziałach. Dzięki temu, publikacja napisana jest w sposób bardzo przystępny i ciekawy, zarówno dla studentów jak i praktyków marketingu. (...) 
mgr Magdalena Kalińska-Kula, Uniwersytet Łódzki
Autor w sposób bardzo ciekawy i przejrzysty, prezentuje wybrane narzędzia analizy finansowej przedsiębiorstwa, które pozwalają ocenić inwestycje marketingowe firmy. Szczególnie cennym jest wskazanie zastosowanie modelu DuPonta, który jest bardzo przydatny w ocenie działań zmierzających do osiągnięcia celów przedsiębiorstwa i realizacji strategii.(...)
dr Mariola Grzybowska-Brzezińska, Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie
Dołączona do książki, zawierająca przykładowe plany marketingowe polskich firm oraz interaktywny szablon pozwalający na samodzielne opracowanie planu marketingowego. (...) Książka prezentuje szerokie spekturm zagadnień z zakresu zarządzania i planowania marketingowego, uporządkowanych wokół takich obszarów, jak analiza sytuacji marketingowej, analiza instrumentów marketingowych, analiza strategii marketingowej, operacyjny plan marketingowy oraz proces podejmowania decyzji marketingowych.
dr Rafał Haffer, Uniwersytet Mikołaja Kopernika
W książce zaprezentowane zostały w sposób przejrzysty i uporządkowany kluczowe zagadnienia związane z procesem planowania i zarządzania marketingowego. Autor, w oparciu o bogatą i różnorodną literaturę przedmiotu, wskazał na ważne dla marketingu problemy związane z analizą otoczenia przedsiębiorstwa, fazami zarządzania i tworzeniem strategii marketingowej.(...) Zaprezentował również elementy planu marketingowego. 
dr Barbara Kucharska, Akademia Ekonomiczna w Katowicach
Jedną z najnowszych pozycji (...) jest podręcznik "Zarządzanie i planowanie marketingowe" napisany przez prof. Andrzeja Pomykalskiego z Politechniki Łódzkiej. Autor dokonał wyboru najistotniejszych problemów, z którymi powinni zapoznać się studenci różnych rodzajów studiów, słuchacze studiów podyplomowych czy uczestnicy szkoleń marketingowych. 
dr hab. Barbara Żurawik, Uniwersytet Gdański
Publikacja A. Pomykalskiego w zakresie problematyki zarządzania marketingowego wydaje się w pełni kompletna. Autor w pierwszej części książki definiuje zarządzanie marketingowe prezentując najnowsze koncepcje w zakresie prezentowanych zagadnień. (...) W kolejnych rozdziałach przechodzi od analizy otoczenia firmy i sytuacji w zakresie obecnego kształtowania instrumentów marketingowych przez problematykę formułowania strategii do planowania marketingowego na poziomie operacyjnym.(...) W tym zakresie prezentuje wyczerpująco zagadnienia służące przygotowaniu strategii i opracowaniu planów marketingowych. Wywód ma swój ciąg logiczny, a autor w jego trakcie prezentuje szczegółowo szereg metod i narzędzi przydatnych w procesie zarządzana. (...) Ostatnie dwie części pracy zawierają analizę kryteriów wyboru stosowanych w procesie podejmowania decyzji marketingowych oraz charakterystykę informacji i jej roli w procesie zarządzania marketingiem w przedsiębiorstwie. Moim zdaniem oba rozdziały - w szczególności ostatni - mogłyby być z powodzeniem zamieszczone we wcześniejszych częściach książki. dr Marcin Lipowski, Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie
dr Marcin Lipowski, Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Paczka w RUCHu - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w urzędzie Poczty Polskiej - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa Pocztą Polską - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w Paczkomacie InPost - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa kurierem - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór własny w księgarni PWN - dostawa 3 dni robocze
    Ważne informacje o wysyłce:
    • Nie wysyłamy paczek poza granice Polski.
    • Dostawa do części Paczkomatów InPost oraz opcja odbioru osobistego w księgarniach PWN jest realizowana po uprzednim opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem.
    • Całkowity czas oczekiwania na paczkę = termin wysyłki + dostawa wybranym przewoźnikiem.
    • Podane terminy dotyczą wyłącznie dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Inni Klienci oglądali również

Strategiczne zarządzanie zasobami ludzkimi Studium systemu

Przedmiotem studium są: całość Strategicznego Zarządzania Zasobami Ludzkimi (SZZL) w dowolnych systemach z udziałem ludzi, zwłaszcza w przedsiębiorstwach; najwyższy poziom struktury wewnętrznej SZZL; jego rola w otoczeniu. Książka jest próbą syntezy wi...

Mity marketingowe

Dużo się zmieniło w otoczeniu marketingu. A jeśli tak, to rutyna nie ma racji bytu. Marketing jako funkcja będzie zawsze niewykorzystanym potencjałem, bo potrzebna jest orientacja marketingowa. Zrzucanie marketingu na grono ludzi, które robi sob...

Zarządzanie innowacjami i transferem technologii

Podręcznik w całości porusza problematykę z zakresu zarządzania innowacjami techniczno-organizacyjnymi. Autor omawia m.in. modele działalności innowacyjnej, strategie innowacyjne przedsiębiorstw, rynek technologii.Książka przeznaczona jest dla ...

Zarządzanie ryzykiem

Nowe wydanie podręcznika, w którym w sposób kompleksowy przedstawione są główne zagadnienia teoretyczne i praktyczne w zakresie analizy i zarządzania ryzykiem. Autorzy omówili główne rodzaje ryzyka finansowego oraz proces zarządzania ryzykiem. Us...

Przedsiębiorczość organizacyjna i zarządzanie pozytywne

Treścią książki jest zarządzanie pozytywne, a w szczególności wybrane jego elementy: kapitał psychologiczny, organizacyjne zachowania obywatelskie, empowerment, motywacja prospołeczna, pasja harmonijna i przedsiębiorcza, pozytywna odmienność ora...

Ustawa o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym Komentarz

Niniejszy komentarz do ustawy z 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym uwzględnia najnowsze zmiany, wprowadzone przez ustawę z 9 maja 2014 r. o ułatwieniu dostępu do wykonywania niektórych zawodów regulowanych oraz...

Zarządzanie finansami wobec wyzwań XXI wieku Tom 5

Koniec pierwszej dekady XXI w. mija pod znakiem głębokiego i niespodziewanego kryzysu finansowego oraz poważnego spowolnienia światowej gospodarki. Wydarzenia te dowiodły, że współczesna gospodarka posiada swoje niedoskonałości, a nowoczesne met...

Zarządzanie ryzykiem w procesie budowy gazociągu przesyłowego

Książka przedstawia specyfikę procesu budowy gazociągu wraz z modelem identyfikacji oraz oceny ryzyka. Wynikiem analizy jest autorska procedura, która może być zaadoptowana przez wykonawcę robót na potrzeby zarządzania ryzykiem specjalist...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!