Uwaga: Nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celu dostosowania serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz w celach statystycznych i reklamowych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy badawcze. W programie służącym do obsługi Internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.
MENU

Zrób to sam z Arduino(Miękka)

Zaawansowane projekty dla doświadczonych twórców

0.00  [ 0 ocen ]
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły »
Cena detaliczna: 69,00 zł
51,75
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 17,25 zł
Stan magazynowy:Duża ilość
Dodaj do schowka
Wysyłka: 24h
Dostawa
Produkt posiadamy w magazynie i wyślemy go w ciągu 24 godzin w dni robocze.

Uwaga! Całkowity czas oczekiwania na zamówienie = czas wysyłki podany na stronie każdego produktu + dostawa przez przewoźnika. 
Podane terminy dotyczą dni roboczych (poniedziałek-piątek,
z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
Dostawa i płatność
Cennik dostaw
Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski.
Dostawa gratis dla paczek o wartości od 129 zł.
Płatność elektroniczna (PayU, BLIK)
Kiosk RUCHu - odbiór osobisty
5,99 zł
Poczta Polska - odbiór w punkcie
7,99 zł
Kurier pocztowy
9,99 zł
Paczkomaty InPost
9,99 zł
Kurier
14,99 zł
Odbiór w księgarni PWN
GRATIS
Płatność za pobraniem
Kiosk RUCHu - odbiór osobisty
8,99 zł
Poczta Polska - odbiór w punkcie
9,99 zł
Kurier pocztowy
11,99 zł
Kurier
17,99 zł

Zrób to sam z Arduino

Po opanowaniu podstaw, okiełznaniu lutownicy i zaprogramowaniu jakiegoś robota (albo i dwóch), masz już umiejętności, które pozwolą ci na kolejny krok w używaniu Arduino.
Ale gdzie szukać nowych pomysłów po zrealizowaniu wszystkich pozycji ze swojej listy projektów?
Zrób to sam z Arduino poprzez różne, praktyczne i rozrywkowe, projekty dla średniozaawansowanych pokaże ci, co zrobić, aby nie zaniedbywać praktyki w majsterkowaniu. Możesz wzbogacić swoje inżynieryjne i elektroniczne know-how, wykonując 10 złożonych projektów:
• Gra z pomiarem czasu reakcji, z wykorzystaniem możliwości pracy Arduino w czasie rzeczywistym
• Przyrząd do wytrawiania własnych płytek drukowanych
• Regulowany zasilacz ze zmiennym napięciem
• Kinetyczny rotomat wystrojony w diody LED
• Asystent parkowania w garażu, sygnalizujący doskonałe zaparkowanie
• Praktyczny i barwny miernik pH
• Chronograf balistyczny, który potrafi mierzyć prędkość wylotową wiatrówek, broni pneumatycznej i śrutowej
• Oszczędzacz akumulatora, który zapobiega przypadkowemu rozładowaniu
• Generator fali kwadratowych
• Termometr pokazujący temperaturę za pomocą sekwencji kolorowych diod LED.
Każdy projekt zaczyna się od listy wymaganych narzędzi i elementów, a następnie podane są instrukcje, pełny szkic oraz szablony do wykonania drukowanej płytki, jak również wskazówki dotyczące konstrukcji trwałej obudowy. Znajdziesz tu również uwagi autora, które z pewnością zainspirują cię do własnych wynalazków.
Skompletuj podzespoły, przyszykuj lutownicę i przygotuj się na zdobycie nowych umiejętności związanych z używaniem Arduino dzięki
Zrób to sam z Arduino.

Autor przekładu: Maciej Baranowski na zlecenie WITKOM Witold Sikorski.



Patroni medialni:

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Paczka w RUCHu - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w urzędzie Poczty Polskiej - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa Pocztą Polską - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w Paczkomacie InPost - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa kurierem - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór własny w księgarni PWN - dostawa 3 dni robocze
    Ważne informacje o wysyłce:
    • Nie wysyłamy paczek poza granice Polski.
    • Dostawa do części Paczkomatów InPost oraz opcja odbioru osobistego w księgarniach PWN jest realizowana po uprzednim opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem.
    • Całkowity czas oczekiwania na paczkę = termin wysyłki + dostawa wybranym przewoźnikiem.
    • Podane terminy dotyczą wyłącznie dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Andrews Warren

Uzyskał pierwszą licencję radiową w wieku 12 lat i od tego czasu zajmuje się majsterkowaniem. Pracował jako konsultant techniczny dla kilku ważnych korporacji, w tym Motoroli i GE, a od ponad 30 lat pisze na tematy związane z elektroniką, m.in. dla EE Times, Electronic Design, Computer Design i RTC Magazine.

Seria PROGRAMOWANIE NA WESOŁO

Seria PROGRAMOWANIE NA WESOŁO przeznaczona jest dla dzieci od 10 lat (i ich rodziców). Składa się z książek, przedstawiających podstawy programowania 4 języków: Ruby, Python, Javascript i Arduino.

Wszystkie książki wprowadzają dzieci w świat programowania poprzez zabawę. Najczęściej wciągają w piękną baśń, by razem z jej bohaterami pokonywać krok po kroku kolejne stopnie wtajemniczenia w programowaniu.

Wprowadzane pojęcia są klarownie zdefiniowane, ważne partie kodu wyróżnione kolorem i objaśnione, a nieszablonowe, wielobarwne ilustracje nadają wszystkiemu naturalnej lekkości.

    Polecamy

    Inne z serii

    Recenzje

    Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!