Informacja o cookies
Strona ksiegarnia.pwn.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych. Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach. Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrażasz zgodę na użycie tych ciasteczek. Więcej informacji, w tym o możliwości zmiany ustawień cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.
Podręczniki akademickie »
MENU

Zarządzanie jakością usług(Miękka)

0.00  [ 0 ocen ]
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły »
Cena detaliczna: 49,00 zł
38,71
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 10,29 zł
Stan magazynowy:Duża ilość
Dodaj do schowka
Wysyłka: 24h
Dostawa
Produkt posiadamy w magazynie i wyślemy go w ciągu 24 godzin w dni robocze.

Uwaga! Całkowity czas oczekiwania na zamówienie = czas wysyłki podany na stronie każdego produktu + dostawa przez przewoźnika. 
Podane terminy dotyczą dni roboczych (poniedziałek-piątek,
z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
Dostawa i płatność
Cennik dostaw
Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski.
Od 200 zł paczki dostarczamy GRATIS!

Płatność elektroniczna (PayU, BLIK, Masterpass)
Kiosk RUCHu - odbiór osobisty
4,99 zł
Poczta Polska - odbiór w punkcie
9,99 zł
Kurier pocztowy
11,99 zł
Paczkomaty InPost
11,99 zł
Kurier
16,99 zł
Odbiór w księgarni PWN
GRATIS!
Płatność za pobraniem
Poczta Polska - odbiór w punkcie
12,99 zł
Kurier pocztowy
14,99 zł
Kurier
19,99 zł

Zarządzanie jakością usług

Pierwszy w Polsce podręcznik poświęcony w całości tematowi zarządzania jakością w sektorze usługowym. Książka zawiera innowacyjne i autorskie rozwiązania oraz objaśnienia i adaptacje najlepszych światowych koncepcji. Autor skupia się m.in. na modelu Kano objaśniającym, w jaki sposób różni się odbiór charakterystyk oferowanych usług. Wskazuje również możliwe zastosowanie zasad Lean w odniesieniu do specyfiki branży. Kluczowym elementem podręcznika jest autorska mapa jakości P/P – metoda umożliwiająca przede wszystkim diagnozę stanu usług w firmie. Sposób prezentacji wiedzy oraz wyczerpujące informacje na temat praktycznego zastosowania opisywanych technik sprawiają, że z książki mogą skorzystać zarówno studenci, jak i menedżerowie usługowi czy konsultanci zajmujący się wdrażaniem usprawnień w przedsiębiorstwach.

Zarządzanie jakością usług to bardzo ważny temat, wychodzący naprzeciw współczesnym naukom o zarządzaniu. Praca jest oparta o szeroką i dogłębną analizę literatury. Za jej dużą zaletę uważam zwrócenie uwagi na rzadko poruszane w kontekście jakości usług wątki, takie jak Lean Service i kultura organizacyjna w usługach.
dr hab. inż. Radosław Wolniak, Politechnika Śląska
Pozycja ma charakter aplikacyjno-poznawczy. Wzbogaca zasób wiedzy na temat zarządzania jakością w przedsiębiorstwach usługowych. Przedstawione zostały metody i narzędzia zarządzania jakością, oparte na teorii usług. Autor udziela wskazówek Czytelnikom, którymi z całą pewnością będą nie tylko studenci, lecz także – a może przede wszystkim – menedżerowie organizacji usługowych. Cechy wnikliwego badacza powodują, iż monografia jest interesującą lekturą zarówno dla praktyków jak i teoretyków sfery usługowej.
dr hab. Monika Dobska, prof. nadzw., Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Paczka w RUCHu - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w urzędzie Poczty Polskiej - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa Pocztą Polską - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w Paczkomacie InPost - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa kurierem - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór własny w księgarni PWN - dostawa 3 dni robocze
    Ważne informacje o wysyłce:
    • Nie wysyłamy paczek poza granice Polski.
    • Dostawa do części Paczkomatów InPost oraz opcja odbioru osobistego w księgarniach PWN jest realizowana po uprzednim opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem.
    • Całkowity czas oczekiwania na paczkę = termin wysyłki + dostawa wybranym przewoźnikiem.
    • Podane terminy dotyczą wyłącznie dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Wiesław Urban

Dr hab. inż., prof. nadzw. – zajmuje się zagadnieniami zarządzania usługami z perspektywy doskonalenia operacji. Jest autorem bądź współautorem 150 publikacji naukowych. Systematycznie uczestniczy w krajowych i zagranicznych konferencjach naukowych, prowadzi badania naukowe wspólnie z uniwersytetami zagranicznymi. Odbył kilka staży zagranicznych, w tym na Oxford Brookes University. Kierował projektami badawczymi finansowanymi z krajowych środków na naukę. Jest koordynatorem międzynarodowego projektu GoSmart BSR o budżecie 1,8 mln euro. Zrealizował kilkadziesiąt prac badawczo-wdrożeniowych na zlecenie przedsiębiorstw krajowych i zagranicznych, przeprowadził szereg szkoleń z tematyki doskonalenia organizacji, w tym na zamówienie międzynarodowych firm konsultingowych. Pracował również jako ekspert dla Komisji Europejskiej oraz dla NCBiR i PARP.

    Polecamy

    Inne autora

    Inni Klienci oglądali również

    Zarządzanie dla bystrzaków

    Bądź bystrzakiem, sprawnie zarządzaj ludźmi!Zarządzanie nie jest prostą sprawą. Wymaga od menedżera stałego doskonalenia wiedzy i umiejętności. Nawet doświadczony kierownik może próbować inaczej spojrzeć na swoją pracę i dzięki odkryciu no...
    Produkt
    niedostępny

    Zarządzanie talentami w organizacji

    Coraz więcej firm opracowuje i wdraża programy tworzone z myślą o utalentowanych pracownikach. W gospodarce opartej na wiedzy zarządzanie talentami jest nie tylko kolejnym działaniem w ramach funkcji personalnej, lecz także składnikiem strategii przeds...
    45,00 zł

    Zarządzanie wiedzą a przewaga konkurencyjna przedsiębiorstwa międzynarodowego

    We współczesnej literaturze, zarówno naukowej, jak i publicystycznej, często podkreśla się znaczenie wiedzy w gospodarce. Powszechnie używane są terminy „gospodarka oparta na wiedzy” czy „gospodarka wiedzy”. Co jed...
    46,00 zł

    Zarządzanie procesowe w urzędach gmin

    W pracy zanalizowano przemiany zachodzące w administracji publicznej, ze szczególnym uwzględnieniem roli gmin, zmuszonych do podejmowania aktywnych działań usprawniających proces świadczenia usług publicznych ze względu na rosnące potrzeby odbio...

    Zarządzanie jakością żywności

    Pierwsze profesjonalne opracowanie, w którym zarządzanie jakością żywności zostało przedstawione w ujęciu technologiczno-menedżerskim. Głównym elementem tego ujęcia jest nowoczesne zastosowanie technologicznych i menedżerskich teorii jako...

    Zarządzanie ryzykiem pogodowym

    Lista przedsiębiorstw, których zyski są zależne od pogody jest bardzo długa i zawiera m.in. sektor energetyczny, rolniczo-sadowniczy, budownictwa, transportu, turystyczny, roz-rywkowy oraz browarniczy. Szacuje się, że pogoda bezpośrednio lub poś...

    Zarządzanie wartością spółki kapitałowej

    Zarządzanie wartością to koncepcja, która stała się obecnie podstawowym narzędziem kierowania przedsiębiorstwem. Poszerza ona zakres finansowych celów dzialalności przedsiębiorstwa o troskę nie tylko o własne interesy, ale także o relacje...
    28,00 zł

    Zintegrowane zarządzanie strategiczne rozwojem państwa Doświadczenia polskie

    Celem zasadniczym niniejszego opracowania jest przybliżenie dotychczasowego dorobku z zakresu programowania strategicznego w Polsce oraz przedstawienie koncepcji zintegrowania rozproszonych dotychczas strategii rozwoju państwa.

    Zarządzanie finansami

    Książka obejmuje podstawową wiedzę o finansach przedsiębiorstw z punktu widzenia finansowych skutków podejmowanych decyzji. Poszczególne problemy zostały zaprezentowane na przykładach w kontekście konkretnych sytuacji decyzyjnych, aby moż...

    Recenzje

    Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!