Informacja o cookies
Strona ksiegarnia.pwn.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych. Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach. Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrażasz zgodę na użycie tych ciasteczek. Więcej informacji, w tym o możliwości zmiany ustawień cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.
MENU

Zwycięska Formuła. Przywództwo, strategia, motywacja jak w Formule 1(eBook)

0.00  [ 0 ocen ]
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły »
  • Wydanie: 2019

  • Autor: David Coulthard

  • Tłumacz: Władysław Jeżewski

  • Wydawca: Studio Emka

  • Formaty:
    Mobi
    Epub
    (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Cena detaliczna: 46,00 zł
41,40
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 4,60 zł
Dodaj do schowka
Wysyłka: online

Zwycięska Formuła. Przywództwo, strategia, motywacja jak w Formule 1

Sport inspiruje i łączy ludzi, ale w ostatecznym rozrachunku jest też biznesem. Zatem można się na jego przykładzie wiele nauczyć, a wnioski wykorzystać w pracy zawodowej lub we własnej firmie. Jak mechanicy z zespołu Formuły 1 potrafią zmienić cztery koła w 1,9 sekundy? I jakie ma to znaczenie dla takiej firmy, jak np. Blackberry? W czym tkwi tajemnica sprawnego zarządzania czasem przez Rona Dennisa? I jak może ona pomóc producentom telewizyjnym? Dlaczego Formuła 1 jest przykładem wspaniałego przywództwa, motywacji i strategii? I czego możemy się z tego nauczyć? W Zwycięskiej formule kierowca, komentator i przedsiębiorca David Coulthard wprowadza nas w tajemny świat Formuły 1. Prosto, ciekawie i przekonująco opowiada, jak po zakończeniu kariery sportowej stawił czoło nowym wyzwaniom dzięki umiejętnościom nabytym w czasach, gdy był w czołówce najbardziej wymagającej dyscypliny sportów motorowych. Pisząc o sobie i wybitnych ludziach, których znał osobiście, takich jak Lewis Hamilton, Ron Dennis, sir Frank Williams, Christian Horner i Sebastian Vettel, Coulthard fascynująco pokazuje Formułę 1 od kuchni, a jednocześnie wprowadza nas w świat biznesu, którym jest sport i świat sportu. Zwycięska Formuła oparta jest na kilku fundamentalnych przekonaniach. Trzeba pracować rzetelnie i trzeba pracować ciężko, „bo ciężka praca jeszcze nikogo nie zabiła”; trzeba wierzyć w siebie, ale należy też siebie poznać, swoje preferencje i możliwości, by uwolnić osobisty potencjał; trzeba nauczyć się pracować w zespole, być otwartym na innowacje, umieć szacować ryzyko i je podejmować; nie wolno ulegać wygodnej stagnacji, nie wolno grać nieczysto; trzeba umieć odnosić sukcesy i ponosić straty. O autorze: David Coulthard jest kawalerem Orderu Imperium Brytyjskiego i byłym brytyjskim kierowcą Formuły 1, który po zakończeniu kariery sportowej został prezenterem, komentatorem, dziennikarzem i przedsiębiorcą. Wystąpił w 247 wyścigach, zwyciężając w trzynastu i sześćdziesiąt dwa razy stając na podium. W 2001 roku został wicemistrzem świata F1, startując w barwach zespołu McLaren. Po zakończeniu startów w Formule 1 kontynuował współpracę z Red Bullem jako konsultant i został komentatorem wyścigów Formuły 1 dla stacji telewizyjnej BBC. Od 2016 roku był komentatorem i analitykiem telewizji Channel 4 podczas zawodów Formuły 1. Jeśli chodzi o działalność biznesową, to Coulthard jest między innymi współzałożycielem agencji reklamowej Velocity Experience, która w 2017 roku zorganizowała imprezę F1 Live London, oglądaną na żywo przez 100 tysięcy widzów, oraz świetnie prosperującej firmy producenckiej Whisper Films, która specjalizuje się w najwyższej jakości filmach reklamowych oraz dokumentalnych i programach sportowych (transmitowała między innymi wyścigi Formuły 1 na zlecenie stacji Channel 4).

  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
    Minimalne wymagania sprzętowe:
    procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    Pamięć operacyjna: 512MB
    Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
    Minimalne wymagania oprogramowania:
    System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
    Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
    Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Inni Klienci oglądali również

47,00 zł

Strategia sukcesu firmy

Czy to będzie dobry rok dla Twojej firmy? TAK! Jeśli zastosujesz tę sprawdzoną strategię przeznaczoną dla polskich biznesów. Gdy kilka prostych zmian w funkcjonowaniu zwykłej, polskiej firmy sprawia, że w ciągu 4 miesięcy liczba klientów ...
8,00 zł

Aspiracje uczniów szkół ponadpodstawowych wobec strategii rozwoju kraju (na przykładzie województwa śląskiego) - Założenia metodologiczne badań własnych

Podjęty przez Katarzynę Wójcik ważki temat przemian społecznych i gospodarczych w świadomości młodzieży szkół ponadpodstawowych i ich wpływ na aspiracje młodego pokolenia wart jest poznania naukowego. W recenzowanej publikacji Autorka dok...
89,00 zł

Rewolucyjna formuła zwiększenia sprzedaży

SPRZEDAŻ TO NIE SZTUKA LECZ NAUKA! PORA WYKORZYSTAĆ SPRAWDZONE PODEJŚCIE DO BUDOWANIA SKALOWALNEJ I EFEKTYWNEJ EKIPY HANDLOWEJ. W większości organizacji sprzedaż przypomina sztukę, a nie naukę. Takie podejście spowodowało, że do tej pory nie istniał ża...
45,75 zł

Satysfakcja klienta. Strategia - pomiar - zarządzanie. Koncepcja wewnętrznego urynkowienia współczesnej organizacji

Postrzeganie satysfakcjonowania potrzeb klienta jako zasobu przedsiębiorstwa posiada obecnie silny, ekonomiczny wyraz. To klient decyduje, które oferty na rynku mają największą wartość. Dlatego też wysoki stopień konkurencyjności współcze...

Wartościowanie w internetowych komentarzach do artykułów prasowych dotyczących stosunków niemiecko-polskich - 03 Strategie wyrażania etnicznych sądów wartościujących

Publikacja jest interdyscyplinarną, osadzoną w językoznawstwie pracą nad zagadnieniem wartościowania w języku i przy jego pomocy. Jej celem jest przedstawienie strategii wyrażania etnicznych sądów wartościujących na przykładzie stosunków ...
5,00 zł

Osobowościowe uwarunkowania przywództwa. Menedżerowie a specjaliści - Badania własne

Problematyka przywództwa jest obecna w literaturze przedmiotu nie od dziś i mogłoby się wydawać, że na ten temat napisano już wszystko. Tymczasem, wraz ze zwiększającym się znaczeniem aktywów niematerialnych w organizacji oraz koniecznośc...

Strategie marketingowe w polskich firmach na rynkach wirtualnych i realnych

Jak specjaliści konstruują udane cyfrowe kampanie marketingowe? Jak wykorzystać najnowsze technologie, aby lepiej komunikować się ze swoimi klientami lub mierzyć efekty swoich działań? W publikacji zaprezentowano kreatywne rozwiązania w tworzeniu strat...

Real Madryt. Strategia sukcesu

Jak wartości stworzyły najlepszy klub świata. Kompletne i dogłębne studium działania słynnego klubu. Otwierająca oczy analiza, napisana z kliniczną precyzją i wyczuciem. -Sir Alex Ferguson, manager Manchester United 1986-2013 Dzięki bezprecedensowemu d...
14,00 zł

Metodyka i podstawy strategii rozwoju społeczno-gospodarczego powiatu

Publikacja zawiera materiały przedstawione podczas seminarium naukowego zorganizowanego w grudniu 2002 r. przez Wydział Ekonomii WSHE we współpracy z Centrum Doradztwa Strategicznego w Krakowie. Uczestnikami seminarium byli m.in. przedstawiciele...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!