MENU

Zaufanie w zarządzaniu

(eBook)
0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
  • Druk: Warszawa, 2013

  • Autor: Joanna Paliszkiewicz

  • Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN

  • Formaty:
    mobi
    ePub
    (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Dostępne formaty i edycje
Rok wydania
Cena
Cena katalogowa: 59,00 zł
41,30
Dodaj do schowka
Dostępność: online po opłaceniu
Produkt elektroniczny Plik do pobrania po realizacji zamówienia

Zaufanie w zarządzaniu

Obecna rzeczywistość gospodarcza wymusza na przedsiębiorstwach konieczność współpracy w strategicznych, często bardzo kosztownych i ryzykownych obszarach działalności, takich jak np. badania i rozwój. Jednocześnie zadania delegowane na pracowników są coraz bardziej złożone, a wiedza i informacja są główną wartością organizacji, czego przykładem może być działalność firm consultingowych. Wszystkie te aspekty wymagają od przedsiębiorstw uwzględnienia tak ważnego czynnika, jakim jest zaufanie.

Autorka wnikliwie analizuje takie aspekty zaufania w zarządzaniu, jak:

- zaufanie w teoriach zarządzania zasobami ludzkimi,
-zarządzania wiedzą oraz zarządzania kryzysem,
- zarządzanie i kreowanie zaufania w zarządzaniu przedsiębiorstwem,
-zaufanie w relacjach między współpracownikami,
- podwładnymi i przełożonymi,
- zaufanie między partnerami biznesowymi oraz między firmą i jej klientami.

Teorie przedstawione w książce poparte są badaniami przeprowadzonymi na grupie polskich przedsiębiorstw.

Książka adresowana jest do osób zajmujących się badaniami kapitału ludzkiego, menedżerów i specjalistów z zakresu zarządzania i socjologii zarządzania. Może być wykorzystana również w procesie dydaktycznym na uczelniach wyższych do przedmiotu - zarządzanie zaufaniem.

  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
    Minimalne wymagania sprzętowe:
    procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    Pamięć operacyjna: 512MB
    Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
    Minimalne wymagania oprogramowania:
    System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
    Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
    Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
Wstęp                                                                     7

ROZDZIAŁ 1. Orientacja na zaufanie w teoriach zarządzania przedsiębiorstwem                                                 13

1.1. Interdyscyplinarny charakter badań nad zaufaniem                     13
1.2. Badania nad zaufaniem w wybranych teoriach zarządzania             23
1.2.1. Zaufanie w teorii zarządzania zasobami ludzkimi                 23
1.2.2. Zaufanie w teorii zarządzania wiedzą                           32
1.2.3. Zaufanie w teorii zarządzania kryzysem                         44

ROZDZIAŁ 2. Zarządzanie zaufaniem w przedsiębiorstwie                       49

2.1. Złożoność zaufania jako przedmiot zarządzania                       49
2.1.1. Różnorodność zaufania                                       49
2.1.2. Wieloaspektowość opisu zaufania                               53
2.2. Procesy zarządzania zaufaniem                                       57
2.2.1. Zarządzanie procesem kreowania zaufania                       57
2.2.2. Konsekwencje utraty zaufania                                 67
2.2.3. Zarządzanie procesem odbudowy zaufania                       70

ROZDZIAŁ 3. Zarządzanie zaufaniem w relacjach wewnętrznych i zewnętrznych przedsiębiorstwa                                       74

3.1. Relacje zaufania w przedsiębiorstwie                                 74
3.1.1. Zaufanie organizacyjne                                       74
3.1.2. Zaufanie między podwładnymi a przełożonymi                   82
3.1.3. Zaufanie między współpracownikami                           95
3.2. Zaufanie w relacjach przedsiębiorstwa z otoczeniem                   98
3.2.1. Zaufanie w relacjach z partnerami biznesowymi                 98
3.2.2. Zaufanie w relacjach z klientami                               106
3.2.3. Zaufanie społeczne                                           112

ROZDZIAŁ 4. Orientacja na zaufanie w przedsiębiorstwach i jej wpływ na wyniki                                                             117

4.1. Metodologiczne założenia badań orientacji przedsiębiorstwa na zaufanie                                                       117
4.1.1. Założenia do badań                                           117
4.1.2. Metody pozyskiwania wiedzy o zaufaniu                         118
4.1.3. Metody gromadzenia danych o zaufaniu                         123
4.1.4. Metoda oceny poziomu orientacji na zaufanie                   125
4.2. Orientacja na zaufanie w wybranych polskich przedsiębiorstwach       132
4.2.1. Przedmiot i zakres prowadzonych badań empirycznych           132
4.2.2. Orientacja menedżerów i przedsiębiorstw na kreowanie zaufania   135
4.2.3. Wpływ orientacji na zaufanie na wyniki przedsiębiorstw           141
4.3. Kierunki dalszych badań nad zaufaniem                             157

Podsumowanie                                                           162
Bibliografia                                                               168
Spis rysunków                                                             193
Spis tabel                                                                 194
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR
(epub)
Brak informacji
(mobi)
Brak informacji

Inni Klienci oglądali również

17,20 zł
20,00 zł

Labirynt zaufania w firmie

Skąd się biorą idealni pracownicy? Co stanowi o sukcesie firmy? Jak sprawić, by okazane zaufanie nie stało się oznaką naiwności i gwoździem do trumny, a jednocześnie nie wpaść w pułapkę autorytarnego stylu kierowania załogą?Właściwe zarządz...
32,68 zł
38,00 zł

Teoria decyzji a kształtowanie wartości w zarządzaniu

Od Autorki:Książka odnosi się do torów decyzji, w sposób oczywisty tłumacząc teorię względności, którą rozumie wielu, ale nikt nie potrafi „rozpisać jej” poprzez wzory. Nie ma recepty na życie, bo dobra nie ...
26,10 zł
29,00 zł

Gliwicki Teatr Muzyczny w panoramie instytucji kultury regionu. Otoczenie - działalność - wyzwania w zarządzaniu - dziedzictwo

Niniejsza publikacja stanowi próbę przedstawienia najważniejszych nurtów aktywności Gliwickiego Teatru Muzycznego jako instytucji kultury na tle jego bogatej historii, jak również w kontekście tradycji muzycznych regionu śląsko-dąb...
27,00 zł
30,00 zł

Matematyka w ekonomii i zarządzaniu w przykładach i zadaniach

Książka przygotowana z myślą o studentach pierwszego roku studiów w zakresie zarządzania, rachunkowości i finansów przedsiębiorstw oraz gospodarki międzynarodowej, którym ma umożliwić samodzielne opanowanie materiału. Stąd duży nac...
66,36 zł
79,00 zł

Ryzyko operacyjne w naukach o zarządzaniu

Chcesz zapewnić ciągłość działania swojej firmie – naucz się zarządzać ryzykiem operacyjnymRyzyko operacyjne jest obecnie nieodłącznym elementem funkcjonowania każdego przedsiębiorstwa. Zarządzanie nim wymaga nowego podejścia, uwzględ...
80,84 zł
94,00 zł

Nauki o zarządzaniu dla przedsiębiorstw i biznesu

Monografia jest zbiorem opracowań licznych autorów oferujących rozważania i propozycje z zakresu współczesnej organizacji przedsiębiorstwa, ich rodzajów, znaczenia, metod funkcjonowania i zarządzania oraz przejawów restruktu...
32,40 zł
36,00 zł

Rzeczywistość gospodarcza w ekonomii i zarządzaniu

Zespół autorski przekazuje Czytelnikom monografię prezentującą wnioski płynące z rozważań na temat rzeczywistości gospodarczej w ekonomii i zarządzaniu w kontekście turbulencyjnych zmian otoczenia. Zmiany, z którymi na przestrzeni ostatni...
30,96 zł
36,00 zł

Nauki o zarządzaniu

Celem niniejszej pracy jest podsumowanie dotychczasowego, bogatego, wielokierunkowego, łączącego różne perspektywy, dorobku dyscypliny nauk o zarządzaniu, ze szczególnym uwzględnieniem rozwoju katowickiej szkoły zarządzania. Monografia je...
35,91 zł
39,90 zł

Zaufaj mi

Luke Dantry pracuje dla swego ojczyma Henry'ego – jedynego członka rodziny, jaki mu jeszcze pozostał – anonimowo poszukując w internecie potencjalnych terrorystów. Henry stoi na czele waszyngtońskiej firmy analityczno-doradczej Shawc...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!