MENU

Zarządzanie wiedzą marketingową w strukturach sieciowych sektora produktów informatycznych

(eBook)
0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
  • Druk: Katowice, 2016

  • Autor: Izabela Sztangret

  • Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach

  • Formaty:
    PDF
    (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Dostępne formaty i edycje
Rok wydania
Cena
Cena katalogowa: 32,00 zł
27,52
Dodaj do schowka
Dostępność: online po opłaceniu
Produkt elektroniczny Plik do pobrania po realizacji zamówienia

Zarządzanie wiedzą marketingową w strukturach sieciowych sektora produktów informatycznych

Praca składa się z pięciu rozdziałów. Rozdział pierwszy ma charakter czysto teoretyczny i obejmuje definicję oraz charakterystykę wiedzy i wiedzy marketingowej, modele sieci wartości ujęte przez pryzmat zarządzania wiedzą oraz koncepcje budowy wiedzy marketingowej przez przedsiębiorstwa w relacjach z partnerem i klientem. Rozdział drugi poświęcono systemowi i narzędziom zarządzania wiedzą marketingową. W rozdziale trzecim scharakteryzowano kategorię struktury sieciowej i zdiagnozowano motywy relacji sieciowych w świetle systemowych wartości produktu informatycznego. Zidentyfikowano podmioty relacji sieciowych powołanych do tworzenia informatycznych produktów systemowych. Określono zasady współpracy opartej na dyfuzji wiedzy w sieci partnerów IT. Rozdział czwarty obejmuje charakterystykę metasegmentów docelowych sektora IT w Polsce w ujęciu ilościowym i jakościowym. W rozdziale piątym zaprezentowano elementy modelu zrealizowanych badań, charakteryzując szczegółowo cele, założenia i metody badawcze. Przedstawiono również charakterystykę próby badawczej.

  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
    Minimalne wymagania sprzętowe:
    procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    Pamięć operacyjna: 512MB
    Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
    Minimalne wymagania oprogramowania:
    System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
    Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
    Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
Wstęp	9
Rozdział I
Zarządzanie wiedzą marketingową w organizacji sieciowej – aspekty teoretyczne	21
1. Koncepcje wiedzy i zarządzania wiedzą w organizacji	21
1.1. Podejście japońskie	31
1.2. Podejście procesowe	35
1.3. Podejście zasobowe	41
1.4. Podejście integralne/holistyczne	48
2. Modele sieci wartości a wiedza marketingowa		52
3. Koncepcje zarządzania wiedzą marketingową		58
3.1. Procesowe ujęcie zarządzania wiedzą marketingową	61
3.2. Strukturalne ujęcie zarządzania wiedzą marketingową	65
4. Wiedza marketingowa w strukturach sieciowych	69
4.1. Wiedza, umiejętności i kompetencje marketingowe przedsiębiorstwa i jego partnerów	70
4.2. Wiedza marketingowa jako przedmiot relacji z klientem	76
Rozdział II
Systemy i narzędzia zarządzania wiedzą marketingową	83
1. Zespoły wiedzy, podmioty i ich relacje	83
1.1. Praktycy, konstruktorzy, dowódcy wiedzy w systemach zarządzania wiedzą marketingową. Domeny uczestników wspólnoty jako determinanta pozycji w sieci wiedzy	88
1.2. Community of Practice jako forma wspólnoty praktyków wiedzy marketingowej	91
2. Wiedza marketingowa jako determinanta pozycji negocjacyjnej partnerów sieci	98
3. Praktyki służące rozwijaniu wiedzy i ich narzędzia (na przykładzie sektora IT)	108
3.1. Narzędzia wspólnot wiedzy oparte na technologiach informatycznych	109
3.2. Marketing relacyjny i komunikacja marketingowa jako formy kreowania i dyfuzji wiedzy	118
3.3. Stan B+R w sektorze IT jako wyraz zarządzania wiedzą marketingową	124
3.4. Dostawcy usług badawczych dla sektora IT w Polsce	127
3.5. Zewnętrzne wsparcie dla zarządzania wiedzą	129
Rozdział III
Związki sieciowe firm w procesach kształtowania, komunikacji i wymiany systemowych produktów informatycznych	140
1. Struktury sieciowe i ich produkty – identyfikacja kategorii badawczej	140
2. Motywy rozwoju relacji sieciowych w świetle systemowych korzyści produktów informatycznych		145
3. Systemowe produkty informatyczne i ich modele	149
3.1. Pojęcie i atrybuty produktów informatycznych	149
3.2. Modele teoretyczne systemowych produktów informatycznych	155
4. Międzysektorowy i subsektorowy ekosystem biznesu informatycznego a podmioty relacji sieciowych na wybranym przykładzie subsieci 		161
5. Charakter relacji i zasady współpracy w sektorze IT	172
5.1. Centra kompetencyjne jako podmioty dyfuzji wiedzy	172
5.2. System kooperacji kwalifikowanej w sektorze IT	175
5.3. Efekty dyfuzji i interuprocesowienia wiedzy w relacjach podmiotów sektora produktów IT i partnerów sfery handlu	190
Rozdział IV
Klient w sieci wiedzy przedsiębiorstw sektora produktów informatycznych	194
1. Metasegmenty docelowe sektora IT w Polsce	194
2. Najwięksi dostawcy rozwiązań i usług IT dla segmentów biznesowych w Polsce − ujęcie ilościowe i jakościowe	197
3. Sposoby i narzędzia współkreowania produktu systemowego w relacjach opartych na wiedzy, przedsiębiorstwo – klient finalny/użytkownik	207
3.1. Praktyki kreowania rynków i współpracy z klientem w firmie Intel		207
3.2. Klienckie wspólnoty wiedzy w firmie Microsoft	209
3.3. Centra klienckiego kreowania produktu w firmie HP	212
3.4. Sposoby usieciowienia wiedzy w firmie Apple		214
3.5. Praktyki kreowania wiedzy w firmie IBM 		216
3.6. Sposoby kreowania wiedzy we wspólnotach podmiotów poszerzonego rdzenia sieci i kręgu sieci	219
Rozdział V
Model procesu i struktury zarządzania wiedzą marketingową w organizacjach sieciowych systemowych produktów IT		227
1. Organizacja i model badawczy, metody, narzędzia i próba badawcza	227
2. Holistyczny model zarządzania wiedzą marketingową przedsiębiorstw sektora IT	236
3. Profil relacji sieciowych podmiotów multisektora IT 	240
4. Model budowy kompetencji marketingowych na przykładzie wybranej sieci 	243
5. Profil kooperanckich i klienckich wspólnot wiedzy w grupie promotorów, podmiotów poszerzonego rdzenia sieci i kręgu sieci	244
Zakończenie	249
Załącznik		253
Bibliografia	255
Spis rysunków	279
Spis tabel	281
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

Inni Klienci oglądali również

13,50 zł
15,00 zł

Rozmowy o rynku książki 12

Kolejny, dwunasty już tom publikacji „Rozmowy o rynku książki” to zbiór 32 wywiadów publikowanych w dwutygodniku „Biblioteka Analiz” w 2012 roku. Bohaterami drukowanych w tomie obszernych rozmów byli przeds...
11,70 zł
13,00 zł

Rozmowy o rynku książki 2011

Kolejny, jedenasty już tom publikacji „Rozmowy o rynku książki” to zbiór 41 wywiadów publikowanych w dwutygodniku „Biblioteka Analiz” w 2011 roku. Bohaterami drukowanych w tomie obszernych rozmów byli przeds...
45,58 zł
53,00 zł

Zarządzanie ryzykiem transmisji zakłóceń we współdziałaniu przedsiębiorstw w łańcuchach dostaw

Celem poznawczym pracy jest diagnoza transmisji i wzmacniania zakłóceń we współdziałaniu przedsiębiorstw w łańcuchach dostaw. W rozważaniach podporządkowanych realizacji celu poznawczego przyjęto zasadę strukturalizmu metodologicznego. Gł...
29,40 zł
49,00 zł

Nowoczesne zarządzanie poprzez controlling procesów

Książka porządkuje duży obszar zagadnień związanych z zarządzaniem poprzez controlling procesów. Mnogość zagadnień zawartych w tych obszarach (controlling i podejście procesowe) może powodować zagubienie, a w konsekwencji niechęć przedsiębiorc&o...
33,12 zł
36,80 zł

Nauki pedagogiczne w perspektywie społeczeństwa wiedzy i pracy, t. I

Włocławskie Towarzystwo Naukowe wraz z Wyższą Szkołą Humanistyczno-Ekonomiczną opublikowało po dwa tomy książek pt. „Pedagogika pracy i andragogika w konstelacji europejskiej i globalnej” (2005), „Pedagogika pracy i andragogika z myśl...
43,20 zł
54,00 zł

Zarządzanie zasobami ludzkimi w otoczeniu międzynarodowym. Kulturowe uwarunkowania

Umiejętność radzenia sobie w otoczeniu międzynarodowym jest jedną z najważniejszych kompetencji każdego menedżera. Podstawą sukcesu menedżera jest właściwa komunikacja. Aby ten cel osiągnąć, niezbędne jest zrozumienie postaw oraz zwyczajów wsp&o...
135,00 zł
150,00 zł

Pożary - kompendium wiedzy

Ogień to żywioł, który pojawia się nagle. Rozprzestrzenia się bardzo szybko i niekontrolowanie, dlatego bardzo ważna jest pierwsza reakcja strażaka. Musi wiedzieć dokładnie z czym walczy i jakich środków może w tym celu użyć. „Pożar...
66,36 zł
79,00 zł

Zarządzanie instytucjami kredytowymi. Wydanie 2

Instytucje kredytowe to podmioty o specyficznym zakresie i modelu działania, których cele i stosowane praktyki biznesowe przynajmniej częściowo muszą respektować rolę, jaką przypisano im w gospodarce. To także podmioty o skomplikowanej strukturz...
13,78 zł
18,37 zł

Koncepcje zarządzania wiedzą w przedsiębiorstwie innowacyjnym

Monografia posiada charakter teoretyczno-empiryczny i składa się z czterech rozdziałów. W pierwszym rozdziale wyjaśniono różnice pomiędzy takimi pojęciami, jak: dane, informacje, wiedza i mądrość. Zaprezentowano różne ujęcia zarząd...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!