AdWords i Analytics
- Zajmujesz się reklamą w internecie?
- Planujesz podwyższyć swoje kwalifikacje?
- Chcesz zostać certyfikowanym specjalistą Google
AdWords i Google Analytics?
Przyzwyczailiśmy się, że każdy kolejny rok to rok rekordowych wydatków na reklamę w Internecie. Jest taki kawałek tortu - branża SEM - który rozwija się niezwykle dynamicznie i wymaga stałego dokształcania się i doskonalenia umiejętności. Książka omawia najważniejsze branżowe egzaminy z Google AdWords oraz Google Analitycs. Przykłady, ćwiczenia praktyczne oraz opisy funkcji i strategii pozwalają ugruntować wiedzę i rozszerzyć ją, aby z łatwością zdać egzaminy przygotowane przez firmę Google. Jeśli zależy Ci na kolejnym kamieniu milowym swojej kariery, lepszym rozumieniu AdWords lub lepszej kontroli nad wydawanymi środkami, ta książka jest dla Ciebie.
Treść pozwoli ugruntować wiedzę potrzebną do zdania następujących egzaminów:
Google AdWords – poziom podstawowy
Google AdWords – poziom zaawansowany
Zakupy Google – poziom zaawansowany
Google Analytics – poziom zaawansowany
- Kategorie:
- Język wydania: polski
- ISBN: 978-83-01-18967-9
- ISBN druku: 978-83-01-18960-0
- Liczba stron: 288
-
Sposób dostarczenia produktu elektronicznegoProdukty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
-
Ważne informacje techniczneMinimalne wymagania sprzętowe:procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturachPamięć operacyjna: 512MBMonitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bitDysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejscaMysz lub inny manipulator + klawiaturaKarta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/sMinimalne wymagania oprogramowania:System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows MobilePrzeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScriptZalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.Informacja o formatach plików:
- PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
- EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
- MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
- Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
Rodzaje zabezpieczeń plików:- Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
- Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
Wstęp 7 Część I Google AdWords – Egzamin podstawowy 11 Wprowadzenie 13 1. Zalety reklamy AdWords 15 2. Struktura AdWords: kampania 17 3. Struktura AdWords: grupa reklam 21 4. Sieć wyszukiwania 23 5. Sieć reklamowa 27 6. Kampania: sieć wyszukiwania z rozszerzeniem na sieć reklamową 33 7. Reklama aplikacji mobilnych 35 8. Wynik Jakości 37 9. Ranking reklamy w AdWords 41 10. Aukcja reklamowa 43 11. Sposoby rozliczeń i strategie ustalania stawek 45 12. Dostosowanie stawek 49 13. Kierowanie na język i lokalizację 53 14. Wpływ Google AdWords na bezpłatne wyniki wyszukiwania 57 15. Remarketing 59 16. Dodatkowe narzędzia 61 17. Budżet dzienny 63 18. Przyspieszone i standardowe wyświetlenie reklam 65 19. Reklamy i rozszerzenia reklam 67 20. Strony docelowe 71 21. Słowa kluczowe 73 22. Podstawy optymalizacji i analizy kampanii 77 23. Konwersje 81 24. Praca z wieloma klientami 85 25. Edytor AdWords 87 Podsumowanie 89 Część II Google AdWords – Egzamin zaawansowany 91 Wprowadzenie 93 1. Google AdWords – założenia 95 2. Typy reklam AdWords 99 3. Dostosowanie reklam do urządzeń mobilnych 105 4. Promowanie aplikacji mobilnych 107 5. Najważniejsze elementy konta i kampanii AdWords 111 6. Rozszerzenia reklam 119 7. Struktura konta 123 8. Przykładowy podział konta AdWords 129 9. Konwersje 131 10. Raportowanie i monitorowanie kampanii 135 11. Segmenty i wymiary 139 12. Optymalizacja kampanii 141 13. Obsługa wielu kont i automatyzacja działań w AdWords 153 14. Najczęstsze pytania i wątpliwości klientów 159 Część III Reklama w serwisie Zakupy Google – Egzamin 163 Wprowadzenie 165 1. Reklamy produktowe – Product Listing Ads (PLA) 167 2. Google Merchant Center (GMC) 169 3. Kraj docelowy 173 4. Plik danych o produktach 175 5. Unikalne identyfikatory produktów 177 6. Atrybuty w pliku danych o produktach 179 7. Etykiety niestandardowe 181 8. Priorytety kampanii 183 9. Optymalizacja reklam PLA 185 10. Rozwiązywanie problemów 189 Część IV Google Analytics – Egzamin rozszerzony 191 Wprowadzenie 193 1. Co to jest Google Analytics 195 2. Planowanie i zasady 197 3. Implementacja i zbieranie danych 201 4. Cele i transakcje 221 5. Raportowanie 233 6. Raporty standardowe 239 7. Raporty niestandardowe 263 8. Panele informacyjne 265 9. Alerty 267 10. Znajdowanie „persony” – użytkownika „doskonałego” 269 11. Dodatkowe elementy systemu rozszerzające możliwości Analytics 273 Zakończenie Analytics 275 Podsumowanie 277 Odpowiedzi do testów 281