MENU
ZAWĘŹ WYNIKI
Znaleziono: 114
Przeglądaj:
Sortuj według:
Trafność
Wyświetl:
20

Absalon

Autor: Jakub Miazga
Wydawca: Nieoczywiste
Jakub Miazga (1986) – ukończył filozofię na Uniwersytecie Jagiellońskim i zootechnikę na Uniwersytecie im. Hugona Kołłątaja w Krakowie. Debiutował w 2018 r. w magazynie „Esensja” opowiadaniem Extre...
Książka (miękka)
do koszyka
27,48 zł
39,00 zł

Alianse marketingowe

Partnerstwa przedsiębiorstw dla zwiększenia konkurencyj...
Redakcja: Andrzej Sznajder
Wydawca: Nieoczywiste
Książka jest pierwszą w Polsce publikacją dotyczącą szybko rozwijających się ostatnio aliansów marketingowych przedsiębiorstw i innych organizacji. Przedstawiono tu charakterystykę alians&oa...
Książka (miękka)
do koszyka
42,48 zł
69,00 zł

Analiza wskaźnikowa sprawozdania finansowego według polskiego prawa bilansowego

Wydawca: Nieoczywiste
W książce przedstawiono analizę wskaźnikową sprawozdania finansowego, która jest najważniejszą i najczęściej stosowaną analizą finansową przedsiębiorstwa. Omówiono sposób oblic...
Książka (miękka)
do koszyka
79,94 zł
99,00 zł

Analiza zdarzeń na rynkach akcji

Wpływ informacji na ceny papierów wartościowych
Autor: Henryk Gurgul
Wydawca: Nieoczywiste
Na rynki kapitałowe na całym świecie codziennie trafia wiele informacji. Część z nich dotyczy emitenta, inne – jego bliższego i dalszego otoczenia. Wszystkie te informacje wpływają na wartość...
Książka (miękka)
do koszyka
54,07 zł
79,00 zł

Biznes nowych możliwości

Czterolistna koniczyna – nowy paradygmat biznesu
Wydawca: Nieoczywiste
Książka powstała na podstawie projektu badawczego obejmującego wywiady z właścicielami, twórcami i prezesami firm, które w ostatnich dwudziestu latach odniosły spektakularny sukces. O...
Książka (twarda)
do koszyka
46,93 zł
59,00 zł

Branko Roglić

Autobiografia
Wydawca: Nieoczywiste
O Branko Rogliciu po raz pierwszy usłyszałem około 1991 roku, kiedy zostałem dyrektorem generalnym firmy kosmetycznej Ellen Betrix, którą P&G kupiła w tym samym roku. Jego wielki sukces ...
Książka (twarda)
do koszyka
78,76 zł
99,00 zł

Branko Roglić - Outlet

Autobiografia
Wydawca: Nieoczywiste
O Branko Rogliciu po raz pierwszy usłyszałem około 1991 roku, kiedy zostałem dyrektorem generalnym firmy kosmetycznej Ellen Betrix, którą P&G kupiła w tym samym roku. Jego wielki sukces ...
Książka (twarda)
do koszyka
53,46 zł
99,00 zł

Budowaliśmy najlepsze samochody

Wspomnienia głównego konstruktora Antoniego Chmielnickiego
Wydawca: Nieoczywiste
Zawsze twierdziłem, że najlepszym samochodem w historii naszej motoryzacji, całkowicie polskiej konstrukcji, był Star 200 i jego warianty, jak choćby słynny Star 266, a one właśnie powstały w zespo...
Książka (twarda)
do koszyka
46,92 zł
59,00 zł

Coaching sprzedawców

Przemiana zwykłych handlowców w mistrzów sprzedaży
Autor: Keith Rosen
Wydawca: Nieoczywiste
Coraz szybsze tempo pracy i nasilająca się konkurencja sprawiają, że przed działami sprzedaży stawia się wiele nowych zadań, a kadra kierownicza potrzebuje efektywniejszych sposobów szkoleni...
Książka (miękka)
do koszyka
53,19 zł
69,00 zł

Controlling

Koncepcja, zastosowania, wdrożenie
Wydawca: Nieoczywiste
Celem książki jest kompleksowe przedstawienie zagadnienia controllingu i wskazanie możliwości jego realizacji w przedsiębiorstwie. Autor omawia w niej cele i zadania controllingu w ujęciu międzynar...
Książka (miękka)
do koszyka
80,16 zł
99,00 zł

Controlling kosztów

Wydawca: Nieoczywiste
„Controlling kosztów” zawiera ponad 70 studiów przypadków opartych na przykładach, z którymi autor spotkał się w swojej wieloletniej praktyce konsultanta, a ...
Książka (twarda)
do koszyka
78,76 zł
99,00 zł

Controlling operacyjny

Wydawca: Nieoczywiste
Rozwój gospodarki rynkowej narzuca konieczność wykorzystania takich metod zarządzania przedsiębiorstwami, które czynią je organizacjami dynamicznymi o dużej zdolności reagowania na zm...
Książka (twarda)
do koszyka
78,76 zł
99,00 zł

Controlling strategiczny

Wydawca: Nieoczywiste
„Controlling strategiczny” zawiera ponad 60 studiów przypadków opartych na przykładach, z którymi autor spotkał się w swojej wieloletniej praktyce konsultanta, a kt...
Książka (twarda)
do koszyka
78,76 zł
99,00 zł

Czas trudnej próby

Wspomnienia z lat 1980-1989
Autor: Oskar Czarnik
Wydawca: Nieoczywiste
Profesor dr hab. Oskar Stanisław Czarnik w 1980 r. miał 43 lata, niespełna trzy lata wcześniej uzyskał doktorat, a od dwóch był szeregowym pracownikiem w Zakładzie Katalogów Centralny...
Książka (miękka)
do koszyka
31,28 zł
39,00 zł

Czemu ten nasz chłop ciemny...

Inteligenckie dyskusje o czytelnictwie ludowym w Króles...
Wydawca: Nieoczywiste
Celem opracowania jest rekonstrukcja publicznej debaty na temat oświaty ludowej oraz czytelnictwa chłopów w zaborze rosyjskim. Dotyczy ono głównie okresu 1864??–1905. Jednak aby...
Książka (miękka)
do koszyka
33,20 zł
39,00 zł

Czwarte wielkie przebudzenie i przyszłość egalitaryzmu

Wydawca: Nieoczywiste
Seria: NOBLIŚCI
Cztery wielkie przebudzenia to trwające po kilkadziesiąt lat cykle społeczno-polityczno-religijne w Stanach Zjednoczonych, wzbudzające fale reform społecznych, przegrupowań politycznych i przeobraż...
Książka (twarda)
do koszyka
50,74 zł
59,00 zł

Demokracja jako sztuka walki

Wydawca: Nieoczywiste
Michel Wieviorka jest w Polsce dobrze znany jako jeden z bardziej rozpoznawalnych współczesnych francuskich intelektualistów. Od ponad 40 lat jego postać i jego refleksje są w Polsce ...
Książka (miękka)
do koszyka
44,55 zł
56,00 zł

Dlaczego jedni są bogaci a inni nie

Wydawca: Nieoczywiste
Rozkładem dochodów rządzi krzywa logarytmiczno-normalna. Taka jest najważniejsza teza tej książki. Mówiąc wprost, jedni są bogaci, a inni biedni dlatego, że z wielu rozmaitych powodów znaleźli się ...
Książka (miękka)
do koszyka
38,99 zł
49,00 zł

Dwa eseje o wiarygodności

Wydawca: Nieoczywiste
Prof. dr hab. Piotr SztompkaSocjolog, profesor honorowy (emerytowany) Uniwersytetu Jagiellońskiego i wykładowca Wyższej Szkoły Europejskiej im. J. Tischnera. Członek rzeczywisty Polskiej Akad...
Książka (miękka)
do koszyka
23,07 zł
29,00 zł

Działania marketingowe i ich uregulowania w Polsce

Redakcja: Teresa Taranko
Wydawca: Nieoczywiste
Seria: MARKETING
Książka dotyczy prawnych i etycznych uwarunkowań marketingu. Ma na celu ułatwienie menedżerom odpowiadającym za działania marketingowe podejmowania decyzji w zgodzie z uregulowaniami prawnymi, śro...
Książka (miękka)
do koszyka
54,38 zł
69,00 zł
Znaleziono: 114
Przeglądaj:
Sortuj według:
Trafność
Wyświetl:
20