Jak zostać architektem oprogramowania (ebook)
Ucz się od doświadczonego architekta oprogramowania.
Jesteś programistą i nie chcesz, żeby Twoja kariera stała w miejscu? A może niedawno objąłeś stanowisko architekta oprogramowania i chcesz dowiedzieć się, jak zorganizować swoją pracę? Słyszałeś, że architekt oprogramowania, to zawód z dobrymi perspektywami i chciałbyś zacząć rozwijać się w tym kierunku? Jeśli tak, to mamy publikację idealną dla Ciebie. Ebook Jak zostać architektem oprogramowania pokaże Ci, jak postawić pierwsze kroki na ścieżce kariery architekta oprogramowania.
Z publikacji dowiesz się:
- czym jest architektura oprogramowania
- jakie są zadania architektów oprogramowania
- jak zostać architektem w swoim zespole
- jak zbudować niesamowitego oprogramowania
- jakie są podstawy myślenia projektowego
- czterech zasadach myślenia projektowego
- jak zastosować nastawienie projektowe
Brak rozwoju w branży IT to stanie w miejscu i utrata szansy na awans.
CO ZYSKUJESZ:
- Wygodny dostęp
Z ebooka możesz korzystać z każdego urządzenia w dowolnym miejscu - Uznany autor
Porady od doświadczonego architekta oprogramowania, który pracował m.in. przy projekcie IBM Watson - Praktyczna wiedza
To nie kolejna teoretyczna publikacja, która nie ma nic wspólnego z praktyką. Otrzymasz zbiór porad, które będziesz mógł wykorzystać w swojej pracy
- Kategorie:
- ISBN: 978-83-01-21922-2
- ISBN druku: 978-83-01-21922-2
- Liczba stron: 34
-
Sposób dostarczenia produktu elektronicznegoProdukty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
-
Ważne informacje techniczneMinimalne wymagania sprzętowe:procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturachPamięć operacyjna: 512MBMonitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bitDysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejscaMysz lub inny manipulator + klawiaturaKarta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/sMinimalne wymagania oprogramowania:System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows MobilePrzeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScriptZalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.Informacja o formatach plików:
- PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
- EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
- MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
- Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
Rodzaje zabezpieczeń plików:- Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
- Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
ZOSTAĆ ARCHITEKTEM OPROGRAMOWANIA 3 Czym zajmują się architekci oprogramowania? 4 Czym jest architektura oprogramowania? 7 Stańmy się architektami w naszym zespole 11 Budowanie niesamowitego oprogramowania 12 Studium przypadku: Projekt Lionheart 14 Co dalej 14 PODSTAWY MYŚLENIA PROJEKTOWEGO 15 Cztery zasady myślenia projektowego 16 Zastosowanie nastawienia projektowego 18 Myślenie, robienie, sprawdzanie 21 Co dalej 24