Informacja o cookies
Strona ksiegarnia.pwn.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych. Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach. Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrażasz zgodę na użycie tych ciasteczek. Więcej informacji, w tym o możliwości zmiany ustawień cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.
MENU
Powtórka przed sesją

Komunikowanie organizacji w kryzysie

(Miękka)

Metody i modele ograniczania ryzyka

5.00  [ 2 oceny ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
Cena katalogowa: 74,00 zł (- 20 %)
Najniższa cena z 30 dni: 57,72 zł
Cena produktu

Cena katalogowa – rynkowa cena produktu, często jest drukowana przez wydawcę na książce.

Najniższa cena z 30 dni – najniższa cena sprzedaży produktu w księgarni z ostatnich 30 dni, obowiązująca przed zmianą ceny.

Wszystkie ceny, łącznie z ceną sprzedaży, zawierają podatek VAT.

59,20
Dodaj do schowka
Dostępność: w magazynie
Duża ilość
Dostawa i płatność
Termin wysyłki
- Produkty dostępne w magazynie wysyłamy najpóźniej następnego dnia roboczego.
- Pozostałe zgodnie z deklaracją podaną na stronie produktu.
- Czas oczekiwania na zamówienie = wysyłka + dostawa przez przewoźnika.
- Wszystkie terminy dotyczą dni roboczych (poniedziałek-piątek, z bez dni wolnych od pracy).
Dostawa i płatność
- Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski; od 300 zł dostawa GRATIS!
- Dla zamówień o wartości powyżej 500 zł wyłącznie płatność elektroniczna.


Przedpłata (Przelewy24)
do 199,99 zł
200 zł - 299,99 zł
Dostawa 
- Odbiór w księgarni PWN
0 zł
0 zł
2-3 dni
- ORLEN Paczka
9,99 zł
7,99 zł
1-2 dni
- Odbiór w Punktach Poczta, Żabka
10,99 zł
7,99 zł
2 dni
- Pocztex
11,99 zł
9,99 zł
2 dni
- InPost Paczkomaty 24/7
12,99 zł
10,99 zł
1 dzień
- Kurier DPD
12,99 zł
11,99 zł
1 dzień

Pobranie
do 199,99 zł
200 zł - 299,99 zł
Dostawa 
- Odbiór w Punktach Poczta, Żabka
14,99 zł
11,99 zł
1-2 dni
- Pocztex
15,99 zł
13,99 zł
2 dni
- Kurier
16,99 zł
15,99 zł
1 dzień
Zarezerwuj i odbierz w księgarni stacjonarnej PWN

Komunikowanie organizacji w kryzysie

  • Praktyczna analiza strategii zarządzania kryzysem
  • Autorskie, nowe, nigdzie wcześniej niepublikowane modele komunikowania

Kryzysy są zjawiskiem powszechnym i niezwykle groźnym (…). Dynamiczny przepływ informacji, dostępność narzędzi, które umożliwiają wymianę myśli, ale także hejt, mowa nienawiści, fake newsy, stalking czy inne źródła kryzysów ‒ wszystko to rozbudziło w świadomych menedżerach nie tylko potrzebę obserwacji otoczenia, ale również rozwijania umiejętności właściwego reagowania w sytuacjach problemowych. Celem tej książki jest wskazanie kluczowych czynników determinujących procesy komunikacyjne w obszarze zarządzania sytuacjami kryzysowymi, ze szczególnym uwzględnieniem tych z nich, które w największym stopniu wywierają wpływ na decyzje podejmowane przez menedżerów uczestniczących w pracach sztabów kryzysowych.

Ze wstępu



Książka ta, poświęcona ważkiemu zagadnieniu komunikowania w kryzysie, budzi mój szacunek i uznanie przede wszystkim ze względu szerokie wykorzystanie przez Autora nie tylko bogatej literatury przedmiotu, ale także wyników wielu aktualnych badań. Stanowi ważne i cenne kompendium wiedzy o metodach zażegnywania kryzysów wizerunkowych. Nie tylko porządkuje naszą dotychczasową wiedzę o zarządzaniu w sytuacji zaistniałego kryzysu, ale także wprowadza do tej problematyki nowe ważne elementy.
prof. dr hab. Janusz Włodzimierz Adamowski,
Jest to jedna z niewielu prac z ostatnich lat w Polsce, które w sposób tak kompleksowy odniosły się do dorobku teoretycznego i praktycznego w zakresie zarządzania komunikowaniem. (…) Wyodrębniono w niej cechy wyróżniające zachowania menedżerów w momencie pojawienia się problemów o podłożu wizerunkowym oraz przedstawiono analizę skutków psychologicznych u specjalistów PR odczuwanych podczas uczestnictwa w sytuacjach kryzysowych i określono poziom stresu towarzyszącego najpoważniejszym kryzysom wizerunkowym.
prof. dr hab. Jerzy Olędzki,
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    • Odbiór w InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • Kurier pocztowy (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Punkty partnerskie ORLEN Paczka - dostawa 1-2 dni
    • Kurier (DPD) - dostawa 1 dzień roboczy
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.
Wstęp 9

Rozdział 1. Wizerunek, reputacja i kryzys – definicje i kluczowe zależności 15
1.1. Definiowanie wizerunku i reputacji w kontekście potencjalnych zagrożeń 15
1.2. Kryzys – analiza definicji 18
1.3. Podatność organizacji na zdarzenia kryzysowe 23
1.4. Procesowe podejście do zmian w wizerunku 26
1.5. Pomiar wizerunku i reputacji przedsiębiorstwa 28
1.6. Wpływ sytuacji kryzysowych na otoczenie biznesowe przedsiębiorstwa 34

Rozdział 2. Przyczyny i skutki zdarzeń kryzysowych 37
2.1. Przyczyny sytuacji kryzysowych 37
2.2. Skutki sytuacji kryzysowych 41
2.2.1. Psychologiczne skutki wynikające z kryzysów wizerunkowych 43
2.2.2. Stres i jego wpływ na kształtowanie się sytuacji kryzysowych 54
2.2.3. Ekonomiczne i społeczne skutki wizerunkowych sytuacji kryzysowych 57
2.3. Stan bezczynności podczas kryzysu wizerunkowego 59
2.4. Przesłanki podejmowania ryzyka z uwzględnieniem potencjalnych skutków zdarzeń 65
2.5. Nauka na błędach jako element budowania doświadczenia 68
2.6. Zrozumienie problemu jako podstawa w prognozowaniu i podejmowaniu decyzji 71

Rozdział 3. Przygotowanie do reagowania w wizerunkowych sytuacjach kryzysowych 74
3.1. Przygotowanie do wystąpienia potencjalnych kryzysów 74
3.2. Szkolenia i warsztaty jako element wsparcia w przygotowaniu do kryzysów 81
3.3. Predyspozycje menedżerów w zakresie radzenia sobie z sytuacjami kryzysowymi 82
3.4. Dobór zespołu i zadania sztabu kryzysowego 87
3.5. Nauka przez analogie 93
3.6. Wsparcie zewnętrzne a ograniczenia wewnętrzne 95
3.7. Prawo do zmiany decyzji w kryzysie jako element pozycji silnej 97
3.8. Relacje wewnętrzne jako element wsparcia przy podejmowaniu decyzji w kryzysie 99
3.8.1. Zasady budowania relacji wewnętrznych 99
3.8.2. Relacje wewnętrzne a narzędzia komunikowania 100
3.8.3. Komunikowanie do otoczenia wewnętrznego w kryzysach wizerunkowych 103
3.9. Budowanie zaufania i jego wykorzystanie w sytuacjach kryzysowych 105

Rozdział 4. Reagowanie w wizerunkowych sytuacjach kryzysowych 107
4.1. Działania podejmowane w sytuacjach kryzysowych 107
4.2. Czynniki determinujące skuteczność w rozwiązywaniu sytuacji kryzysowych 118
4.3. Reakcje menedżerów podczas sytuacji kryzysowych 124
4.4. Zaangażowanie podmiotów zewnętrznych w proces rozwiązywania sytuacji kryzysowych 132
4.5. Kluczowe czynniki determinujące zarządzanie w sytuacjach kryzysowych 134
4.6. Aktywne i pasywne strategie zarządzania kryzysem 137
4.7. Style radzenia sobie ze stresem w kryzysie 142
4.8. Błędy w sytuacji kryzysowej 145
4.9. Stopień wpływu wybranych czynników na decyzje podczas kryzysu 147
4.10. Siły wspierające i hamujące w procesie zarządzania podczas kryzysów 153
Model komunikowania organizacji w kryzysie. Podsumowanie 159
Wnioski 165
Suplement. Typologia specjalistów public relations 170
Scenariusz wywiadu pogłębionego nt. postaw i zachowań menedżerów zarządzających kryzysami wizerunkowymi 175
Badanie opinii specjalistów public relations – ankieta 178

Bibliografia 184
Spis tabel 189
Spis rysunków 191
Indeks 192
O autorze 195
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR
Strony 9-22_REP.pdf(pdf)
146 KB

Przeczytaj fragment

NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR
Strony 9-22_REP.pdf(pdf)
146 KB

Inni Klienci oglądali również

Polski model organizacji typu think tank

Temat podjęty w tej publikacji zwraca uwagę oryginalnością i aktualnością. Piotr Zbieranek zestawia teoretyczne podejście do modelu organizacyjnego think tanku z praktycznym wymiarem tego zjawiska. Tworzy konstrukcję interdyscyplinarną, łączącą element...

Wycena spółek w warunkach kryzysu

Pandemia Covid-19 stanowi tylko szczególny przypadek kryzysu w wielu jego wymiarach: medycznym, społecznym, finansowym, gospodarczym i politycznym. Ponieważ kryzysy będą nam towarzyszyć także w przyszłości, a „czarny łabędź” nieraz j...

Predyspozycje do wykonywania pracy wysoko zrutynizowanej w organizacji

Monografia ma formę studium empirycznego z zakresu zachowań organizacyjnych i jest poświęcona problematyce związanej z predyspozycjami do wykonywania pracy wysoko zrutynizowanej. Chociaż w literaturze dotyczącej zarządzania jasno są określone warunki, ...

Organizacja i zasady funkcjonowania szpitalnego banku krwi

Książka opisuje wymagania organizacyjne systemu zapewnienia jakości, przedstawiacharakterystykę składników krwi oraz procedury zamawiania,transportu, przechowywania, wydawania i zwrotów składników krwi.Publikacja ...

System finansowy w Polsce w obliczu kryzysu pandemicznego

Książka stanowi rezultat prac doświadczonych naukowców z różnych ośrodków akademickich w Polsce i młodego pokolenia badaczy nad zagadnieniem kryzysu pandemicznego. Dla Autorów niniejszej monografii COVID-19 stał się przyczyn...

Psychologia zarządzania w organizacji

Autorzy prezentują psychologiczne podejście do zarządzania organizacją. Problematyka rozpatrywana jest zarówno w aspekcie wewnętrznym, odnoszącym się do funkcjonowania człowieka w strukturach biznesowych oraz postrzegania ludzkiego aspektu organizac...

Zarządzanie różnorodnością w organizacji

Książka stanowi kompendium wiedzy z zakresu zarządzania różnorodnością w miejscu pracy, szczególnie potrzebnej w zarządzaniu personelem XXI w. Omówione zagadnienia:• podstawowe pojęcia z zakresu zarządzania różnor...

Organizacja i architektura systemu komputerowego Tom 1

Organizacja i architektura systemu komputerowego to nowe, jedenaste wydanie znakomitego podręcznika o budowie i działaniu współczesnych systemów komputerowych, stosowanego powszechnie na wyższych uczelniach w Polsce. William Stallin...

Stosowanie przymusu wobec osób w kryzysie psychicznym

Książka przybliża temat przymusu bezpośredniego wykorzystywanego w celach terapeutycznych w medycynie i psychiatrii. Autor, mający wieloletnią praktykę w zakresie opisywanej tematyki z racji zatrudnienia na stanowisku rzecznika praw pacjenta szpi...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!