Informacja o cookies
Strona ksiegarnia.pwn.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych. Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach. Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrażasz zgodę na użycie tych ciasteczek. Więcej informacji, w tym o możliwości zmiany ustawień cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.
MENU

Zarządzanie miastem kreatywnym a rozwój zawodów kreatywnych(Miękka)

Aspekty teoretyczne i empiryczne

0.00  [ 0 ocen ]
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły »
Produkt niedostępny
Zarezerwuj i odbierz w księgarni stacjonarnej PWN
Dodaj do schowka

Zarządzanie miastem kreatywnym a rozwój zawodów kreatywnych

W książce przedstawiono nowe podejście do działań miast w pobudzaniu rozwoju sektorów i zawodów kreatywnych. W szczególności przedstawione zostały schematy mechanizmów wspierania lokalnej gospodarki, tworząc modelowe ujęcia działań opartych na lokalnych zasobach twórczych. W książce omówiono w szczególności:
• nowe podstawy poznawcze mogące mieć zastosowanie w miastach, dla których ważną kwestią jest rozwój potencjałów twórczych,
• paradygmat kreatywnego miasta oraz działania zmierzające do postrzegania kreatywności, jako źródła rozwoju gospodarczego,
• wpływ kreatywności i zawodów kreatywnych na rozwój miast oraz rynek pracy,
• znaczenie mediów społecznościowych w promocji kreatywnych miast,
• problematykę stymulowania rozwoju miast opartych na kreatywności.

Publikacja prezentuje ponadto wyniki analiz przeprowadzonych w ramach autorskich badań zorientowanych na politykę prorozwojową, nastawioną na rozwój zawodów kreatywnych. Ostateczny efekt dokonanych prac analitycznych znalazł swój wyraz w ujęciu wskazującym, że istnieją miasta, które mają cechy miast kreatywnych, a dotychczas nie były traktowane jako kreatywne.

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Paczka w RUCHu - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w urzędzie Poczty Polskiej - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa Pocztą Polską - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w Paczkomacie InPost - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa kurierem - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór własny w księgarni PWN - dostawa 3 dni robocze
    Ważne informacje o wysyłce:
    • Nie wysyłamy paczek poza granice Polski.
    • Dostawa do części Paczkomatów InPost oraz opcja odbioru osobistego w księgarniach PWN jest realizowana po uprzednim opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem.
    • Całkowity czas oczekiwania na paczkę = termin wysyłki + dostawa wybranym przewoźnikiem.
    • Podane terminy dotyczą wyłącznie dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Inni Klienci oglądali również

Wrocław kieszonkowy laminowany plan miasta 1:18 000

WrocławKoncert w Browarze Mieszczańskim, festiwal Nowe Horyzonty, a może poszukiwanie wszędobylskich krasnali? Dwustronnie laminowany kieszonkowy plan centralnych dzielnic Wrocławia pomoże szybko odnaleźć się w stolicy Dolnego Śląska....

1000 pytań Ekonomia finanse zarządzanie

Co łączy zakup kawy w automacie, darmową opiekę medyczną dla pracowników i budowę wielkiego lotniska w szczerym polu? Na ekonomii musi znać się każdy, bo każdy przecież podejmuje decyzje ekonomiczne. Odpowiedz na 1000 pytań i sprawdź, co wiesz n...

Prezydenci miast

Wybory prezydentów różnią się w poszczególnych miastach w wielu aspektach. Wspólne są termin i zasady wynikające z ordynacji. Czasami też łączy kampanie charakter rywalizacji między kandydatami popieranymi przez te same part...

Miasto Świętych Mężów

Ostatnia – i najbardziej ekscytująca – część trylogii „Poszukiwacze” Jak głosi stara wizygocka legenda, zanim Arabowie podbili Półwysep Iberyjski, siedmiu mnichów opuściło królestwo, by uratować cenne relikwie i skarby k...

Zarządzanie konkurencyjnością biznesu turystycznego w regionach

Książka "Zarządzanie konkurencyjnością biznesu turystycznego w regionach" jest adresowana do studentów, przedsiębiorców oraz pracowników sektora publicznego i społecznego działających w systemie zarządzania turystyką.

Rozwój dziecka Od 0 do 3 lat

Na rynku wydawniczym dostępnych jest mnóstwo poradników dla rodziców. Dlaczego wybrać właśnie tę książkę? To nie tylko czytelne kompendium wiedzy na temat procesów rozwojowych, jakim podlega dziecko od narodzin do trzeciego ...

Po rewolucji Konsolidacja demokracji w małych miastach Mława i Szczecinek

Interesujące studium socjologiczne dwóch małych miast, Mławy i Szczecinka, powtórzone po 10 latach od pierwszych badań. Poprzednie ukazywały przebieg procesu transformacji ustrojowej, te najnowsze poświęcone są zjawisku krzepnięcia demokr...

Wiedeń laminowany plan miasta 1:15 000

Wiedeń (Vienna)Imponująca katedra św. Szczepana, pałace dynastii Habsburgów, muzea pełne arcydzieł i kawiarnie pełne słodkości. Dwustronnie laminowany, wygodny w składaniu plan interesujących dla turysty, centralnych dzielnic Wiednia...

Zarządzanie wartością klienta

Aby osiągnąć i utrzymać zyskowność w długim okresie firmy muszą określić i wdrożyć właściwe strategie marketingowe oraz dokonać ich oceny według właściwych kryteriów. Dostępnych jest tu wiele wskaźników, wśród których jeden jest kluczowy: wartość ży...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!