MENU
PWN wspiera profesjonalistów

Internetowe public relations w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw

(eBook)
0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
  • Druk: Łódź, 2020

  • Autor: Mariusz Woźniakowski

  • Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

  • Formaty:
    PDF
    (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Dostępne formaty i edycje
Rok wydania
Cena
Cena katalogowa: 24,95 zł
21,46
Dodaj do schowka
Dostępność: online po opłaceniu
Produkt elektroniczny Plik do pobrania po realizacji zamówienia

Internetowe public relations w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw

Zachodzące zmiany rynkowe doprowadziły do przesycenia komunikacji marketingowej reklamą i innymi środkami tradycyjnej promocji. Klienci coraz częściej nie zwracają uwagi na komunikaty komercyjne, przez co trudniej jest zdobyć miejsce w ich świadomości przez poszczególne marki. Wobec powyższego firmy starają się szukać nowych możliwości i narzędzi do komunikacji, które w odbiorze klienta są mniej inwazyjne, stawiają na autentyczny dialog, a jednocześnie z punktu widzenia działań marketingowych zachowują charakter promocyjny. W taki schemat komunikacji marketingowej wpisują się działania z zakresu public relations prowadzone z wykorzystaniem Internetu. Ich głównym celem jest kreowanie pozytywnego wizerunku marki w odbiorze klienta, co w konsekwencji ma się przełożyć nie tylko na pozytywne postrzeganie i zajęcie istotnej pozycji w świadomości konsumenta, ale głównie na wzrost sprzedaży.
Podstawowym celem monografii jest przedstawienie potencjału narzędzi internetowego public relations w komunikacji marketingowej marek/przedsiębiorstw z otoczeniem rynkowym.

  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
    Minimalne wymagania sprzętowe:
    procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    Pamięć operacyjna: 512MB
    Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
    Minimalne wymagania oprogramowania:
    System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
    Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
    Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
Wstęp 7
Rozdział 1
Proces komunikowania we współczesnym przedsiębiorstwie 11
1.1. Istota i zakres współczesnego public relations 11
1.2. Modele komunikowania masowego w realizacji działań z zakresu public relations 21
1.3. Otoczenie i odbiorcy działań public relations przedsiębiorstwa 37
Rozdział 2
Tradycyjne narzędzia internetowego public relations 45
2.1. Strona WWW – podstawowe narzędzie obecności firmy w Internecie 45
2.2. Pliki ciasteczkowe a personalizacja komunikatu 61
2.3. Rodzaje firmowych stron internetowych 63
2.4. Pressroom w roli platformy komunikacji z mediami 67
2.5. Newsletter – regularny kontakt z klientem 74
2.6. Sponsoring online – wsparcie działań wizerunkowych 83
Rozdział 3
Nowa era sieciowego public relations poprzez media społecznościowe 89
3.1. Geneza marketingu społecznościowego 89
3.2. Facebook – tworzenie masowej społeczności 98
3.3. YouTube – siła przekazu wideo 108
3.4. Instagram – komunikacja obrazkowa 115
3.5. LinkedIn – komunikacja społecznościowa dla profesjonalistów 124
Rozdział 4
Blogi i mikroblogi jako narzędzia komunikacji w public relations 131
4.1. Blog firmowy a firmowa strona internetowa 131
4.2. Blogi niezależnych blogerów w komunikacji marketingowej firm 142
4.3. Mikroblogi – krótkie komunikaty dla odbiorców 145
Zakończenie 151
Bibliografia 153
Spis rysunków 161
Spis tabel 163
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR
(pdf)
Brak informacji

Inni Klienci oglądali również

27,09 zł
31,50 zł

Efektywność finansowa przedsiębiorstw w perspektywie podstawowych zagadnień teorii i praktyki diagnozowania ekonomicznego i funkcjonowania przedsiębiorstw

Publikacja ta w całości dedykowana jest pamięci Profesora Mirosława Krajewskiego. Ambicją zespołu autorskiego było więc wyeksponowanie oraz możliwie pełne i wszechstronne wykorzystanie – w przygotowanej publikacji – dorobku naukowego Profes...
6,90 zł
9,20 zł

Badania marketingowe. Rozdział 11

ROZDZIAŁ 11 Z PUBLIKACJI PT "BADANIA MARKETINGOWE" REDAKCJA NAUKOWA KRYSTYNA MAZUREK ŁOPACIAŃSKA. Książka została przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowaniem podręcznika pod redakcją Krystyny Mazurek-Łopacińs...
55,50 zł
74,00 zł

Język i komunikacja. Wprowadzenie dla pedagogów

Aktualne i wyczerpujące kompendium z dziedziny kultury języka polskiego i poprawności językowej dla nauczycieli i studentów niepolonistów. Książka ma formę podręcznika syntetyzującego wiedzę z zakresu nauki o języku i kultury języka oraz komunikac...
43,00 zł
50,00 zł

Od eksportu do innowacji. Uczenie się przez eksport polskich przedsiębiorstw

Książka jest pierwszym w polskim piśmiennictwie ekonomicznym zwartym opracowaniem przedstawiającym w sposób kompleksowy koncepcję uczenia się przez eksport (learning by exporting). Tytułowe uczenie się dotyczy przedsiębiorstw, które wc...
18,06 zł
21,00 zł

Wykorzystanie zaangażowania klientów w działalności marketingowej przedsiębiorstwa

W niniejszej pracy podmiotem rozważań jest klient postrzegany jako osoba indywidualna kupująca i/lub użytkująca produkt bądź potencjalnie nim zainteresowana. Głównym celem pracy jest zaprezentowanie koncepcji zaangażowania klienta w kontekście w...
6,90 zł
9,20 zł

Badania marketingowe. Rozdział 4

ROZDZIAŁ 4 Z PUBLIKACJI PT "BADANIA MARKETINGOWE" REDAKCJA NAUKOWA KRYSTYNA MAZUREK ŁOPACIAŃSKA. Książka została przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowaniem podręcznika pod redakcją Krystyny Mazurek-Łopacińsk...
24,21 zł
26,90 zł

Jak samodzielnie założyć sklep internetowy

Jak założyć i prowadzić dochodowy sklep internetowy? Dzięki tej książce: 1. Poznasz 5 sposobów na wybranie najlepszej dla siebie branży sklepu. 2. Poznasz wszystkie z 13 niezbędnych elementów biznesu, związanego z pro...
34,40 zł
40,00 zł

Bezpośrednie inwestycje zagraniczne w Republice Kazachstanu (na przykładzie aktywności inwestycyjnej polskich przedsiębiorstw)

Autorzy książki, pracownicy Katedry Inwestycji i Nieruchomości Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu, od wielu lat prowadzą badania naukowe dotyczące międzynarodowych przepływów kapitału w postaci be...
40,50 zł
54,00 zł

Tendencje i uwarunkowania rozwoju finansów przedsiębiorstw i finansów publicznych

Wstąpienie Polski do Unii Europejskiej zmieniło między innymi warunki funkcjonowania przedsiębiorstw. Korporacje działają w warunkach rosnącej konku­rencji i szerszego dostępu do nowoczesnych instrumentów finansowych. Zmieniająca się rzeczyw...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!