Gears of War 4 - poradnik do gry
Poradnik do gry Gears of War 4 jest zbiorem wszystkich najwazniejszych informacji na temat pozycji. W szczególności skupiono się na opisie przejścia ze wskazaniem istotnych elementów ułatwiających rozgrywkę. W opisie uwzględnione zostały dostępne przedmioty kolekcjonerskie (nieśmiertelniki, mapy, dokumenty), którym został poświęcony także oddzielny rozdział. Nie zabrakło także porad ogólnych do rozgrywki a także zestawienia osiągnięć. Uwzględniono także informacje i wskazówki dotyczące trybów dla wielu graczy: kontra oraz horda.
Gears of War 4 to kontynuacja klasycznej gry akcji znanej z konsol Xbox 360, która doczekała się kontynuacji na konsole wersji One oraz PC. Cała akcja odbywa się w odległej przyszłości w świecie konfliktu ludzi i potworów (Loctus). Dynamiczna drużynowa strzelanka pozwala na rozgrywki w trybie jednoosobowy, lecz nastawiona jest na tryby kooperacji i walki między graczami oraz sztuczną inteligencją.
Poradnik do Gears of War 4 zawiera:
Opis przejścia kampanii,
Lista przedmiotów kolekcjonerskich i miejsce ich odnalezienia,
Porady ogólne dla nowych graczy,
Wskazówki dla trybów rozgrywki sieciowej,
Zestawienie dostępnych osiągnięć.
Poradnik do gry Gears of War 4 to szczegółowa solucja tego tytułu. W opracowaniu zawarto również lokalizacje wszystkich znajdziek (nieśmiertelniki, mapy, dokumenty), a także wiele porad ogólnych. Nie zabrakło opisu osiągnięć.
Gears of War 4 - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.
Akt 3:1-2 - Prawie północ, Koszmary (Opis przejścia)
Akt 1:0 - Prolog (Opis przejścia)
Informacje wstępne i porady (Podstawy gry sieciowej)
Akt 1:1 - Rajd (Opis przejścia)
Akt 2:3-4 - Plan B, Wielka ucieczka (Opis przejścia)
Tryby gry (Podstawy gry sieciowej)
Akt 2:0 - Syn marnotrawny (Opis przejścia)
Akt 1:2 - Wpad i wypad (Opis przejścia)
Akt 1:4 - Kilka przeszkód (Opis przejścia)
Akt 2:2 - Gotowi do akcji (Opis przejścia)
- Kategorie:
- Język wydania: polski
- ISBN: 978-83-8060-465-0
- EAN: 0889842121629,ean26
- Liczba stron: 66
-
Sposób dostarczenia produktu elektronicznegoProdukty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
-
Ważne informacje techniczneMinimalne wymagania sprzętowe:procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturachPamięć operacyjna: 512MBMonitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bitDysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejscaMysz lub inny manipulator + klawiaturaKarta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/sMinimalne wymagania oprogramowania:System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows MobilePrzeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScriptZalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.Informacja o formatach plików:
- PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
- EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
- MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
- Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
Rodzaje zabezpieczeń plików:- Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
- Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
-Gears of War 4 - poradnik do gry
-Gears of War 4 - poradnik do gry
-Podstawowe informacje
-Sterowanie
-Wymagania sprzętowe
-Opis przejścia
-Akt 1:0 - Prolog
-Akt 1:1 - Rajd
-Akt 1:2 - Wpad i wypad
-Akt 1:3 - Nowi znajomi
-Akt 1:4 - Kilka przeszkód
-Akt 2:0 - Syn marnotrawny
-Akt 2:2 - Gotowi do akcji
-Akt 2:3-4 - Plan B, Wielka ucieczka
-Akt 3:1-2 - Prawie północ, Koszmary
-Akt 3:3 - U Progu
-Akt 3:4 - Na Ostro
-Akt 3:5 - Winda do Piekła
-Akt 3:6 - Początki
-Akt 4:1 - Ucieczka
-Akt 4:2 - Bez Objazdów
-Akt 4:3 - Puk Puk
-Akt 4:4 - Brak Mocy
-Akt 4:5 - Ostrzeżenie przed burzą
-Akt 5:1 - Spotkanie
-Akt 5:2 - Czas zabijania
-Akt 5:3 - Wchodzimy
-Akt 5:4 - Uwolnienie
-Podstawy gry sieciowej
-Informacje wstępne i porady
-Tryby gry