Informacja o cookies
Strona ksiegarnia.pwn.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych. Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach. Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrazasz zgode na uzycie tych ciasteczek. Wiecej informacji, w tym o mozliwosci zmiany ustawien cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatnosci.
MENU

Zrozumieć social media(Miękka)

0.00  [ 0 ocen ]
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły »
  • Wydanie: 2020

  • Autor: Artur Roguski

  • Wydawca: Helion

  • Typ oprawy: miękka

  • Data premiery: 09.09.2020

Cena detaliczna: 49,00 zł
33,82
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 15,18 zł
Stan magazynowy: Duża ilość
Zarezerwuj i odbierz w księgarni stacjonarnej PWN
Dodaj do schowka
Wysyłka: 24h
Dostawa
Produkt posiadamy w magazynie i wyślemy go w ciągu 48 godzin w dni robocze.

Uwaga! Całkowity czas oczekiwania na zamówienie = czas wysyłki podany na stronie każdego produktu + dostawa przez przewoźnika. 
Podane terminy dotyczą dni roboczych (poniedziałek-piątek,
z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
Dostawa i płatność
Cennik dostaw
- Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski.
- Od 250 zł dostawa GRATIS!
- Dla zamówień o wartości powyżej 500 zł wyłącznie płatność elektroniczna.
- Zamówienia z minimum jedną książką Wydawnictwa Naukowego PWN, PZWL lub WNT wysyłamy taniej.

Płatność elektroniczna (PayU, Masterpass)
dla zamówień
PWN/PZWL/WNT
Kiosk RUCHu - odbiór osobisty
7,75 zł
6,75 zł
Poczta Polska - odbiór w punkcie
7,75 zł
6,75 zł
Kurier pocztowy
11,75 zł
10,75 zł
Paczkomaty InPost
11,75 zł
10,75 zł
Kurier
12,75 zł
11,75 zł

Płatność za pobraniem
dla zamówień
PWN/PZWL/WNT
Poczta Polska - odbiór w punkcie
10,75 zł
9,75 zł
Kurier pocztowy
14,75 zł
13,75 zł
Kurier
15,75 zł
14,75 zł

Zrozumieć social media

Facebook na kozetce
Każdy z nas w pewien sposób z nich korzysta. Piszemy posty i komentarze na Facebooku, wrzucamy zdjęcia na Instagrama, tweetujemy, dzielimy się filmikami na TikToku. Nie masz konta w żadnym z portali społecznościowych i uważasz, że jesteś całkowicie wolny od ich wpływu? Mylisz się. Skoro bowiem z Facebooka, Twittera, albo YouTube'a korzystają ludzie wokół Ciebie, Twoja rodzina, znajomi, politycy i dziennikarze, którzy komentują w telewizji otaczającą Cię rzeczywistość, to i tak masz na co dzień do czynienia z mediami społecznościowymi. A ponieważ są to potężne narzędzia kreowania trendów, wywierania presji politycznej, społecznej i sprzedażowej, dobrze, by każdy z nas wiedział, jak działają i jak się pod ich wpływem zmieniamy.

Sięgnij po książkę Artura Roguskiego i dowiedz się między innymi:

Dlaczego w ogóle korzystamy z mediów społecznościowych
Co powoduje, że się od nich uzależniamy, i czy możemy się przed tym bronić
Jak firmy i politycy wykorzystują to, czym dzielimy się w sieci dla swoich celów
W jaki sposób mądrze używać mocy mediów społecznościowych
O autorze
Artur Roguski - psycholog ze specjalizacją w zakresie mediów i reklamy. Był dyrektorem do spraw mediów internetowych w magazynie branżowym Brief, product managerem w Grupie Onet-RAS (Fakt i Fakt24.pl) oraz social media managerem w Edipresse Polska (marki Viva!, Wizaz.pl i Party). Prowadzi blog Why So Social, angażuje się w działania mające na celu edukację młodych osób oraz ich rodziców na temat szkodliwego wpływu social mediów.

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Paczka w RUCHu - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w urzędzie Poczty Polskiej - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa Pocztą Polską - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w Paczkomacie InPost - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa kurierem - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór własny w księgarni PWN - dostawa 3 dni robocze
    Ważne informacje o wysyłce:
    • Nie wysyłamy paczek poza granice Polski.
    • Dostawa do części Paczkomatów InPost oraz opcja odbioru osobistego w księgarniach PWN jest realizowana po uprzednim opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem.
    • Całkowity czas oczekiwania na paczkę = termin wysyłki + dostawa wybranym przewoźnikiem.
    • Podane terminy dotyczą wyłącznie dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Zrozumieć kryzys finansowy

Co spowodowało kryzys finansowy? Co go przedłużyło? Co spowodowało jego dramatyczne pogorszenie się ponad rok po załamaniu rynku?John B. Taylor, jeden z najwybitniejszych współczesnych makroekonomistów udowadnia, że najważniejsza odpowi...
59,00 zł

Nowe media w polityce

Temat pracy jest wysoce aktualny, ma dynamiczny charakter  i ze  względu na swoją innowacyjność  ciągle  jest  niewystarczająco opracowany w literaturze. Z tego względu należy uznać wkład autorki pracy za pionierski i wnoszący ...

Media alternatywne i zaangażowanie społeczne

Nowe spojrzenie na współczesne media przyjmujące jednoznacznie alternatywną, zaangażowaną społecznie lub opozycyjną perspektywę. Autor dokonuje przeglądu kulturowych źródeł projektów realizowanych w mediach alternatywnych, teorii nowych ruchów społe...

Gramatyka angielska, czyli co musisz wiedzieć, żeby ją zrozumieć

„Gramatyka angielska, czyli co musisz wiedzieć, żeby ją zrozumieć” to książka przedstawiająca istotne zagadnienia gramatyki angielskiej w sposób opisowy i przystępny z nastawieniem na zrozumienie tego nielubianego elementu nauki języ...

Człowiek technologia media

Sytuacja cywilizacyjna, w jakiej się znaleźliśmy, stwarza wiele szans zarówno edukacyjnych, jak i rozwojowych, ale przynosi także szereg zagrożeń. (…) Okazało się bowiem, że technologie rozwijają się w tempie przewyższającym nasze możliwo...
29,00 zł

Media wyznaniowe w Polsce 1989-2004

Media masowe nie są dla Kościołów wyłącznie prostym narzędziem ewangelizacji. Obecność Kościołów w mediach i mediów w Kościołach prowokuje nowe sytuacje, stawia je wobec nowych wyzwań i problemów. Na przykład przed kanonista...

Obrazy wojny w mediach, pamięci i języku

„Obrazy wojny w mediach, pamięci i języku” to najnowszy, a jednocześnie tematycznie skomponowany tom czasopisma „Oblicza Komunikacji”. Rozwinięte zostały w nim tematy i problemy badawcze zapowiedziane w dwóch poprzednich ...

Nowe media w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw na rynku międzynarodowym

Książka porusza tematykę wykorzystania nowych mediów w komunikacji na rynkach zagranicznych. Opisane są w niej najnowsze strategie marketingowe, które powstały ze względu na powszechny dostęp do Internetu, rozwój technologii oraz nowych mediów jak np. ...

New Paradigm of the Social Housing Finance

Social housing plays a crucial role in the development of housing market as well as housing exclusion. Contemporary, it is not only financed by the state, but also includes new forms of publicly supported and non-market housing, such as cooperatives, r...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!