MENU

AdWords i Analytics

(eBook)

Zostań certyfikowanym specjalistą

2.60  [ 10 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
  • Druk: Warszawa, 2017

  • Seria / cykl: Marketing PWN

  • Autor: Krzysztof Marzec, Tomasz Trzósło

  • Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN

  • Formaty:
    mobi
    ePub
    (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Cena katalogowa: 79,00 zł
Najniższa cena z 30 dni: 47,40 zł
Cena produktu

Cena katalogowa – rynkowa cena produktu, często jest drukowana przez wydawcę na książce.

Najniższa cena z 30 dni – najniższa cena sprzedaży produktu w księgarni z ostatnich 30 dni, obowiązująca przed zmianą ceny.

Wszystkie ceny, łącznie z ceną sprzedaży, zawierają podatek VAT.

55,30
Dodaj do schowka
Dostępność: online po opłaceniu
Produkt elektroniczny Plik do pobrania po realizacji zamówienia

AdWords i Analytics

- Zajmujesz się reklamą w internecie?
- Planujesz podwyższyć swoje kwalifikacje?
- Chcesz zostać certyfikowanym specjalistą Google AdWords i Google Analytics?

Przyzwyczailiśmy się, że każdy kolejny rok to rok rekordowych wydatków na reklamę w Internecie. Jest taki kawałek tortu - branża SEM - który rozwija się niezwykle dynamicznie i wymaga stałego dokształcania się i doskonalenia umiejętności. Książka omawia najważniejsze branżowe egzaminy z Google AdWords oraz Google Analitycs. Przykłady, ćwiczenia praktyczne oraz opisy funkcji i strategii pozwalają ugruntować wiedzę i rozszerzyć ją, aby z łatwością zdać egzaminy przygotowane przez firmę Google. Jeśli zależy Ci na kolejnym kamieniu milowym swojej kariery, lepszym rozumieniu AdWords lub lepszej kontroli nad wydawanymi środkami, ta książka jest dla Ciebie.

Treść pozwoli ugruntować wiedzę potrzebną do zdania następujących egzaminów:
Google AdWords – poziom podstawowy
Google AdWords – poziom zaawansowany
Zakupy Google – poziom zaawansowany
Google Analytics – poziom zaawansowany

  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
    Minimalne wymagania sprzętowe:
    procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    Pamięć operacyjna: 512MB
    Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
    Minimalne wymagania oprogramowania:
    System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
    Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
    Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
Wstęp 7

Część I Google AdWords – Egzamin podstawowy 11
Wprowadzenie 13
1. Zalety reklamy AdWords 15
2. Struktura AdWords: kampania 17
3. Struktura AdWords: grupa reklam 21
4. Sieć wyszukiwania 23
5. Sieć reklamowa 27
6. Kampania: sieć wyszukiwania z rozszerzeniem na sieć reklamową 33
7. Reklama aplikacji mobilnych 35
8. Wynik Jakości 37
9. Ranking reklamy w AdWords 41
10. Aukcja reklamowa 43
11. Sposoby rozliczeń i strategie ustalania stawek 45
12. Dostosowanie stawek 49
13. Kierowanie na język i lokalizację 53
14. Wpływ Google AdWords na bezpłatne wyniki wyszukiwania 57
15. Remarketing 59
16. Dodatkowe narzędzia 61
17. Budżet dzienny 63
18. Przyspieszone i standardowe wyświetlenie reklam 65
19. Reklamy i rozszerzenia reklam 67
20. Strony docelowe 71
21. Słowa kluczowe 73
22. Podstawy optymalizacji i analizy kampanii 77
23. Konwersje 81
24. Praca z wieloma klientami 85
25. Edytor AdWords 87
Podsumowanie 89

Część II Google AdWords – Egzamin zaawansowany 91
Wprowadzenie 93
1. Google AdWords – założenia 95
2. Typy reklam AdWords 99
3. Dostosowanie reklam do urządzeń mobilnych 105
4. Promowanie aplikacji mobilnych 107
5. Najważniejsze elementy konta i kampanii AdWords 111
6. Rozszerzenia reklam 119
7. Struktura konta 123
8. Przykładowy podział konta AdWords 129
9. Konwersje 131
10. Raportowanie i monitorowanie kampanii 135
11. Segmenty i wymiary 139
12. Optymalizacja kampanii 141
13. Obsługa wielu kont i automatyzacja działań w AdWords 153
14. Najczęstsze pytania i wątpliwości klientów 159

Część III Reklama w serwisie Zakupy Google – Egzamin 163
Wprowadzenie 165
1. Reklamy produktowe – Product Listing Ads (PLA) 167
2. Google Merchant Center (GMC) 169
3. Kraj docelowy 173
4. Plik danych o produktach 175
5. Unikalne identyfikatory produktów 177
6. Atrybuty w pliku danych o produktach 179
7. Etykiety niestandardowe 181
8. Priorytety kampanii 183
9. Optymalizacja reklam PLA 185
10. Rozwiązywanie problemów 189

Część IV Google Analytics – Egzamin rozszerzony 191
Wprowadzenie 193
1. Co to jest Google Analytics 195
2. Planowanie i zasady 197
3. Implementacja i zbieranie danych 201
4. Cele i transakcje 221
5. Raportowanie 233
6. Raporty standardowe 239
7. Raporty niestandardowe 263
8. Panele informacyjne 265
9. Alerty 267
10. Znajdowanie „persony” – użytkownika „doskonałego” 269
11. Dodatkowe elementy systemu rozszerzające możliwości Analytics 273

Zakończenie Analytics 275
Podsumowanie 277
Odpowiedzi do testów 281
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR
(mobi)
Brak informacji
(epub)
Brak informacji

Inni Klienci oglądali również

58,80 zł
84,00 zł

Marketing Analytics

Aktualny i nowoczesny podręcznik, którego lektura przybliży temat skutecznego wykorzystywania statystyk, modeli i big data w analityce marketingowej.Książka przedstawia – niezbędne marketerom oraz analitykom – techniki i ...
42,48 zł
47,20 zł

Social Media strategicznie wprowadzenie

Na temat strategii działalności w mediach społecznościowych napisano wiele, zarówno w publikacjach naukowych, jak i branżowych. Czy jednak można mówić o „strategii social media”? Czy może raczej strategia jest tylko jedna &nda...
15,03 zł
16,70 zł

Nie znam się na epidemiach

Marcin Kędzierski – ekonomista i ekspert polityki publicznej – opierając się na dostępnych danych, a także korzystając z publikacji naukowych oraz doniesień medialnych, przez ponad półtora miesiąca opracowywał przystępny raport dnia ...
16,34 zł
19,00 zł

Prankvertising i immersive branding - emocje na usługach marketingu wirusowego

Jak zwiększyć skuteczność przekazu, by dotrzeć do jak najliczniejszej grupy odbiorców? Co zrobić, by potencjalny klient zechciał podjąć oczekiwane działania? Jak sprawić, by nie tylko zapamiętał, ale by sam przekazał informację? C...
18,17 zł
20,19 zł

Jak wydać własną książkę?

„Jak wydać własną książkę?” — darmowy e-book, który odpowiada na najczęstsze obiekcje moich klientów przed wydaniem własnej książki. Ta 18-stronicowa publikacja pomoże Ci: wybrać temat książki, korektora, redaktora, a ta...
43,43 zł
50,50 zł

Modelowanie preferencji a ryzyko '12. SE 97

Niniejsza pozycja to kolejny tom prac naukowych związanych z optymalizacją decyzji, zatytułowanych Modelowanie Preferencji a Ryzyko. Monografia powstała na bazie prac zgłoszonych na konferencje naukową MPaR'12, która odbyła się w Ustroniu. Celem...
31,50 zł
35,00 zł

Legal conditions of international cooperation for the safety and efficiency of civil aviation

Monografia 20 autorów pod redakcją naukową dr E. Jasiuk (Uczelnia Łazarskiego) oraz dra R. Wośka (SGH), będąca rezultatem międzynarodowego projektu naukowego realizowanego we współpracy z Narodową Akademią Lotniczą Ukrainy. T...
17,91 zł
19,90 zł

TOP 10 artykułów - marzec 2022

Przedstawiamy przegląd najchętniej czytanych artykułów na portalu Poradnik Przedsiębiorcy w marcu 2022 roku.W publikacji znajdą Państwo odpowiedzi na pytania:- Czy na umowie zlecenie możliwy jest zasiłek chorobowy?-...
18,17 zł
20,19 zł

Jak efektywnie przenieść strategię firmy na strategię HR?

Jeśli chcesz opracować sensowną i spójną z biznesem strategię HR w firmie, musisz przejść pewien proces. Zanim pojawi się coś, co można nazwać „strategią HR”. potrzebne będzie ustalenie i głębokie przemyślenie kilku kluczowych rzeczy...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!