MENU
ZAWĘŻONE WYNIKI
Znaleziono: 33
Przeglądaj:
Sortuj według:
Popularność malejąco
Wyświetl:
20

Finanse przedsiębiorstw przykłady, zadania i rozwiązania

Wydawca: CeDeWu
W książce „Finanse przedsiębiorstw" Autorzy wskazują, w jaki sposób:- przeprowadzić analizę progów rentowności- zarządzać zapasami, rozrachunkami i gotów...
Książka (miękka)
do koszyka
57,52 zł
71,00 zł

Marketing doświadczeń

Jak poruszyć zmysły, zaangażować emocje, zdobyć lojalno...
Wydawca: CeDeWu
Przeciętność, bylejakość i banał stały się w marketingu normą. Jego skuteczność jest niewielka, jego przejawy wywołują znudzenie i irytację. Wątpliwa jakość przynosi wątpliwą skuteczność. Marketing...
Książka (miękka)
do koszyka
56,69 zł
70,00 zł

Marka modowa.

Jak zrozumieć konsumenta mody i stworzyć markę szytą na...
Wydawca: PWE
Marka modowa. Jak zrozumieć konsumenta i stworzyć markę szytą na miarę? stanowi spójną tematycznie publikację, przedstawiającą w sposób oryginalny i twórczy wielowymiarowe zwią...
Książka (kartonowa foliowana)
do koszyka
44,63 zł
59,90 zł

Międzynarodowe stosunki gospodarcze w XXI wieku

Poszukiwanie równowagi
Wydawca: CeDeWu
Przekształcenia globalnych sił gospodarczych i wciąż rosnąca konkurencja podmiotów na świecie o czynniki produkcji oraz rynki zbytu, stwarzają wyzwania w kształtowaniu się nowych międzynarod...
Książka (miękka)
do koszyka
46,97 zł
58,00 zł

Etyczne standardy marketingu farmaceutycznego

Wydawca: CeDeWu
Od kilku lat obserwujemy w Polsce znaczne nasilenie akcji marketingowych firm farmaceutycznych, co odpowiada ciągłemu wzrostowi sprzedawanych medykamentów na naszym rynku. Wiele dyskusji wzb...
Książka (miękka)
do koszyka
60,77 zł
75,00 zł

Techniki sprzedaży osobistej

Wydawca: CeDeWu
Sprzedaż osobista jest instrumentem systemu komunikowania się przedsiębiorstwa z rynkiem oraz wspierania sprzedaży, związanym z bezpośrednimi kontaktami sprzedawcy z nabywcą. Zakres sprzedaży osobi...
Książka (miękka)
do koszyka
50,23 zł
62,00 zł

Promocja usług

Wydawca: CeDeWu
Podręcznik zawiera szczegółową analizę funkcjonowania rynku usługowego w kontekście podejmowanych na nim działań promocyjnych, w tym m.in.:• podstawy teoretyczne i terminologię zw...
Książka (miękka)
do koszyka
44,56 zł
55,00 zł

Marketing relacji Teoria i praktyka

Wydawca: CeDeWu
Książka została zaprojektowana jako swoisty przewodnik dla marketerów w zakresie problematyki kształtowania trwałych relacji z klientem. Spośród jej możliwych obszarów zastosow...
Książka (miękka)
do koszyka
39,69 zł
49,00 zł

Ryzyko kredytowe i walutowe eksportera

Produkty finansowe i praktyka zarządzania
Wydawca: CeDeWu
Unikalna na rynku książka przedstawiająca kwestię ryzyka w kontrakcie eksportowym z perspektywy przedsiębiorstwa.• Liczne informacje bazujące na przeglądzie literatury światowej od...
Książka (miękka)
do koszyka
68,87 zł
85,00 zł

Prognozowanie sprzedaży

Proces i metodologia w praktyce
Wydawca: CeDeWu
Książka ta jest praktycznym podręcznikiem dla każdego, kto bez względu na funkcję i pozycję w firmie zajmuje się prognozowaniem lub planowaniem sprzedaży lub którego działania powiązane są l...
Książka (miękka)
do koszyka
64,00 zł
79,00 zł

Czujesz czyli o komunikacji marketingowej i sprzedaży skierowanej do kobiet

Wstęp do gender marketingu
Wydawca: CeDeWu
Celem publikacji „CZUJESZ? ...czyli o komunikacji marketingowej i sprzedaży skierowanej do kobiet. Wstęp do gender marketingu" jest dostarczenie praktycznej wiedzy na temat efektywnej ko...
Książka (miękka)
do koszyka
44,56 zł
55,00 zł

Handel wewnątrzgałęziowy - Outlet

Istota, uwarunkowania, trendy
Wydawca: CeDeWu
Problematyka międzynarodowego handlu wewnątrzgałęziowego stanowi szczególny przedmiot zainteresowania ekonomistów od czasu rozpoczęcia badań wpływu integracji gospodarczej na wymianę ...
Książka (miękka)
do koszyka
32,40 zł
60,00 zł

Badania jakościowe Metody i zastosowania

Wydawca: CeDeWu
Od kilkunastu lat zaobserwować można rosnące znaczenie badań marketingowych w zarządzaniu przedsiębiorstwem. Świadczą o tym postawy me­nedżerów, którzy coraz częściej podejmowane ...
Książka (miękka)
do koszyka
52,66 zł
65,00 zł

Komunikacja marketingowa na rynku farmaceutycznym

Wydawca: CeDeWu
W ciągu dwóch pierwszych dekad XXI wieku komunikacja marketingowa realizowana przez podmioty rynkowe zyskała na znaczeniu. Stanowi ona obszar intensywnych działań praktyki gospodarczej oraz ...
Książka (miękka)
do koszyka
62,39 zł
77,00 zł

Kreatywność i jakość w organizacji w aspekcie budowania wartości dla klienta

Wydawca: CeDeWu
Dynamiczny rozwój handlu elektronicznego oraz wszechobecna digitalizacja determinują proces intensywnych zmian w handlu. Dokonujące się przemiany społeczno-gospodarcze oraz pandemia COVID-1...
Książka (miękka)
do koszyka
42,13 zł
52,00 zł

Liberalizacja a bezpieczeństwo dostaw energii elektrycznej

Liberalizacja sektorów sieciowych należy do ważniejszych zmian z punktu widzenia teorii ekonomii oraz praktyki funkcjonowania gospodarki rynkowej. Obejmuje ona reformy mające na celu uruchom...
Książka (miękka)
do koszyka
58,63 zł
67,20 zł

Zobowiązania handlowe mikro- i małych przedsiębiorstw

Wydawca: CeDeWu
Książka przeznaczona dla chcących poszerzyć wiedzę z zakresu finansów. Omówione zagadnienia skoncentrowano wokół specyfiki zobowiązań handlowych mikro- i małych przedsiębiorstw...
Książka (miękka)
do koszyka
46,98 zł
58,00 zł

Zarządzanie jakością w usługach publicznych

Wydawca: CeDeWu
Dostarczanie wysokiej jakości usług publicznych jest jednym z najważniejszych wyznaczników wysokiego poziomu cywilizacyjnego danego państwa. Autorzy – opisując zwrot w stronę doskonale...
Książka (miękka)
do koszyka
38,98 zł
47,00 zł

Reklama produktów leczniczych

Komentarz do art. 52–64 ustawy – Prawo farmaceutyczne
Wydawca: Wolters Kluwer
Publikacja prezentuje zasady reklamy produktów leczniczych zebrane w rozdziale 4 ustawy z 6.09.2001 r. – Prawo farmaceutyczne (Dz.U. z 2020 r. poz. 944 ze zm.). W komentarzu szczeg&oac...
Książka (twarda)
do koszyka
126,65 zł
149,00 zł

Kapitał klienta w środowisku wirtualnym

Wydawca: CeDeWu
W środowisku zdominowanym przez nowe technologie i media społecznościowe postawy i zachowania klientów ulegają zmianom. Są one na tyle wyraźne, że coraz częściej mówi się o:&bul...
Książka (miękka)
do koszyka
52,66 zł
65,00 zł
Znaleziono: 33
Przeglądaj:
Sortuj według:
Popularność malejąco
Wyświetl:
20