MENU

PWN dla dzieci i młodzieży

Dla małych naukowców

Wspaniałe eksperymenty!


Jak zainteresować dzieci nauką? Wystarczy podsunąć im przejrzyste instrukcje do wykonania wspaniałych eksperymentów, które rozbudzą w najmłodszych pasję tworzenia!

Młodzi naukowcy w wieku od 5 do 10 lat tylko czekają na dobrą zabawę!

Opisy eksperymentów zaczynają się od pytań i krótkich wprowadzeń w temat. Każdy z nich zawiera listę potrzebnych materiałów i proste instrukcje, które przeprowadzą przez eksperyment krok po kroku. Opisom doświadczeń towarzyszą również sugestie obserwacyjne oraz pytania pobudzające dzieci do głębszego zastanowienia nad tym, co widzą. Każdy eksperyment zakończony jest propozycją jego rozszerzenia lub modyfikacji.

Większość materiałów potrzebnych do przeprowadzenia eksperymentów można znaleźć prawie w każdym domu, a to, co trzeba będzie dokupić, jest łatwo dostępne i tanie.

Zobacz całą ofertę »

Laboratorium w szufladzie


Seria LABORATORIUM W SZUFLADZIE to cykl przeznaczony dla młodych osób ciekawych świata, pasjonatów, hobbystów, a przede wszystkim praktyków. Młodzi ludzie znajdą tu wiele inspiracji do prowadzenia własnych doświadczeń i eksperymentów.

Książki są bogato ilustrowane materiałami graficznymi i zdjęciami. Każdy poruszony temat zawiera wyczerpujący, praktyczny opis zjawiska, doświadczenia, przyrządy i aktywności.

Autorzy nie stronią od wejścia na poziom wyższy, niż tylko popularne ujęcie tematu. To zamierzona prowokacja intelektualna. Pogłębione ujęcie pozwala poczuć smak eksperymentu, doświadczyć radości poznawania i odkrywania różnorodności świata oraz stojącej wobec niego twórczej wyobraźni.

Zobacz całą ofertę »

Bestsellery literatury dziecięcej

Najpiękniejsze wydania

Najpopularniejsze gry

Dla małych poliglotów

Miłośnik Zwierząt

    Przyszły Artysta



      Umysł Ścisły

      Programowanie na wesoło


      Seria PROGRAMOWANIE NA WESOŁO przeznaczona jest dla dzieci od 10 lat (i ich rodziców).

      Wszystkie książki wprowadzają dzieci w świat programowania poprzez zabawę. Najczęściej wciągają w piękną baśń, by razem z jej bohaterami pokonywać krok po kroku kolejne stopnie wtajemniczenia w programowaniu.

      Wprowadzane pojęcia są klarownie zdefiniowane, ważne partie kodu wyróżnione kolorem i objaśnione, a nieszablonowe, wielobarwne ilustracje nadają wszystkiemu naturalnej lekkości.

      Astromedia - modele urządzeń i wynalazków

      Podróżnik i Odkrywca

      Myśliciel: Historia, Filozofia, Społeczeństwo

      Mali WIELCY - biografie znanych osób

      Młody Kucharz

      Puzzle - zostań mistrzem układania

      CzuCzu - puzzle, gry, książeczki w promocyjnych cenach

      Książki dla najmłodszych

      Zabawki i gry dla najmłodszych