MENU
Darmowa dostawa

Doskonalenie lokalne w Policji a współpraca z podmiotami zewnętrznymi

(eBook)

Efekt synergii

0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
  • Druk: Katowice, 2015

  • Seria / cykl: Podręczniki i Skrypty UŚ; Językoznawstwo Polonistyczne

  • Autor: Jadwiga Stawnicka

  • Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego

  • Formaty:
    PDF
    (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Dostępne formaty i edycje
Rok wydania
Cena
Cena katalogowa: 21,00 zł
Najniższa cena z 30 dni: 14,70 zł
Cena produktu

Cena katalogowa – rynkowa cena produktu, często jest drukowana przez wydawcę na książce.

Najniższa cena z 30 dni – najniższa cena sprzedaży produktu w księgarni z ostatnich 30 dni, obowiązująca przed zmianą ceny.

Wszystkie ceny, łącznie z ceną sprzedaży, zawierają podatek VAT.

18,06
Dodaj do schowka
Dostępność: online po opłaceniu
Produkt elektroniczny Plik do pobrania po realizacji zamówienia

Doskonalenie lokalne w Policji a współpraca z podmiotami zewnętrznymi

Książka zawiera projekty 10 szkoleń dla funkcjonariuszy Policji. Zaprezentowane projekty mogą być przydatne w przygotowaniu oraz prowadzeniu szkoleń dla funkcjonariuszy Policji, w tym zarówno kadry kierowniczej, jak i policjantów ogniwa patrolowo-interwencyjnego, dzielnicowych, a także policjantów pionu kryminalnego. Są to szkolenia doskonalące kompetencje komunikacyjne i kompetencje społeczne funkcjonariuszy Policji w 10-ciu obszarach, między innymi kreowania dyskursu publicznego, kreowania wizerunku Policji przez marketing narracyjny, efektywnej komunikacji wewnętrznej, zarządzania narracyjnego dla przełożonych w Policji, negocjowania kryzysowego, lingwistyki kryminalistycznej, prowadzenia negocjacji kryzysowych, prowadzenia działań profilaktyczno-edukacyjnych. Autorka książki przeprowadziła już szkolenia pilotażowe w policji. Podczas każdej edycji szkolenia pilotażowego zastosowane zostało narzędzie w postaci ankiety ewaluacyjnej. Szkolenia zostały ocenione przez funkcjonariuszy Policji bardzo pozytywnie. Wszystkie szkolenia mogą być prowadzone przez Autorkę książki, a ich unikatowy charakter nadaje książce szczególną wartość.

  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
    Minimalne wymagania sprzętowe:
    procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    Pamięć operacyjna: 512MB
    Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
    Minimalne wymagania oprogramowania:
    System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
    Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
    Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
Spis treści

Wstęp / 9
Bibliografia / 17

R o z d z i a ł  I
Szkolenie „Kreowanie dyskursu publicznego (przygotowanie, prowadzenie i ewaluacja debat społecznych)” / 19
Uwagi wstępne / 21
Program szkolenia / 23
Treści kształcenia / 25
   Blok 1: Mechanizmy kształtowania debaty publicznej / 25
   Blok 2: Organizacja debaty / 26
   Blok 3: Deliberatywne rozwiązywanie konfliktów / 28
   Blok 4: Argumentacja w debatach / 29
   Blok 5: Część ćwiczeniowa — symulacja debat / 30
Bibliografia / 31

R o z d z i a ł  II
Szkolenie „Kreowanie wizerunku Policji poprzez marketing narracyjny” / 33
Uwagi wstępne / 35
Program szkolenia / 36
Treści kształcenia / 38
   Blok 1: Zagadnienie ogólne. Komunikacja interpersonalna / 38
   Blok 2: Marketing. Wybrane zagadnienia / 39
   Blok 3: Istota marketingu narracyjnego / 39
   Blok 4: Zasady marketingu narracyjnego w praktyce / 40
   Blok 5: Symulacja sytuacji z zastosowaniem zasad marketingu narracyjnego. Budowanie scenariuszy opartych na własnym doświadczeniu / 42
Bibliografia / 42

R o z d z i a ł  III
Szkolenie „Efektywna komunikacja wewnętrzna (z elementami zarządzania narracyjnego)” / 45
Uwagi wstępne / 47
Program szkolenia / 48
Treści kształcenia / 50
   Blok 1: Komunikacja interpersonalna. Zagadnienia ogólne / 50
   Blok 2: Celowość działań komunikacyjnych / 50
   Blok 3: Błędy i bariery komunikacyjne / 51
   Blok 4: Przekonywanie i wpływanie w procesie komunikacji / 52
   Blok 5: Elementy marketingu narracyjnego / 53
   Blok 6: Symulacja sytuacji komunikacyjnych (narada, odprawa służbowa, debata wewnętrzna) / 54
Bibliografia / 55

R o z d z i a ł  IV
Szkolenie „Doskonalenie umiejętności z zakresu komunikowania się w ramach dyskursu publicznego” / 57
Uwagi wstępne / 59
Program szkolenia / 60
Treści kształcenia / 62
   Blok 1: Omówienie podstawowych pojęć / 62
   Blok 2: Regulacje prawne zasad udzielania informacji środkom masowego przekazu / 63
   Blok 3: Rzecznik i dziennikarz jako uczestnicy interakcji / 63
   Blok 4: Część ćwiczeniowa — symulacja sytuacji rozmowy z mediami / 66
Bibliografia / 66

R o z d z i a ł  V
Szkolenie „Doskonalenie umiejętności w zakresie negocjowania kryzysowego” / 69
Uwagi wstępne / 71
Program szkolenia / 72
Treści kształcenia / 74
   Blok 1: Pojęcie i historia negocjacji policyjnych i kryzysowych / 74
   Blok 2: Sposoby prowadzenia negocjacji kryzysowych / 75
   Blok 3: Charakterystyka wybranych taktyk i technik negocjacyjnych / 76
   Blok 4: Modele negocjacji w sytuacjach kryzysowych / 77
   Blok 5: Aspekt pragmalingwistyczny negocjacji kryzysowych. Wybrane zagadnienia / 79
   Blok 6: Inne zagadnienia negocjowania kryzysowego / 80
   Blok 7: Warsztat pracy negocjatora / 81
Bibliografia / 81

R o z d z i a ł  VI
Szkolenie „Prowadzenie działań profilaktyczno-edukacyjnych” / 87
Uwagi wstępne / 89
Program szkolenia / 92
Treści kształcenia / 94
   Blok 1: Działania profilaktyczne. Informacje ogólne / 94
   Blok 2: Programy profilaktyczno-edukacyjne. Budowa, realizacja, ewaluacja / 95
   Blok 3: Strategie komunikacyjne w działaniach profilaktycznych Policji / 97
   Blok 4: Promowanie bezpieczeństwa poprzez debaty społeczne / 99
   Blok 5: Część ćwiczeniowa / 100
Bibliografia / 100

R o z d z i a ł  VII
Szkolenie „Prowadzenie rozmowy przełożonego z podwładnym z uwzględnieniem relacji asymetrii oraz interpersonalnej teorii akomodacji” / 105
Uwagi wstępne / 107
Program szkolenia / 109
Treści kształcenia / 111
   Blok 1: Komunikacja interpersonalna / 111
   Blok 2: Rozmowa przełożonego z podwładnym — zagadnienia teoretyczne / 113
   Blok 3: „Newsletter SWI” — zagadnienia teoretyczne / 115
   Blok 4: Ćwiczenia / 117
Bibliografia / 117

R o z d z i a ł  VIII
Szkolenie „Doskonalenie umiejętności komunikacyjnych funkcjonariusza Policji w zakresie reagowania na agresję werbalną i niewłaściwe zachowania” / 121
Uwagi wstępne / 123
Program szkolenia / 125
Treści kształcenia / 127
   Blok 1: Komunikacja interpersonalna. Zagadnienia ogólne / 127
   Blok 2: Agresja werbalna — formy i funkcje / 128
   Blok 3: Ćwiczenia / 129
Bibliografia / 130

R o z d z i a ł  IX
Szkolenie „Wybrane aspekty analizy wiarygodności zeznań świadków z uwzględnieniem zapobiegania zjawisku transferu negatywnego w kontekście analizy lingwistycznej wypowiedzi” / 133
Uwagi wstępne / 135
Program szkolenia / 137
Treści kształcenia / 139
   Blok 1: Kryteria oceniania wiarygodności zeznań (wybór zagadnień) / 139
   Blok 2: Przesłuchanie świadka (wybrane zagadnienia) / 140
   Blok 3: Analiza lingwistyczna wypowiedzi / 141
   Blok 4: Część ćwiczeniowa / 143
Bibliografia / 143

R o z d z i a ł  X
Szkolenie „Profilowanie językowe nadawcy komunikatu” / 147
Uwagi wstępne / 149
Program szkolenia / 150
Treści kształcenia / 152
   Blok 1: Podstawy teoretyczne do zajęć praktycznych / 152
   Blok 2: Zajęcia praktyczne. Analiza komunikatów nadawcy (sprawców) przeprowadzona przez uczestników szkolenia / 154
Bibliografia / 155

Zakończenie / 159
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR
(pdf)
Brak informacji

Przeczytaj fragment

NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR
(pdf)
Brak informacji

Inni Klienci oglądali również

18,90 zł
21,00 zł

Zarządzanie kompetencjami kobiet w Policji

Dobrze się stało, że problematyka udziału miejsca kobiet w Policji stała się przedmiotem szeroko zakrojonej debaty naukowej. Należy również podkreślić na wstępie, że podejmowana w niniejszych opracowaniach tematyka jest w niedostatecznym stopniu...
66,82 zł
77,70 zł

Metropolizacja a lokalne „governance”

Globalizacja jest niewątpliwie jednym z tych współczesnych procesów, które znajdują się u źródeł najistotniejszych przemian współczesnych społeczeństw. Zachodzące dotąd niezależnie w obrębie państw narodowych zjawiska...
25,80 zł
30,00 zł

Współczesne problemy rozwoju turystyki w ujęciu regionalnym i lokalnym

Nadrzędną powinnością samorządów terytorialnych jest celowe, systematyczne, a także świadome i kompleksowe działanie mające na celu kreowanie i dynamizowanie procesów rozwojowych. Współcześnie taką postawę wymusza wzmożona konkuren...
19,61 zł
22,80 zł

Monizm i pluralizm władzy lokalnej

Prezentowana praca poświęcona jest prawnym i politycznym zagadnieniom władzy lokalnej. Rozważane są one w perspektywie monizmu i pluralizmu jako dwóch typach idealnych władzy publicznej realizowanej na wszystkich poziomach organizacji społeczeńs...
36,00 zł
40,00 zł

Doskonalenie systemu zarządzania finansami w jednostkach administracji publicznej

Dotychczasowe systemy zarządzania w administracji publicznej są nieskuteczne zwłaszcza w kontekście współczesnej roli informacji i jej wykorzystywania (Strategia kierunkowa rozwoju informatyzacji Polski do roku 2013 oraz perspektywiczna prognoza...
31,05 zł
34,50 zł

Policja

Czy to zwykły zbieg okoliczności, że oficer policji zostaje znaleziony martwy w miejscu dawno popełnionej zbrodni, którą badał, ale jej nie wyjaśnił? Gdy w następnych miesiącach taki sam los spotyka kolejnych dwóch funkcjonariuszy, schema...
16,00 zł
20,00 zł

Ośrodki zdrowotno-wypoczynkowe urzędników państwowych, policji i studentów II Rzeczpospolitej

Jednym z najbardziej fascynujących okresów historii Rzeczpospolitej jest dwudziestolecie międzywojenne. Z chwilą odzyskania przez Polskę niepodległości w 1918 roku wszystko należało budować od początku. Wśród wielu zadań do wykonania, był...
34,40 zł
40,00 zł

Komunikacja a rozwój społeczności lokalnych

Komunikacja społeczna w swych różnych obliczach kształtuje naszą cywilizację i kulturę, oddziałując na kształt i zasięg uznawanych norm, wzorców zachowań, idei. Nowe jej formy i technologie kreują inne niż dotąd sposoby naszego postępo...
26,10 zł
29,00 zł

Doskonalenie jakości usług szkoleniowych w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy

Tocząca się w ostatnich latach dyskusja w sprawie edukacji na rzecz bezpieczeństwa, z włączeniem bezpieczeństwa i higieny pracy (bhp), angażuje poza organami nadzoru nad warunkami pracy, także inne instytucje. Problematyka ta coraz częściej obecna jest...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!