MENU

Zarządzanie w mediach

(eBook)
0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
  • Druk: 2013

  • Autor: Tadeusz Kowalski

  • Wydawca: Wolters Kluwer Polska SA

  • Formaty:
    PDF
    (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Cena katalogowa: 42,00 zł
Najniższa cena z 30 dni: 31,08 zł
Cena produktu

Cena katalogowa – rynkowa cena produktu, często jest drukowana przez wydawcę na książce.

Najniższa cena z 30 dni – najniższa cena sprzedaży produktu w księgarni z ostatnich 30 dni, obowiązująca przed zmianą ceny.

Wszystkie ceny, łącznie z ceną sprzedaży, zawierają podatek VAT.

37,80
Dodaj do schowka
Dostępność: online po opłaceniu
Produkt elektroniczny Plik do pobrania po realizacji zamówienia

Zarządzanie w mediach

W książce omówiono teoretyczne i praktyczne aspekty strategicznego zarządzania firmami medialnymi i rozrywką. Dynamiczne zmiany i związane z nimi nowe wyzwania rynkowe wymagają od mediów długookresowego planowania oraz przewidywania trendów.

Autor podejmuje tak istotne zagadnienia jak:


zarządzanie zmianą w firmach medialnych,
analiza procesu podejmowania decyzji i ich rodzaje,
kształtowanie portfolio firm medialnych,
opracowanie planów finansowych i budżetów, decyzje dotyczące inwestycji,
marketing mediów i koncepcja zintegrowanej komunikacji marketingowej,
wizja przyszłości mediów i rozrywki oraz kierunków rozwoju poszczególnych ich rodzajów.
W opracowaniu



przedstawiono również specyfikę mediów i przemysłów medialnych w stosunku do innych obszarów praktyk biznesowych i rynkowych.

Informacje te zostały wzbogacone licznymi przykładami zaczerpniętymi z praktyki firm globalnych i krajowych.





Adresaci:


Publikacja jest przeznaczona zarówno dla osób zarządzających firmami medialnymi o różnym stopniu zorganizowania, od wielkich korporacji po małe innowacyjne przedsięwzięcia, jak i dla studentów, pracowników naukowych, badaczy i wszystkich osób interesujących się kulturą, komunikowaniem i mediami.





Szczególnym wymiarem problemów, z jakimi mają do czynienia media, jest - związane z ich naturą - połączenie elementów twórczych, kreatywnych z wymogami biznesu, ekonomicznej racjonalności i efektywności. Zasadniczym celem tej książki jest zwrócenie uwagi na najważniejsze w opinii autora elementy i aspekty zarządzania mediami w burzliwych czasach znaczących przemian.


Fragment Wstępu

  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
    Minimalne wymagania sprzętowe:
    procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    Pamięć operacyjna: 512MB
    Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
    Minimalne wymagania oprogramowania:
    System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
    Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
    Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
Wstęp | str. 7

1. Wprowadzenie do zarządzania w mediach | str. 13

Dziedzina badań | str. 14

Praktyka akademicka | str. 20

Dorobek piśmienniczy | str. 22

Współczesne stanowiska badawcze | str. 37

2. Innowacyjność i zmiana jako rutynowa praktyka firm medialnych | str. 40

Zaangażowanie finansowe | str. 41

Wpływ struktury rynku | str. 52

Zarządzanie zmianą | str. 56

Badania nad zarządzaniem zmianą w firmach medialnych | str. 62

3. W poszukiwaniu panaceum | str. 65

Zarządzanie zawartością w mediach | str. 67

Innowacje w zawartości mediów | str. 84

Od łańcucha wartości do sieci wartości | str. 87

4. Pracownicy mediów | str. 90

Teorie zarządzania pracownikami | str. 91

Twórcy i "transformersi" | str. 98

Liderzy w firmach medialnych | str. 104

5. Podejmowanie decyzji | str. 111

Proces decydowania | str. 112

Menedżerowie są tylko ludźmi | str. 118

Decyzja autorytarna | str. 127

Decyzja eksperta | str. 127

Decyzja poprzez uśrednienie indywidualnych opinii | str. 128

Decyzja grupowa podejmowana większością | str. 128

Decyzja grupowa podejmowana przez mniejszość | str. 128

Decyzja w drodze konsensu | str. 128

Decyzja przez zaniechanie | str. 129

Decyzja klik | str. 129

6. Portfolio firm medialnych | str. 131

Zarządzanie portfolio | str. 132

Analiza portfela | str. 139

Portfolio firm medialnych | str. 148

7. Finanse firm medialnych | str. 155

Dylematy zysku i odpowiedzialności | str. 157

Plany i budżety | str. 160

Analizy i wskaźniki | str. 173

Inwestycje | str. 181

8. Marketing i komunikacja marketingowa | str. 186

Od 4P do 4C | str. 188

Analizy i badania | str. 199

Zarządzanie marką | str. 208

9. Strategie i wizje | str. 213

Firmy medialne w XXI wieku | str. 214

Wydawcy książek | str. 218

Wydawcy czasopism | str. 226

Wydawcy gazet | str. 233

Biznes filmowy | str. 240

Muzyka popularna | str. 246

Przemysł radiowy | str. 252

Przemysł telewizyjny | str. 259

Firmy internetowe - media strumieniowe | str. 270

10. Wyzwania przyszłości dla zarządzania w mediach | str. 279

Diagnoza zmian | str. 279

Oczekiwania i problemy | str. 285

Zakończenie | str. 289

Bibliografia | str. 291

Indeks | str. 303
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

Inni Klienci oglądali również

45,75 zł
61,00 zł

Zarządzanie przedsiębiorstwem przemysłowym we współczesnej gospodarce. Wydanie II

Rozwój przedsiębiorstw przemysłowych w XXI wieku następuje w warunkach niezwykle zmiennych, wyrażających się ciągłą turbulencją i złożonością otoczenia tak, iż niekiedy można odnieść wrażenie, że następuje on w chaosie. Globalizacja rynkó...
17,16 zł
22,00 zł

Media w edukacji

Nie bez powodu Ministerstwo Edukacji Narodowej wprowadziło do szkół obowiązkowy przedmiot – edukację medialną. Dynamiczny rozwój masmediów i hipermediów ma dominujące znaczenie w dokonujących się kulturowo przemianach....
22,36 zł
26,00 zł

Zarządzanie jakością w klubie sportowym

Osiągnięcia sportowe uzyskane na mistrzostwach Polski, Europy, świata czy podczas igrzysk olimpijskich to rezultat wieloletnich przygotowań. Od czasu gdy zaczęto zwracać większą uwagę na piramidę szkolenia, nie tylko w jego aspekcie sportowym, ale też ...
22,68 zł
25,20 zł

Studia o mediach, kulturze i komunikacji

Książka zawiera szereg szkiców, których wspólną cechę stanowi refleksja nad współczesną kulturą. Ten przeznaczony dla studentów dziennikarstwa zbiór tekstów porusza kluczowe tematy mediologii. Zastosowan...
48,75 zł
65,00 zł

Zarządzanie współczesnymi przedsiębiorstwami. Uwarunkowania strategiczne, innowacyjne i kulturowe. Tom 7

Siódmy tom Prac Naukowych Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku zawiera opisy wybranych problemów funkcjonowania współczesnych przedsię­biorstw. Opisy te koncentrują się w trzech obszarach:- zagadnienia strategiczne w przedsi...
34,50 zł
46,00 zł

Zapobieganie i zarządzanie kryzysem finansowym

Głównym celem niniejszej publikacji jest identyfikacja przyczyn rosnącego ryzyka systemowego oraz ocena działań podejmowanych w skali międzynarodowej, aby to ryzyko minimalizować, a w konsekwencji zapobiegać kryzysom finansowym lub ograniczać ic...
30,24 zł
33,60 zł

Media and Globalization. Different Cultures, Societies, Political Systems

Media and globalization – different cultures, societies, political systems, a publication edited by Ilona Biernacka-Ligięza, is a valuable read that is likely to be of interest to researchers and students exploring a variety of fields of study. T...
12,56 zł
13,95 zł

Zarządzanie ryzykiem w systemach logistycznych

Przedsiębiorstwo jest w całości obszarem występowania ryzyka, stąd tak istotne jest zrozumienie terminu „ryzyko”. Ryzyko w systemie logistycznym wynika z braku kompletnych i pewnych informacji, złożoności zachodzących procesów w posz...
39,75 zł
53,00 zł

Zarządzanie dziś i jutro. Tom 16

Procesy gospodarcze współczesnej ekonomii charakteryzują się dużym dynamizmem, nowymi trendami w zarządzaniu, a także niebywałym rozwojem i upowszechnieniem wysokich technologii. Częste zmiany otoczenia gospodarczego skłaniają przedsiębiorstwa d...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!