MENU

Zarządzanie jakością usług

(Miękka)
5.00  [ 1 ocena ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
Cena katalogowa: 69,00 zł
Najniższa cena z 30 dni: 60,03 zł
Cena produktu

Cena katalogowa – rynkowa cena produktu, często jest drukowana przez wydawcę na książce.

Najniższa cena z 30 dni – najniższa cena sprzedaży produktu w księgarni z ostatnich 30 dni, obowiązująca przed zmianą ceny.

Wszystkie ceny, łącznie z ceną sprzedaży, zawierają podatek VAT.

51,75
Dodaj do schowka
Dostępność: w magazynie
Duża liczba
Dostawa i płatność
Termin wysyłki
- Zamów z DPD (kurier lub punkty) do 19:30, a Twoją paczkę wysyłamy jeszcze dziś i dostarczymy jutro!
- Dotyczy dni roboczych (poniedziałek-piątek, z bez dni wolnych od pracy) oraz towarów dostępnych w magazynie.
- Pozostałe zamówienia realizujemy w terminie deklarowanym na stronie produktu.
- Czas oczekiwania na zamówienie = wysyłka + dostawa przez przewoźnika.
Dostawa i płatność
- Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski; od 249 zł dostawa GRATIS!
- Dla zamówień o wartości powyżej 500 zł wyłącznie płatność elektroniczna.


Przedpłata (Przelewy24)
do 249 zł
od 249 zł
Dostawa 
- Kurier DPD
12,49 zł
0 zł
1 dzień
- Odbiór w punktach DPD
10,99 zł
0 zł
1 dzień
- InPost Paczkomaty 24/7
13,99 zł
0 zł
1 dzień
- ORLEN Paczka
9,99 zł
0 zł
1 dzień
- Odbiór w Punktach Poczta, Żabka
10,99 zł
0 zł
2 dni
- Pocztex
11,99 zł
0 zł
2 dni
- Odbiór w księgarni PWN
0 zł
0 zł
2-3 dni

Pobranie
do 249 zł
od 249 zł
Dostawa 
- Kurier DPD
16,49 zł
0 zł
1 dzień
- Odbiór w Punktach Poczta, Żabka
14,99 zł
0 zł
1-2 dni
- Pocztex
15,99 zł
0 zł
2 dni
Zarezerwuj i odbierz w księgarni stacjonarnej PWN

Zarządzanie jakością usług

Pierwszy w Polsce podręcznik poświęcony w całości tematowi zarządzania jakością w sektorze usługowym. Książka zawiera innowacyjne i autorskie rozwiązania oraz objaśnienia i adaptacje najlepszych światowych koncepcji. Autor skupia się m.in. na modelu Kano objaśniającym, w jaki sposób różni się odbiór charakterystyk oferowanych usług. Wskazuje również możliwe zastosowanie zasad Lean w odniesieniu do specyfiki branży. Kluczowym elementem podręcznika jest autorska mapa jakości P/P – metoda umożliwiająca przede wszystkim diagnozę stanu usług w firmie. Sposób prezentacji wiedzy oraz wyczerpujące informacje na temat praktycznego zastosowania opisywanych technik sprawiają, że z książki mogą skorzystać zarówno studenci, jak i menedżerowie usługowi czy konsultanci zajmujący się wdrażaniem usprawnień w przedsiębiorstwach.

Zarządzanie jakością usług to bardzo ważny temat, wychodzący naprzeciw współczesnym naukom o zarządzaniu. Praca jest oparta o szeroką i dogłębną analizę literatury. Za jej dużą zaletę uważam zwrócenie uwagi na rzadko poruszane w kontekście jakości usług wątki, takie jak Lean Service i kultura organizacyjna w usługach.
dr hab. inż. Radosław Wolniak, Politechnika Śląska
Pozycja ma charakter aplikacyjno-poznawczy. Wzbogaca zasób wiedzy na temat zarządzania jakością w przedsiębiorstwach usługowych. Przedstawione zostały metody i narzędzia zarządzania jakością, oparte na teorii usług. Autor udziela wskazówek Czytelnikom, którymi z całą pewnością będą nie tylko studenci, lecz także – a może przede wszystkim – menedżerowie organizacji usługowych. Cechy wnikliwego badacza powodują, iż monografia jest interesującą lekturą zarówno dla praktyków jak i teoretyków sfery usługowej.
dr hab. Monika Dobska, prof. nadzw., Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    • Odbiór w InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • Kurier pocztowy (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Punkty partnerskie ORLEN Paczka - dostawa 1-2 dni
    • Kurier (DPD) - dostawa 1 dzień roboczy
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

Kup w komplecie

Nowoczesne zarządzanie PWN PAKIET
Zarządzanie innowacjami ...
Zarządzanie innowacjami ...
Książka (Miękka)
Zarządzanie i inżynieria...
Zarządzanie i inżynieria...
Książka (Twarda)
Zarządzanie jakością usług
Zarządzanie jakością usług
Książka (Miękka)
Zarządzanie różnorodnośc...
Zarządzanie różnorodnośc...
Książka (Miękka)

418,50

Oszczędzasz 139,50 zł

Inni Klienci oglądali również

47,76 zł
59,00 zł

Zarządzanie zasobami ludzkimi

(...) Autorzy podjęli ''benedyktyński'' wysiłek przestudiowania bardzo licznych publikacji, głównie z okresu ostatnich 15 lat, i bardzo rzetelnie w swoim tekście przedstawili najważniejsze refleksje dla tych działów wiedzy o zarządzaniu z...
41,83 zł
49,00 zł

Zielone zarządzanie ludźmi

Zielone zarządzanie ludźmi. Green HRM jest opracowaniem oryginalnym i nowatorskim. Na rynku polskim nie istnieje jeszcze tego typu publikacja, a sam temat jest dopiero rozpoznawany. Myśl przewodnia dotyczy rozwiązań prośrodowiskowych w zarządzaniu zaso...
168,95 zł
229,00 zł

Ustawa o podatku od towarów i usług 2023

W tekście ustawy będą zaznaczone zmiany wchodzące w życie 1 lipca nazywane pakietem SLIM VAT 3 , który wprowadza liczne ułatwienia dla przedsiębiorców. Najważniejsze zmiany do których komentarz przygotuje Pan Tomasz Krywan to...
36,38 zł
59,00 zł

Zarządzanie ryzykiem w organizacjach non profit

Tematem książki są stosowane współcześnie rozwiązania z zakresu zarządzania ryzykiem w organizacjach non profit. Czytelnicy znajdą w niej odpowiedzi na ważne pytania:– W jaki sposób pojmują ryzyko osoby zarządzające orga...
55,48 zł
65,00 zł

Zarządzanie kryzysowe na szczeblu samorządowym

Zarządzanie kryzysowe zaprezentowano jako zorganizowany proces budowania bezpieczeństwa. Ważnym akcentem realizacji tego procesu jest samorząd i w takiej roli został przez Autora przedstawiony. Samorząd jest fundamentem aktywności kryzysowej. Na tym sz...
52,07 zł
69,90 zł

Zarządzanie jakością w projekcie

Zarządzanie jakością od wielu lat było przedstawiane w standardach i publikacjach naukowych jako jeden z istotnych aspektów projektu. Prowadzone w tym zakresie badania sugerują jednak, że deklaracje autorów standardów w niewielkim ...
11,62 zł
15,75 zł

Menedżeryzm, strategie, zarządzanie

Podręcznik przeznaczony dla studentów wyższych szkół zarządzania, marketingu i biznesu oraz praktyków zainteresowanych pełniejszą wiedzą o zarządzaniu. Jego tematyka została ujęta w trzech częściach. 1. Menedżeryzm - historia...
58,04 zł
68,00 zł

Zarządzanie działalnością leczniczą

Na zarządzanie każdą działalnością leczniczą bardzo istotny wpływ ma prawo. Prawo określa wymogi niezbędne do założenia i prowadzenia działalności leczniczej, a także ma duży wpływ na zarządzanie zasobami ludzkimi w podmiocie leczniczym oraz na zarządz...
53,49 zł
56,50 zł

Krok w biznes i zarządzanie 1 Podręcznik Zakres podstawowy

Podręcznik „Krok w biznes i zarządzanie 1” do zakresu podstawowego zawiera treści dotyczące umiejętności miękkich, zarządzania projektami, gospodarki rynkowej i finansów osobistych. Został przygotowany z myślą o młodszym uczniu w szk...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!