MENU

Recepcja mediów Tom 1

(eBook)

Recepcja programów radiowych i telewizyjnych przez dzieci w wieku przedszkolnym

0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
  • Druk: Lublin, 2015

  • Redakcja naukowa: Anna Granat, Barbara Boniecka

  • Wydawca: UMCS

  • Formaty:
    PDF
    (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Dostępne formaty i edycje
Rok wydania
Cena
Cena katalogowa: 25,20 zł
22,68
Dodaj do schowka
Dostępność: online po opłaceniu
Produkt elektroniczny Plik do pobrania po realizacji zamówienia

Recepcja mediów Tom 1

Pierwszy tom z serii "Recepcja mediów" zawiera teksty obrazujące recepcję treści masowego przekazu przez dzieci w wieku przedszkolnym. Jest to ogromnie ważna kwestia z punktu widzenia dbałości dorosłych o rozwój najmłodszych i realizację najwcześniejszego etapu edukacji medialnej. Poszczególne części książki są różnego autorstwa, ponieważ dotyczą oglądu zjawiska recepcji mediów z różnych perspektyw od stricte naukowej (eksploracje pracowników uczelni), przez dziennikarską (recepcja widziana oczyma nadawcy medialnego), aż po dydaktyczną (wnioski środowiska nauczycieli przedszkolnych).

  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
    Minimalne wymagania sprzętowe:
    procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    Pamięć operacyjna: 512MB
    Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
    Minimalne wymagania oprogramowania:
    System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
    Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
    Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
Wstęp   7
RECEPCJA AUDYCJI RADIOWYCH  11
Katarzyna Zagórska Czy dzieci słuchają Anioła? – o audycjach radiowych dla najmłodszych   13
RECEPCJA PROGRAMÓW TELEWIZYJNYCH  33
Sylwia Zasada Recepcja programów telewizyjnych a kreatywność językowa dzieci w wieku przedszkolnym   35
RECEPCJA PROGRAMÓW ANIMOWANYCH  45
Natalia Moćko Polskie programy animowane dla dzieci wyprodukowane w latach 1952–1979. Analiza wybranych przykładów   47
RECEPCJA FILMÓW ANIMOWANYCH  61
Magdalena Trysińska Mówię do ciebie! Komunikacja w rodzinie na przykładzie filmów animowanych dla dzieci   63
RECEPCJA REKLAM  81
Edyta Manasterska-Wiącek Mama, jest teraz ta reklama, jak chłopcy nie żyją. O dziecku w świecie reklamy   83
Emilia Kałuzińska Recepcja reklamy przez dzieci w wieku przedszkolnym   99
RECEPCJA MEDIÓW  109
Monika Zawada Obraz dziennikarza i funkcjonowanie mediów w oczach przedszkolaków   111
SKUTKI RECEPCJI MEDIÓW  129
Anna Granat, Magdalena Jędrejek „Świat realny za zasłoną mediów” – recepcja programów radiowych i telewizyjnych przez dzieci w wieku przedszkolnym   131
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

Inni Klienci oglądali również

53,04 zł
68,00 zł

Kultura mediów, ciało i tożsamość

Książka, którą oddajemy do rąk Czytelników, składa się z 23 tekstów i jest podzielona na dwie części. Pierwsza dotyczy kultury mediów, druga – płci i ciała. Jako redaktorzy tomu jesteśmy przekonani, że prezentowana pro...
10,92 zł
14,00 zł

Leksykon konwergencji mediów

Konwergencja jest wciąż – w sposób coraz bardziej intensywny – obecna w praktyce medialnej i życiu użytkowników mediów. Niniejsza publikacja ma za zadanie zebrać i wyjaśnić najważniejsze pojęcia i terminy oraz relacje m...
47,20 zł
59,00 zł

"Nie ukryjesz się". Konsekwencje synergii big data, mediów społecznościowych i neuronauki

Książka dotyczy zmian w mechanizmach współczesnej kontroli społecznej. Są one opisywane na bazie rozważań nad powiązanymi ze sobą tytułowymi technologiami. Pierwsza z nich obejmuje wielkie, wciąż rosnące bazy danych i metody ich zautomatyzowaneg...
33,54 zł
39,00 zł

Międzykulturowe aspekty działalności mediów w epoce globalizacji

Tom 24. serii "Media początku XXI wieku" wydawanej we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.Komunikowanie międzykulturowe rozumiane jako wzajemne oddziaływanie pomiędzy kulturami w danym kraju cz...
12,48 zł
16,00 zł

Zrozumieć obcość. Recepcja literatury niemieckojęzycznej w Polsce po 1989 roku

Wydanie Specjalne Orbis Linguarum„Niepodważalnymi zaletami tomu są: bardzo bogaty materiał faktograficzny, opisujący i porządkujący najaktualniejsze zjawiska w niemiecko-polskim transferze literackim i kulturowym, autorskie interpreta...
53,10 zł
59,00 zł

SOCIAL NET ART Paradygmat sztuki nowych mediów w dobie web 2.0.

Pomnażające się obrazy stały się nieodłączną częścią wartkiego strumienia społecznej dyskusji, a tym samym trzonem masowej kultury wizualnej w nowym systemie komunikacji.Z jednej strony, pokochaliśmy media społecznościowe, które pozwalają ...
69,93 zł
99,90 zł

Znaczenie mediów społecznościowych dla samooceny i zachowań związanych z wyglądem ciała młodych dorosłych. Perspektywa społeczno-pedagogiczna

Celem opracowania jest diagnoza znaczenia mediów społecznościowych dla samooceny, sposobów internetowej autoprezentacji oraz zachowań związanych z wyglądem ciała młodych dorosłych. W monografii zaprezentowano wyniki badań własnych potwier...
38,37 zł
42,63 zł

Recepcja twórczości Jana Długosza w historiografii krajów europejskich

Pro praefationisZdarza się, że publikacje poświęcone historii same posiadają swoistą historię, złożoną z faktów wydłużających proces edytorski od momentu powstania i prze-kazania tekstów przez autorów do ostatecznego ogłoszen...
9,36 zł
12,00 zł

Uzależnienie od nowych mediów

Współczesne środki komunikacji wywierają ogromny wpływ na rozwój psychiczny człowieka. Internet, komputery, telewizja oraz telefony komórkowe coraz częściej uzależniają od siebie. Dotyczy to szczególnie młodych ludzi, kt&oac...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!