MENU
Darmowa dostawa

Sternicy mediów

(Twarda)

Wartości i style zarządzania na polskim rynku medialnym po 1989 roku

5.00  [ 1 ocena ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
Cena katalogowa: 139,00 zł
Najniższa cena z 30 dni: 104,25 zł
Cena produktu

Cena katalogowa – rynkowa cena produktu, często jest drukowana przez wydawcę na książce.

Najniższa cena z 30 dni – najniższa cena sprzedaży produktu w księgarni z ostatnich 30 dni, obowiązująca przed zmianą ceny.

Wszystkie ceny, łącznie z ceną sprzedaży, zawierają podatek VAT.

123,71
Dodaj do schowka
Dostępność: w magazynie
Duża liczba
Dostawa i płatność
Termin wysyłki
- Zamów z DPD (kurier lub punkty) do 19:30, a Twoją paczkę wysyłamy jeszcze dziś i dostarczymy jutro!
- Dotyczy dni roboczych (poniedziałek-piątek, z bez dni wolnych od pracy) oraz towarów dostępnych w magazynie.
- Pozostałe zamówienia realizujemy w terminie deklarowanym na stronie produktu.
- Czas oczekiwania na zamówienie = wysyłka + dostawa przez przewoźnika.
Dostawa i płatność
- Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski; od 299 zł dostawa GRATIS!
- Dla zamówień o wartości powyżej 500 zł wyłącznie płatność elektroniczna.


Przedpłata (Przelewy24)
do 299 zł
od 299 zł
Dostawa 
- Kurier DPD
12,49 zł
0 zł
1 dzień
- Odbiór w punktach DPD
10,99 zł
0 zł
1 dzień
- InPost Paczkomaty 24/7
13,99 zł
0 zł
1 dzień
- ORLEN Paczka
9,99 zł
0 zł
1 dzień
- Odbiór w Punktach Poczta, Żabka
10,99 zł
0 zł
2 dni
- Pocztex
11,99 zł
0 zł
2 dni
- Odbiór w księgarni PWN
0 zł
0 zł
2-3 dni

Pobranie
do 299 zł
od 299 zł
Dostawa 
- Kurier DPD
16,49 zł
0 zł
1 dzień
- Odbiór w Punktach Poczta, Żabka
14,99 zł
0 zł
1-2 dni
- Pocztex
15,99 zł
0 zł
2 dni
Zarezerwuj i odbierz w księgarni stacjonarnej PWN

Sternicy mediów

„Sternicy mediów” to pierwsza naukowa monografia o przywództwie dotyczącym zarządzania polskimi organizacjami medialnymi. Autor przedstawia w niej sposoby zarządzania, wartości i motywacje osób, które po 1989 r. wywarły największy wpływ na polskie media. Jego głęboka wiedza i doświadczenie dziennikarskie, radiowe i telewizyjne sprawiają, że książka jest niezwykle wartościowym źródłem informacji i refleksji dla wszystkich zainteresowanych rynkiem medialnym. Książka składa się z dwóch części. Pierwsza część jest naukowym opracowaniem zagadnień kształtowania się rynku medialnego w Polsce po 1989 r. i osób, które były autorami tej transformacji. Druga część to ciekawe wywiady z czołowymi postaciami polskich mediów: Jerzy Baczyński, ks. Adam Boniecki, Juliusz Braun, Jan Dworak, ks. Marek Gancarczyk, Jerzy Jurecki, Robert Kwiatkowski, Marek Markiewicz, Jerzy Urban, Wiesław Walendziak, Mariusz Walter, Bronisław Wildstein.

Książka jest niezwykle aktualna, stanowi cenny wkład w dyskusję na temat roli mediów w XXI wieku.

Polski rynek medialny, jak żaden inny w Europie Środkowej, przeżył po 1989 roku pełną metamorfozę od systemu partyjno-państwowej propagandy do nowoczesnego i rozwiniętego świata multimediów. Książka Bogusława Nierenberga to kronika tej przemiany, a jej największą wartością jest oryginalna perspektywa. Autor przygląda się i analizuje nie tylko procesy, ale skupia się na ludziach, którzy za nimi stali. Bo to właśnie „sternicy mediów” napędzali przez ponad ćwierć wieku maszynę nadwiślańskiej komunikacji. Robili to z talentem bądź bez. Udanie bądź w sposób destrukcyjny. Bywali przywódcami bądź tylko mieli wyobrażenie, że nimi są. Po ponad trzech dekadach zderzamy się dziś jako media z zupełnie nowymi wyzwaniami, lecz kwestia przywództwa jest uniwersalna.
Bogusław Chrabota, Bogusław Chrabota
Jako przedstawiciel nauk zarządzania bardzo wysoko oceniam przeprowadzone przez Autora empiryczne badania kilku szczególnie wyrazistych przypadków przywództwa w mediach. Zostały one wykonane i opisane metodologicznie bez zarzutu. Przynoszą wiele ciekawych informacji na temat sposobów pojmowania misji przez przywódców, ograniczeń, z którymi się zmagają, oraz samooceny uzyskanych wyników. Są wśród nich osoby zdolne do głębokich refleksji (np. ks. Boniecki). Dobrze się stało, że te wywiady zostały opublikowane w książce in extenso. Równocześnie Autor dokonał ich ciekawej interpretacji w kategoriach różnych teorii i koncepcji zarządzania.
Z recenzji prof. Andrzeja K. Koźmińskiego,
Wybór tematu odbieram jako wyjątkowo udany, wręcz wybitny, bez precedensu w polskiej współczesnej literaturze tematu mediów. Jeśli chodzi o moment czasowy, to trafia on idealnie w podwójnie unikalny czas transformacji ustrojowej w Polsce oraz początku transformacji cyfrowej mediów w Polsce i na świecie. Czas transformacji ustrojowej jest czasem działania tytułowych wielkich „sterników”, ich aktywności na polu tworzenia, zarzadzania czy regulacji mediów w Polsce (…). Przeprowadzone wywiady z czołowymi postaciami polskich mediów (…) mają walor unikalny i historyczny: taka „kapsuła czasu” łapiąca dla potomności niepowtarzalny moment, mentalność́ ludzi tych czasów, ich osobistą drogę̨ przejścia z socjalizmu do kapitalizmu, uczenia się̨ nowej rzeczywistości branży medialnej.
Z recenzji prof. Bohdana Junga,
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Kurier DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • Punkty odbioru DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • ORLEN Paczka - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Pocztex (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

Inni Klienci oglądali również

49,98 zł
70,00 zł

Język perski Część IV język mediów

Czwarta część serii podręczników do nauki języka perskiego przeznaczona jest dla studentów z zaawansowaną znajomością perskiego i ma na celu zaznajomienie z oficjalnym językiem prasy, radia i telewizji. Zawiera przede wszystkim teksty ory...
68,45 zł
89,00 zł

Sternik motorowodny

Podręcznik zawiera zbiór wiadomości wymaganych do zdania egzaminu na stopień sternika motorowodnego, zarówno elementy teorii, jak i porady praktyczne niezbędne do bezpiecznego, odpowiedzialnego, dającego satysfakcję pływania jachtami moto...
56,08 zł
69,00 zł

Prawo mediów

Najważniejsze zagadnienia związane z funkcjonowaniem szeroko rozumianych mediów: prasy, telewizji, radia i Internetu.W podręczniku omówiono:zasadę wolności wypowiedzi,regulacje dotyczące funkcjonowania nadawc&oacut...
24,59 zł
33,60 zł

Od inteligencji do postinteligencji

Transformacja oraz związana z nią nadzieja powrotu do Europy nie unieważniły problemów wynikających z położenia geograficznego – w pewnych wymiarach nawet je uwypukliły – nie unieważniły automatycznie wyzwań, przed którymi sto...
27,66 zł
37,80 zł

Trudne rozliczenia z przeszłością

Czy Polska radzi sobie ze swoją przeszłością? Na tle innych państw jej przypadek jest jednym z najbardziej skomplikowanych. Geopolityczne położenie spowodowało, że nasz kraj stał się w dwudziestym wieku miejscem dramatycznych wydarzeń historycznych. Wy...
55,48 zł
65,00 zł

Psychospołeczne konteksty relacji rodzinnych

Rodzina jest podstawową komórką społeczną, wspólnotą osób, która cechuje się niepowtarzalnym i jedynym w swoim rodzaju układem relacji międzyludzkich, stanowiących nieodzowną potrzebę każdego człowieka i część jego życia. Sp...
53,48 zł
66,00 zł

Globalny kryzys finansowy XXI wieku

Upadek jednej z największych w świecie instytucji finansowych w połowie września 2008r. - banku inwestycyjnego z 158-letnią tradycją, „wielkiego" Lehman Brothers, wstrząsnął fundamentami globalnego systemu finansowego, w całej swojej rozciąg...
76,54 zł
89,00 zł

Wykłady z filozofii mediów

Wykłady z filozofii mediów Jana Pawła Hudzika to oryginalna i pionierska publikacja na gruncie polskiego piśmiennictwa medioznawczego. Autor prezentuje krytyczne i całościowe spojrzenie na media, punktem wyjścia czyniąc perspektywę filoz...
29,97 zł
36,00 zł

Wpływ nowych mediów na przemiany polityczne wybranych państw Bliskiego Wschodu na przykładzie Arabskiej Wiosny

Autorka, przedstawiając genezę Arabskiej Wiosny, jej przebieg w różnych państwach (ze szczególnym uwzględnieniem Tunezji i Egiptu), udowadnia, że nowe media stały się istotnym elementem zachodzących przemian, a ich udział w budowie społec...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!