MENU

PWN E-marketing: książki

ZAWĘŹ WYNIKI
Znaleziono: 29
Przeglądaj:
Sortuj według:
Popularność malejąco
Wyświetl:
20

Metodologia i statystyka Przewodnik naukowego turysty Tom 1

Statystyka spędza sen z Twoich powiek? Nie wiesz, co właściwie znaczą cyfry w tych tabelach i jak je int...
Książka (miękka)
do koszyka
116,22 zł
149,00 zł

StoryTalking

Narracyjna supermoc lidera
Seria: Marketing PWN
Książka (miękka)
do koszyka
47,20 zł
59,00 zł

Jakościowe metody badań społecznych

Podejście aplikacyjne
Jakościowe metody badań społecznych – podejście aplikacyjne to kompleksowy przewodnik po tym jak planować i prowadzić badania jakościowe w obszarze nauk społecznych, a także jak wyciąga...
Książka (miękka)
do koszyka
63,20 zł
79,00 zł

Semiotyka w marketingu

Jak badać znaki, symbole i kody rynku
Książka (miękka)
do koszyka
59,25 zł
79,00 zł

Marka 5.0

Człowiek i technologie: jak tworzą nowe wartości?
Seria: Marketing PWN
Marka 5.0 to nowa książka Jacka Kotarbińskiego napisana przede wszystkim dla przedsiębiorców, którzy budują i rozwijają marki swoich f...
Książka (miękka)
do koszyka
47,20 zł
59,00 zł

Public Relations

Praktyka komunikowania 3.0
Aktualny i kompleksowy podręcznik z zakresu public relations, a także zbiór praktycznych przykładów, które mogą służyć jako materiał poznawczy dla osób zainteresowanych tematyką kształtowania wi...
Książka (miękka)
do koszyka
71,20 zł
89,00 zł

B2B E-commerce

Podręcznik menedżera
Seria: Marketing PWN
Jakie są najskuteczniejsze sposoby na pozyskanie uwagi cyfrowego klienta biznesowego?
Książka (miękka)
do koszyka
51,75 zł
69,00 zł

50 praw marketingu Kotarbińskiego

Jacek Kotarbiński swoją nową książką udowadnia, że świat marketingu ma swojego Murphy’ego i własne prawa, o których można mówić rzeczowo, a przy tym lekko i z humorem. „...
Książka (miękka)
do koszyka
62,10 zł
69,00 zł

Sapiens na zakupach

O tym, jak i dlaczego wybieramy, oceniamy, kupujemy
Autor: Piotr Bucki
Seria: Marketing PWN
...
Książka (miękka)
do koszyka
71,20 zł
89,00 zł

Badanie rynku

Jak zrozumieć konsumenta
To książka, która odkrywa przed czytelnikiem, jak złożonym analizom rynkowym podlega świat konsumenta - człowieka, który sięga po produkty, klienta korzystającego z usług, osoby robiącej...
Książka (miękka)
do koszyka
175,20 zł
219,00 zł

Mind hacking

Przekonaj małpy, żeby oddały ci swoje banany!
Seria: Marketing PWN
Książka (miękka)
do koszyka
55,20 zł
69,00 zł

MarkEthic

Jak prowadzić etyczny marketing bez obawy, że zyski spadną
Seria: Marketing PWN
Książka (miękka)
do koszyka
39,20 zł
49,00 zł

Marketing Automation

W kierunku sztucznej inteligencji i hiperpersonalizacji
Seria: Marketing PWN
Marketing jest jedną z tych dziedzin, które stale ulegają największym i najbardziej dynamicznym zmianom. To czego już jesteśmy świadomi, mianowicie stale poszerzająca się gama k...
Książka (miękka)
do koszyka
55,20 zł
69,00 zł

Uwiedź klienta

Marketing w social mediach
Seria: Marketing PWN
Z marketingiem jest jak z seksem. Są różne poradniki, w których przeczytasz, jak robić to dobrze, lepiej, inaczej, skuteczniej. Ostatecznie to jednak Ty musisz sprawdzić co jest najlepsze dla...
Książka (miękka)
do koszyka
47,20 zł
59,00 zł

Visual Storytelling

Jak opowiadać językiem video
Seria: Marketing PWN
Książka otrzymała wyróżnienie w konkursie Książka dla Trenera 2019, organizowanym przez Polskie Towarzystwo Trenerów Biznesu. Nie wystarcza ci tylko oglądanie rzeczywistości, ch...
Książka (miękka)
do koszyka
79,20 zł
99,00 zł

Content marketing i social media

Jak przyciągnąć klientów
Seria: Marketing PWN
Nowe wydanie książki, która przybliża zagadnienie content marketingu. Przedstawia – krok po kroku – jak kreować strategię content marketingową oraz tworzyć treści do internetu i budować społe...
Książka (miękka)
do koszyka
55,20 zł
69,00 zł

Bogactwo brandingu

Rozmowy z twórcami największych polskich marek
Autor: Adam Lis
Seria: Marketing PWN
W książce swoją wiedzą i doświadczeniem dzielą się: Marcin Bełza - Marta Czartoryska-Żak - Mira Dobek - Krzysztof Hołowczyc - Sławek Kluziak - Małgorzata Leniars...
Książka (miękka)
do koszyka
53,82 zł
69,00 zł

Brand Equity

Metody badania siły marek
Autor: Dariusz Kubuj
Pojęcie siły marki (brand equity) jest obecne w literaturze biznesowej od ponad trzech dekad. W tym czasie pojawiło się mnóstwo propozycji ujęcia tematu z wielu różnych perspektyw, co z...
Książka (miękka)
do koszyka
95,20 zł
119,00 zł

Gamification

Jak wygrać zaangażowanie respondenta
Największy problem w badaniach marketingowych to zdobycie respondenta i utrzymanie jego uwagi. Gamification pozwala na zaangażowanie respondenta i uzyskanie lep...
Książka (miękka)
do koszyka
55,20 zł
69,00 zł

Marketing Analytics

Jak skutecznie korzystać ze statystyk, analiz, modeli i...
Autor: Mike Grigsby
Aktualny i nowoczesny podręcznik, którego lektura przybliży temat skutecznego wykorzystywania statystyk, modeli i big data w analityce marketingowej. Książka przedstawia – niezbędne m...
Książka (miękka)
do koszyka
71,20 zł
89,00 zł
Znaleziono: 29
Przeglądaj:
Sortuj według:
Popularność malejąco
Wyświetl:
20