MENU

StoryTalking

(Miękka)

Narracyjna supermoc lidera

4.30  [ 37 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
Cena katalogowa: 59,00 zł
Najniższa cena z 30 dni: 44,25 zł
Cena produktu

Cena katalogowa – rynkowa cena produktu, często jest drukowana przez wydawcę na książce.

Najniższa cena z 30 dni – najniższa cena sprzedaży produktu w księgarni z ostatnich 30 dni, obowiązująca przed zmianą ceny.

Wszystkie ceny, łącznie z ceną sprzedaży, zawierają podatek VAT.

47,20
Dodaj do schowka
Dostępność: w magazynie
Duża liczba
Dostawa i płatność
Termin wysyłki
- Zamów z DPD (kurier lub punkty) do 19:30, a Twoją paczkę wysyłamy jeszcze dziś i dostarczymy jutro!
- Dotyczy dni roboczych (poniedziałek-piątek, z bez dni wolnych od pracy) oraz towarów dostępnych w magazynie.
- Pozostałe zamówienia realizujemy w terminie deklarowanym na stronie produktu.
- Czas oczekiwania na zamówienie = wysyłka + dostawa przez przewoźnika.
Dostawa i płatność
- Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski; od 299 zł dostawa GRATIS!
- Dla zamówień o wartości powyżej 500 zł wyłącznie płatność elektroniczna.


Przedpłata (Przelewy24)
do 299 zł
od 299 zł
Dostawa 
- Kurier DPD
12,49 zł
0 zł
1 dzień
- Odbiór w punktach DPD
10,99 zł
0 zł
1 dzień
- InPost Paczkomaty 24/7
13,99 zł
0 zł
1 dzień
- ORLEN Paczka
9,99 zł
0 zł
1 dzień
- Odbiór w Punktach Poczta, Żabka
10,99 zł
0 zł
2 dni
- Pocztex
11,99 zł
0 zł
2 dni
- Odbiór w księgarni PWN
0 zł
0 zł
2-3 dni

Pobranie
do 299 zł
od 299 zł
Dostawa 
- Kurier DPD
16,49 zł
0 zł
1 dzień
- Odbiór w Punktach Poczta, Żabka
14,99 zł
0 zł
1-2 dni
- Pocztex
15,99 zł
0 zł
2 dni
Zarezerwuj i odbierz w księgarni stacjonarnej PWN

StoryTalking

story_talking

Storytelling to narzędzie znane i wykorzystywane przede wszystkim w marketingu, reklamie, sprzedaży i budowaniu marek organizacji czy produktów. Książka „StoryTalking. Narracyjna supermoc lidera” Mirosława Urbana ma na celu pokazanie, że storytelling można efektywnie (i efektownie) wykorzystać także w wystąpieniach publicznych, takich jak konferencje czy wykłady, w trakcie spotkań zespołów, rozmów menedżerów z pracownikami czy handlowców z klientami, podczas autoprezentacji lub rozmów networkingowych, jak i w trakcie prowadzenia warsztatów i szkoleń.

 

Korzyści, jakie płyną ze storytellingu? Począwszy od aktywacji uwagi, percepcji i pamięci, wzbudzenia zaangażowania emocjonalnego odbiorcy i dotarcia do jego głębszych pokładów emocjonalnych, na zmianach przekonań, postaw i zachowań kończąc.

 

Czym jest tytułowy StoryTalking?

  • To świadome i celowe wykorzystanie różnorodnych narracji (nie tylko historii, lecz także anegdot, ciekawostek, case study, przypowieści itp.) podczas rozmowy czy wystąpienia.
  • To wykorzystanie siły historii lub innych narracji, by zaprosić odbiorcę do przemyśleń, wyrażenia opinii wobec przesłania lub zachęcić do dyskusji na poruszany temat.
  • To krótkie narracje z jasnym i zrozumiałym przesłaniem, a nie długa, nużąca opowieść, podczas której gubisz wątki i wnioski.
story_talking

Z książki dowiesz się:

  • Czym jest StorTalking i jako go wykorzystać w komunikacji?
  • Jakie są cele narracji i jak je realizować?
  • Jak skupić się na przesłaniu narracji i nie zapomnieć o niej?
  • Skąd i jak pozyskiwać historie oraz inne narracje?
  • Jak tworzyć własne archiwum narracji oraz jak kategoryzować poszczególne ?
  • Jak wykorzystać rekwizyty, zdjęcia, memy, kreatywne zagadki czy zainteresowania i pasje do budowania narracji?
  • Jakie są struktury narracyjne i jak z nich korzystać?
  • Jak łączyć narracje z danymi merytorycznymi?
  • Jak wykorzystać narracje w autoprezentacji?
  • Jak wykorzystać narracje w przywództwie?
  • Jak wykorzystać narracje w edukacji?

 

story_talking


Książka została napisana dla wszystkich, którzy pracują z ludźmi, a ich praca polega na rozmowach, nawiązywaniu relacji, przekonywaniu, uczeniu, sprzedawaniu, inspirowaniu. To niezbędne źródło wiedzy dla menedżerów, kierowników, sprzedawców, trenerów, mówców, psychologów, coachów, konsultantów, działów HR.

 

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    • Odbiór w InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • Kurier pocztowy (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Punkty partnerskie ORLEN Paczka - dostawa 1-2 dni
    • Kurier (DPD) - dostawa 1 dzień roboczy
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR
Fragment książki(pdf)
Wstęp
127 KB
Fragment książki(pdf)
str. 68-78
113 KB
Fragment książki(pdf)
Fragment książki
100 KB

Przeczytaj fragment

NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR
Fragment książki(pdf)
Wstęp
127 KB
Fragment książki(pdf)
str. 68-78
113 KB
Fragment książki(pdf)
Fragment książki
100 KB

Inni Klienci oglądali również

63,22 zł
89,00 zł

Koniec alfabetu Jak być liderem nowej generacji

O CZYM JEST TA KSIĄŻKA?Koniec alfabetu to książka poświęcona zmianom pokoleniowym i ich wpływie na rzeczywistość. Bazuje ona na kompleksowych badaniach, studiach przypadków z Polski i z zagranicy oraz szerokiej analizie źr&oacut...
40,73 zł
59,90 zł

Harvard Business Review. Podręcznik lidera

Jedyny podręcznik, jakiego potrzebujesz, żeby rozwinąć umiejętności niezbędne liderowi. Zapomnij o przereklamowanych nowych modelach przywództwa, najważniejsze praktyki przywódcze są od dawna znane. Jakość przywództwa zależy od te...
35,02 zł
44,90 zł

Bądź liderem! 2.0

Ponad dwa miliony sprzedanych egzemplarzy pierwszego wydania! Dwadzieścia pięć lat temu John C. Maxwell opublikował książkę Bądź liderem! (tytuł oryginału Developing the Leader Within You), która zmieniła sposób myślenia o przywództwie i pomogła milion...
37,80 zł
42,00 zł

Odchodząc od wierzeń Analiza narracyjna dyskursu o apostazji

Apostazja jest pojęciem związanym z religią i oznacza formalne zerwanie więzi z daną wiarą. Osoba, która decyduje się na apostazję, rezygnuje z przynależności do swojego dotychczasowego wyznania lub wyrzeka się swoich przekonań religijnych. W Ko...
53,91 zł
59,90 zł

Lider czy Boss, czyli problemy pracy menedżera

Wieloletni ekspert, konsultant, doradca, projektant, wdrożeniowiec oraz szkoleniowiec w zakresie organizacji i zarządzania firmami. Ma na swoim koncie ponad 40 opracowanych i wdrożonych systemów organizacji i zarządzania, w tym kilka nagrodzonyc...
52,20 zł
58,00 zł

Public relations organizacji w zarządzaniu sytuacjami kryzysowymi organizacji

Publikacja obejmuje zagadnienia związane z zarządzaniem sytuacją kryzysową na poziomie komunikowania się z otoczeniem – za pośrednictwem mediów instytucjonalnych lub też wykorzystując tzw. media własne. Wszystkie zagadnienia omówion...
55,20 zł
69,00 zł

Polak w świecie finansów

W rozmowach z ekonomistami często można usłyszeć, że wyjaśnienia różnic w zachowaniach konsumpcyjnych ludzi należy szukać w ich sytuacji materialnej: kto ma więcej pieniędzy, ten więcej wydaje, kupuje droższe produkty, ma więcej oszczędności. Ta ...
49,50 zł
55,00 zł

Zarządzanie w kryzysie wizerunkowym

Zarządzanie w kryzysie wizerunkowym to pierwsza publikacja na polskim rynku wydawniczym która zawiera wiele nowych (nigdzie niepublikowanych) modeli zarządzania w obszarze ochrony i budowania wizerunku z uwzględnieniem kryzysów wizerunkow...
45,00 zł
50,00 zł

Zarządzanie hotelem

Książka stanowi swoiste kompendium wiedzy, z którą można się spotkać w postaci rozproszonej w wielu branżowych podręcznikach. W publikacji, będącej podręcznikiem akademickim, zebrano najistotniejsze informacje z zakresu omawianej tematyki. Innow...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!