MENU

PWN E-marketing: ebooki

ZAWĘŻONE WYNIKI
Znaleziono: 20
Przeglądaj:
Sortuj według:
Popularność malejąco
Wyświetl:
20

Komunikowanie organizacji w kryzysie

Metody i modele ograniczania ryzyka
Seria: Marketing PWN
Praktyczna analiza strategii zarządzania kryzysem Autorskie, nowe, nigdzie wcześniej niepublikowane modele komunikowania ...
eBook (mobi, epub)
do koszyka
66,60 zł
74,00 zł

Marketing Automation

W kierunku sztucznej inteligencji i hiperpersonalizacji
Seria: Marketing PWN
Marketing jest jedną z tych dziedzin, które stale ulegają największym i najbardziej dynamicznym zmianom. To czego już jesteśmy świadomi, mianowicie stale poszerzająca się gama k...
eBook (mobi, epub)
do koszyka
62,10 zł
69,00 zł

Gamification

Jak wygrać zaangażowanie respondenta
Bitwa współczesnego marketingu toczy się przede wszystkim o uwagę konsumenta. Do opisu nowej rzeczywistości stworzono pojęcie „attention economy”, zakładające, że uwaga jest zaso...
eBook (mobi, epub)
do koszyka
57,60 zł
64,00 zł

Narratologia

eAudiobook (mp3)
do koszyka
44,10 zł
49,00 zł

Uwiedź klienta. Marketing w social mediach

Seria: Marketing PWN
Z marketingiem jest jak z seksem. Są różne poradniki, w których przeczytasz, jak robić to dobrze, lepiej, inaczej, skuteczniej. Ostatecznie to jednak Ty musisz sprawdzić co jest najle...
eBook (mobi, epub)
do koszyka
53,10 zł
59,00 zł

Marketing Analytics

Jak skutecznie korzystać ze statystyk, analiz, modeli i...
Autor: Mike Grigsby
Aktualny i nowoczesny podręcznik, którego lektura przybliży temat skutecznego wykorzystywania statystyk, modeli i big data w analityce marketingowej.Książka przedstawia – n...
eBook (mobi, epub)
do koszyka
75,60 zł
84,00 zł

Rebranding

Strategiczna zmiana dla organizacji
Strategie budowania wizerunku marki w umysłach konsumentów to jeden z głównych elementów umacniania pozycji konkurencyjnej przedsiębiorstwa na rynku. Po stronie podaży trendy s...
eBook (mobi, epub)
do koszyka
71,10 zł
79,00 zł

Visual Storytelling

Jak opowiadać językiem video
Seria: Marketing PWN
Nie wystarcza ci tylko oglądanie rzeczywistości, chcesz ją chronić od zapomnienia, szukasz w niej sensu, chcesz mieć na nią wpływ. Tam, gdzie inni widzą kawałek muru, ty potrafisz dojrzeć...
eBook (mobi, epub)
do koszyka
62,10 zł
69,00 zł

VIRAL

Jak zarażać ideami i tworzyć wirusowe treści
Autor: Piotr Bucki
Seria: Marketing PWN
Co łączy miejskie legendy o czarnej wołdze, wirusowe memy i opowieści, które przekazujemy sobie z ust do ust? Wszystkie skutecznie niosą informację z siłą rażenia epidemii. Wszystkie też łącz...
eBook (mobi, epub)
do koszyka
53,10 zł
59,00 zł

Transformacja cyfrowa - perspektywa marketingu

Transformacja cyfrowa, której wyrazem jest przenikanie technologii cyfrowych przez wszystkie aspekty działania organizacji i aktywności jej reprezentantów oraz klientów, to jed...
eBook (mobi, epub)
do koszyka
75,60 zł
84,00 zł

Sieci wpływu

Psychologia perswazji on-line
„Książka odwołuje się do najnowszych idei psychologii, socjologii, biznesu, designu i innych istotnych obszarów. Jest niezbędną lekturą dla wszystkich, którzy pracują w sieci&rd...
eBook (mobi, epub)
do koszyka
41,40 zł
69,00 zł

Content Marketing i Social Media

Jak przyciągnąć klientów
Seria: Marketing PWN
Nowe wydanie książki, która przybliża zagadnienie content marketingu. Przedstawia – krok po kroku – jak kreować strategię content marketingową oraz tworzyć treści do internetu i budować społe...
eBook (mobi, epub)
do koszyka
57,60 zł
64,00 zł

Marketing Automation Revolution

Using the potential of Big Data
Seria: Marketing PWN
Current technological revolution, immense Internet penetration, and mobile technologies resulted in a brand new type of consumer. This new consumer changed the manner of making purchasing decisions...
eBook (mobi, epub)
do koszyka
71,10 zł
79,00 zł

AdWords i Analytics

Zostań certyfikowanym specjalistą
Seria: Marketing PWN
- Zajmujesz się reklamą w internecie?- Planujesz podwyższyć swoje kwalifikacje?- Chcesz zostać certyfikowanym specjalistą Google AdWords i Google Analytics?Przyzwyczailiśmy ...
eBook (mobi, epub)
do koszyka
71,10 zł
79,00 zł

Blogi firmowe. Jak tworzyć treści, które przyciągną klientów i kontrahentów

Seria: Minibook
Blogi polskie i zagraniczne przeszły wiele zmian, zarówno w zakresie samej koncepcji prowadzenia bloga (cele, strategia), autorów (pod względem konkretnych osób, a także liczby...
eBook (mobi, epub)
do koszyka
13,41 zł
14,90 zł

Rewolucja z Marketing Automation

Jak wykorzystać potencjał Big Data
Seria: Marketing PWN
„Rewolucja z Marketing Automation” przeprowadza czytelnika przez innowacyjną technologię marketingu online, opartego na:- zbieraniu i przetwarzaniu dużej ilości danych nt. użytkow...
eBook (mobi, epub)
do koszyka
62,10 zł
69,00 zł

Badania marketingowe

Metody, techniki i obszary aplikacji na współczesnym rynku
Książka została przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowaniem podręcznika pod redakcją Krystyny Mazurek-Łopacińskiej „Badania marketingowe. Teoria i praktyka&r...
eBook (mobi, epub)
do koszyka
93,60 zł
104,00 zł

Badania jako podstawa projektowania user experience

Pierwsza polska publikacja o roli badań z użytkownikami w tworzeniu produktów interaktywnych. Książka pokazuje nieodłączny związek badań z projektowaniem i biznesem, którego wynikiem ...
eBook (mobi, epub)
do koszyka
80,10 zł
89,00 zł

E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy

Seria: Marketing PWN
Książka E-MARKETING to pozycja, która przybliża Czytelnikowi doświadczenia praktyków branży interaktywnej. Nowe wydanie pozwala poznać współczesne trendy w marketingu interneto...
eBook (mobi, epub)
do koszyka
62,10 zł
69,00 zł

Marketing usług turystycznych

Redakcja: Andrzej Panasiuk
Seria: TURYSTYKA
Podręcznik akademicki skierowany do studentów uczelni wyższych na kierunku Turystyka i rekreacja, na kierunkach ekonomicznych ze specjalnością turystyczną oraz znakomita lektura dla praktyk&...
eBook (mobi, epub)
do koszyka
62,10 zł
69,00 zł
Znaleziono: 20
Przeglądaj:
Sortuj według:
Popularność malejąco
Wyświetl:
20