StoryTalking
Storytelling to narzędzie znane i wykorzystywane przede wszystkim w marketingu, reklamie, sprzedaży i budowaniu marek organizacji czy produktów. Książka „StoryTalking. Narracyjna supermoc lidera” Mirosława Urbana ma na celu pokazanie, że storytelling można efektywnie (i efektownie) wykorzystać także w wystąpieniach publicznych, takich jak konferencje czy wykłady, w trakcie spotkań zespołów, rozmów menedżerów z pracownikami czy handlowców z klientami, podczas autoprezentacji lub rozmów networkingowych, jak i w trakcie prowadzenia warsztatów i szkoleń.
Korzyści, jakie płyną ze storytellingu? Począwszy od aktywacji uwagi, percepcji i pamięci, wzbudzenia zaangażowania emocjonalnego odbiorcy i dotarcia do jego głębszych pokładów emocjonalnych, na zmianach przekonań, postaw i zachowań kończąc.
Czym jest tytułowy StoryTalking?
- To świadome i celowe wykorzystanie różnorodnych narracji (nie tylko historii, lecz także anegdot, ciekawostek, case study, przypowieści itp.) podczas rozmowy czy wystąpienia.
- To wykorzystanie siły historii lub innych narracji, by zaprosić odbiorcę do przemyśleń, wyrażenia opinii wobec przesłania lub zachęcić do dyskusji na poruszany temat.
- To krótkie narracje z jasnym i zrozumiałym przesłaniem, a nie długa, nużąca opowieść, podczas której gubisz wątki i wnioski.
Z książki dowiesz się:
- Czym jest StorTalking i jako go wykorzystać w komunikacji?
- Jakie są cele narracji i jak je realizować?
- Jak skupić się na przesłaniu narracji i nie zapomnieć o niej?
- Skąd i jak pozyskiwać historie oraz inne narracje?
- Jak tworzyć własne archiwum narracji oraz jak kategoryzować poszczególne ?
- Jak wykorzystać rekwizyty, zdjęcia, memy, kreatywne zagadki czy zainteresowania i pasje do budowania narracji?
- Jakie są struktury narracyjne i jak z nich korzystać?
- Jak łączyć narracje z danymi merytorycznymi?
- Jak wykorzystać narracje w autoprezentacji?
- Jak wykorzystać narracje w przywództwie?
- Jak wykorzystać narracje w edukacji?
Książka została napisana dla wszystkich, którzy pracują z ludźmi, a ich praca polega na rozmowach, nawiązywaniu relacji, przekonywaniu, uczeniu, sprzedawaniu, inspirowaniu. To niezbędne źródło wiedzy dla menedżerów, kierowników, sprzedawców, trenerów, mówców, psychologów, coachów, konsultantów, działów HR.
Fragment książki(pdf)
Fragment książki
100 KB
Fragment książki(pdf)
Wstęp
127 KB
Fragment książki(pdf)
str. 68-78
113 KB
Przeczytaj fragment
Fragment książki(pdf)
Fragment książki
100 KB
Fragment książki(pdf)
Wstęp
127 KB
Fragment książki(pdf)
str. 68-78
113 KB
Zobacz więcej
Zobacz mniej