MENU

Zasada najniższej energii. Dlaczego nam się nie chce i jak to wykorzystać w komunikacji, zarządzaniu, marketingu i sprzedaży

(eAudiobook)
0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
  • Druk: 2023

  • Autor: Michał Słotwiński

  • Lektor: Tomasz Urbański

  • Wydawca: MT Biznes

  • Formaty:
    mp3
    (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Cena katalogowa: 44,90 zł
40,41
Dodaj do schowka
Dostępność: online po opłaceniu
Produkt elektroniczny Plik do pobrania po realizacji zamówienia

Zasada najniższej energii. Dlaczego nam się nie chce i jak to wykorzystać w komunikacji, zarządzaniu, marketingu i sprzedaży

Jak wykorzystać ludzką skłonność do unikania wysiłku i chodzenia na skróty, by lepiej komunikować się, zarządzać i sprzedawać!

Choć nie zawsze to dostrzegasz, spotykasz się z nią na każdym kroku. Zasada najniższej energii to naturalna, ewolucyjna ludzka skłonność do oszczędzania energii – powód, dla którego nie robimy rzeczy, które powinniśmy robić, a kiedy już je robimy, wybieramy tę łatwiejszą drogę.

Ten niepozorny fakt okazuje się mieć niebagatelne znaczenie dla naszej komunikacji, kształtowania dobrych i złych nawyków, dla sposobu, w jaki łączymy się w grupy i pary, sprzedajemy i kupujemy, w jaki projektujemy nasze otoczenie, zarządzamy swoimi zespołami, ale też w jaki podlegamy zarządzaniu jako podwładni. Dzięki analizie tego zjawiska dowiesz się między innymi:
• Jak poprowadzić klienta drogą najmniejszego oporu do kupna.
• Jak reklamować, by być zauważonym i skłonić do działania.
• Jak ustalać zasady, które będą przestrzegane.
• Jak kształtować nawyki swoje i innych.
• Jak pytać, by uzyskać prawdziwą i precyzyjną odpowiedź.
• Czemu łatwiej jest być szefem despotą, i czemu warto nim jednak nie być.
• Jak szybko dostać odpowiedź na email.
Przy okazji odkryjesz, co naprawdę sprzedajemy, kiedy pracujemy, czemu pierścionek zaręczynowy powinien kosztować dwie wypłaty, i czemu warto stosować emotikony.
To książka dla każdego, kto chce doskonalić swoje zdolności komunikacyjne, sprzedażowe, umiejętności przywódcze i strategiczne, czy też pragnie lepiej zrozumieć motywacje, stojące za ludzkimi decyzjami. Napisana jest z zgodnie z zasadą, którą opisuje – tak, by łatwiej było kontynuować czytanie, niż je przerwać: podzielona na krótkie rozdziały i podrozdziały, bogata w obrazowe przykłady, odniesienia, historie i ciekawostki, uzupełniona o notatki, ułatwiające powrót do najważniejszych zagadnień i wniosków. Michał Słotwiński – menedżer, lider i ekspert od ponad dziesięciu lat związany z branżą contact center. Zafascynowany sztuką skutecznej komunikacji. Obsługą klienta, sprzedażą, wsparciem rekrutacji oraz badaniami rynku zajmuje się na rynkach polskim, czeskim i słowackim. W przeszłości recenzent poetycki i teatralny oraz kompozytor muzyki teatralnej. Zasada najniżej energii jest jego debiutem. Wcześniej publikował między innymi w magazynie literackim „Odra”.

  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
    Minimalne wymagania sprzętowe:
    procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    Pamięć operacyjna: 512MB
    Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
    Minimalne wymagania oprogramowania:
    System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
    Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
    Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
Wstęp 9
Jesteśmy po prostu leniwi? 13
Sprzedaż i marketing 21
1. Efekt czystej ekspozycji 23
2. Technika 1. Kosztowne „nie” 25
3. Technika 2. Wspólna droga 30
4. Technika 3. Nie ma problemu 33
5. Marketing 35
Zarządzanie 43
1. Koszt przeciwko kosztowi 45
2. Rządy twardej ręki i ślepe posłuszeństwo 52
3. Zarządzanie i przywództwo 61
3.1. Właściwe przywództwo, niedostatki zarządzania 66
3.2. Właściwe zarządzanie, niedostatki przywództwa 68
3.3. Jednoczesne niedostatki przywództwa i zarządzania 71
3.4. Coś nie działa – i co dalej? (czyli naprawa nieświecącej
lampy poprzez wymianę uszczelek pod zlewem) 74
4. Trenuj ciężko, walcz łatwo 79
5. Organizacja własnej pracy 86
Komunikacja 95
1. Wejście i wyjście 96
2. Kto pyta dobrze, nie błądzi 101
3. Ramowanie 108
4. Modelowanie zachowań 112
5. Dyscyplina i kształtowanie nawyków 118
6. W biurze czy z domu? 122
Myślenie 137
Rynki 143
1. Pożądanie niedostępnego – energia a cena 143
2. Kosztowny sygnał 148
3. Transakcje z udziałem energii 154
Nowy faktor 165
Podsumowanie, notatki 169
Bibliografia 181
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR
(mp3)
Brak informacji

Inni Klienci oglądali również

35,91 zł
39,90 zł

Coach wart bilion dolarów. Zasady przywództwa według Billa Campbella, słynnego coacha z Doliny Krzemowej

W Dolinie Krzemowej Bill Campbell był powszechnie znaną postacią. Nazywano go "Trenerem", gdyż niegdyś odnosił sukcesy w sporcie. Był coachem takich tuzów jak Steve Jobs, Sergey Brin, Larry Page czy Jack Dorsey. Więcej - był także ich ...
33,30 zł
37,00 zł

Komunikacja kreatywna. Jak być dobrym mówcą i sprawnym rozmówcą

Umiejętność dyskusji i przekonywania jest dużą sztukąMarek Strączek dzieli się w audiobooku doświadczeniem i przekonaniami, jak w rozmowie być stroną dominującą i skutecznie przekonać kogoś do naszych poglądów i racji. Wypowiedzi, kt...
49,49 zł
54,99 zł

Lider sprzedaży. Jak angażować handlowców w aktywną sprzedaż

Ta książka to poradnik dla lidera. Pomoże Ci zbudować dobre relacje z zespołem — tak, by rósł i rozkwitał, a nie grzązł we wzajemnych pretensjach, animozjach i chorej rywalizacji. Zobaczysz też, jak stosować szeroko omówioną w tej k...
33,21 zł
36,90 zł

Nie chcesz wiedzieć

Dla Agaty przeszłość nie istnieje. Za to przyszłość nie ma przed nią tajemnic. Spogląda w karty i widzi w nich to, co może się wydarzyć. Każdą drogę, każdą ścieżkę. I wie, która z nich oznacza niebezpieczeństwo. Przynajmniej tak uważała do tego ...
31,05 zł
34,50 zł

Zarządzanie i Kierowanie Własną Energią. Kronika Akaszy Wtajemniczenie. cz. 6

ZARZĄDZANIE I KIEROWANIE WŁASNĄ ENERGIĄ. Seria: Kronika Akaszy Wtajemniczenie. cz. 6 Okazuje się, że energia jest znacznie cenniejsza w pracy umysłu na rzeczywistością, niż materia. Bierze się to stąd, iż to, co zewnętrzne, pozostaje poza perce...
40,41 zł
44,90 zł

Co chce wiedzieć klient?

Konsument w erze cyfrowej hiper-informacji Obecnie klienci funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności informacji. Niezależne badania przeprowadzone przez Google i Forrester wykazały, że średnio około 70 procent nabywców ponad połowę ...
26,01 zł
29,90 zł

Niechciany gość

Pełen niespodziewanych zwrotów akcji thriller, napisany przez autorkę bestsellerów Para zza ściany i Nieznajoma w domu. W Catskills panuje zima, a Mitchell’s Inn, hotel ukryty wśród górskich la...
34,71 zł
39,90 zł

W zasadzie niegroźna

PIĄTA CZĘŚĆ TRYLOGII W PIĘCIU CZĘŚCIACH Łatwo się zniechęcić, gdy twoja planeta została zniszczona z powodu niepotrzebnej międzygalaktycznej obwodnicy, kobieta, którą kochasz, zniknęła wskutek nieporozumienia związanego...
29,66 zł
32,95 zł

Julia Roberts. Na własnych zasadach

„Jestem zwykłą osobą, która ma niezwykłą pracę” – mówi o sobie Julia Roberts, jedna z największych i najlepiej opłacanych gwiazd Hollywood. Sama sięga po to, czego chce – czy jest to wymarzona rola, czy kandydat na...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!